راهنمای انتخاب استایل با مدل مانتو های شومیزی شیک

  پنجشنبه، 03 شهریور 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
راهنمای انتخاب استایل با مدل مانتو های شومیزی شیک
ساعدنیوز: ست کردن مانتوهای شومیزی کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. در ادامه به انواع استایل ها با مانتو های شومیزی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مانتو شومیزی را هم جلو بسته و هم جلو باز می توانید استفاده کنید. برای روزهای طولانی تابستان و یک کافی شاپ رفتن دوستانه گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. می توانید با تیشرتی که زیر آن می پوشید و رنگ خود مانتو یک پالت رنگی زیبا بسازید. با کتانی های آل استار و شلوار مام استایل برای شما یک استایل کژوال جسور می سازد. از کفش های کالج و اسلیپرها برای تکمیل کردن استایلتان با شومیز مانتویی بلند و دامن شلواری قد نود می توانید کمک بگیرید. با این آیتم ها شما استایل اسمارت کژوالی ساخته اید و می توانید به مکان های رسمی تر هم فکر کنید. زمانی که دکمه های مانتوی خودتان را می بندید می توانید از کمربند روی آن هم استفاده کنید. اگر علاقه به فرم اندام شما ساعت شنی دارید حتما این کار را امتحان کنید.

اگر برای روزهای گرم تابستان و نیمه خنک بهاری به دنبال بهترین گزینه هستید، در خرید مانتوی شومیزی شک نکنید. در ادامه به شما توصیه هایی درباره روش های ست کردن مانتو شومیزی خواهیم داشت.

دو استایل شیک

مانتو شومیزی و شلوارهای اسکینی و لگ

شلوار جین اسکینی ,شلوار جین اسکینی یکی از لباس هایی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. اگر عادت دارید که همیشه این شلوار با تیشرت ست کنید وقت آن که در استایل خود تغییراتی ایجاد کنید و اسکینی ها را به سبک جدیدی بپوشید. یکی از ترکیب های خوبی که شومیزها به وجود می آورند، همراهی با لِگ یا شلوارهای اسکینی است. اگر از پوشیدن این سبک از شلوارها استقبال می کنید، اضافه کردن مانتوی شومیزی گشاد به آن فکر خوبی خواهد بود. یادتان باشد که با انتخاب شلوار تنگ، بهتر است که شومیزتان گشاد باشد. همچنین تعادل را در استایلتان رعایت کنید

استایل خیابانی

مانتو شومیزی و جلیقه های نیم تنه(وست)

وست در واقع به نوعی از پوشش گفته می شود که فاقد آستین و جلوباز می باشد. وست ها در بیانی دیگر جلیقه هایی دانسته می شوند که متناسب با فصل و زمان و مکان متنوع و متفاوت انتخاب و به کار گرفته می شوند. برخی از این وست ها مناسب بهار و تابستان و برخی دیگر مناسب فصل سرما هستند. متنوع بودن دیگر آن دارا بودن طرح هایی برای مراسم های رسمی و غیر رسمی است جلیقه ها از آن لباس های جذابی هستند که نباید ارزش حضورشان در کمد را دست کم بگیرید. این لباس ها می توانند در یک آن، استایل را متفاوت و جذاب کنند. یکی از روش های ست کردن مانتو شومیزی هم این است که شومیز را با جلیقه ای نیم تنه بپوشید.

البته استفاده از جلیقه های بلند هم فکر بدی نیست. ترکیب رنگ ها را هم بنا به سلیقه تان بچینید اما یادتان باشد که قرارگرفتن رنگ سفید و مشکی در کنار هم همیشه جذاب از کار درمی آید.

استایل با وست

استایل با شلوارهای مام استایل

شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی اند، به اندام همه می آیند و لباس های راحتی هم هستند. ست کردن شلوار مام با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می زند.

اگر دوست دارید که استایل خیابانی تان چابک و راحت باشد، مانتوی شومیزی را با چنین شلواری بپوشید. شلوار مام استایلتان می تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان. همراه کردن این ها با یک جفت صندل، باعث می شود که تابستان را خنک تر و شیک تر از همیشه بگذرانید.شلوار مام استایل را هم میتوان برای مراسمات نیمه رسمی نیز انتخاب کرد و آن را با یک مانتو شومیزی مناسب ست نمود تا استایلی متفاوت از بقیه را داشته باشید. شاید شما هم از تنوع استایل هایی که با شلوار مام استایل می توان ایجاد کرد، به وجد آمده باشید. بهتر است بدانید استایل های خیابانی زیادی می توانید با این شلوار داشته باشید. برای مثال کافی است از یک مانتو شومیز زنانه یا تیشرت زنانه یا مردانه استفاده کنید. سپس بخشی از قسمت جلویی لباستان را در داخل شلوار گذاشته و یا کاملا شلوار مام استایل شما روی پیراهن باشد. حال از یک کمربند زیبای دخترانه برای شیک تر شدن استفاده کنید.

استایل دانشگاهی

مانتو شومیزی با شلوار بگی و نیم بگ

شلوار نیم بگ زنانه را اگر بخواهیم با شلوار بگ زنانه مقایسه کنیم و تفاوت آن ها را بیان کنیم می توان تنها به برش شلوارها اشاره کرد. همانطور که در بالا گفتیم شلوار نیم بگ زنانه از بالا گشاد و آزاد است ولی نه به اندازه ی شلوار بگ زنانه .این شلوارها با برشی مشابه شلوارهای راسته دوخته می شوند. در حالی که شلوارهای بگ براساس طرح شلوارهای گشاد برش خورده و دوخته می شوند. شلوارهای بگی و نیم بگ در کنار شومیزهای کوتاه ترکیب خوبی می سازند. اگر قد این شلوارها را هم ۹۰ سانتی یا کوتاه تر انتخاب کنید، استایلتان حسابی تابستانی می شود. در این صورت، حتی اگر شومیزتان گشاد هم باشد، باز تعادل خوبی در استایل به وجود می آید.

البته استایل هایی با لباس های سراسر گشاد هم این روزها ترند (trend) و پرطرفدار هستند. اگر اهل دنبال کردن دنیای مدوفشن باشید، که در استایلی احساس راحتی کنید و به خوبی روی اندامتان بنشیند، شلوار بگی و شومیز مانتویی گشاد هم یک گزینه است. زیرنقش های لاغر با چنین ترکیبی درشت تر جلوه می کنند.

استایل با شلوار بگی و مانتو شومیزی

ست مانتو شومیزی همراه با شال و روسری ترندی

دنیای شال و روسری بسیار پر تنوع می باشد. شما می توانید از روسری هایی با قواره ی کوچک( مینی اسکارف ها ) برای مانتوهای شومیزی با طرح های فانتزی و یا گلدار و یا حتی مانتوهای فانتزی با پارچه های ساده استفاده کنید. ولی اگر می خواهید مانتو های شومیزی طرح اسپرت بپوشید می توانید از روسری های قواره معمولی و یا شالهای متفاوت ولی با پارچه ی نخی استفاده کنید.
اگر پارچه ی مانتویی شما طرح دار بود از شال و یا روسری بدون طرح استفاده کنید و برعکس اگر پارچه ی مانتویی شما ساده بود می توانید هم از شال ها و روسری های ساده و هم از شالها و روسری های طرح دار برای ست کردن استایلتان استفاده کنید.

استایل رنگی

مانتو شومیزی و شلوارهای اسلش

شلوارهای اسلش را با مانتوی شومیزی ست کنید. این شلوارها که در بخش دم پا گِت یا کش دارند، بسیار راحت هستند. با انتخاب آنها در کنار شومیزهایی گشاد، استایل تابستانی خوبی رقم خواهید زد. اگر شلوار اسلش می پوشید، کتانی یا کفش های اسپرت را به تیپ تان اضافه کنید. البته کفش های تخت دیگری مانند انواع کالج یا صندل هم انتخاب های خوبی هستند. فقط باید اسپرت بودن را در نظر داشته باشید تا یک دستی استایل از دست نرود.

استایل تینیجری

کیف مناسب استایل با مانتو شومیزی

کیف های کوچک با بند بلند انتخاب مناسبی برای زمانی است که شما می خواهید استایل راحتی داشته باشید. بند این کیف های کژوال پرطرفدار به شما کمک می کند که در عین راحتی، مدرن و شیک به نظر برسید؛ به شرط اینکه به برخی نکات دقت داشته باشید، انتخاب درست از لحاظ رنگ و متریال مهم ترین قدم در استفاده از این کیف هاست.نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید بلندی و کوتاهی بند آنهاست، زیرا این نکته با بلند یا کوتاه دیده شدن قد شما ارتباط مستقیم دارد. به شما پیشنهاد می کنم در ابتدا با چند بار امتحان کردن بلندی بند متناسب خود را پیدا کرده و سپس از آنها در استایل خود استفاده کنید. اگر به نسبت سینه بزرگی دارید و درشت اندام هستید از چپ و راست انداختن این کیف ها خودداری کنید.

کیف های کمری، Belt bags، این کیف های محبوب که چندوقتی است بیش از پیش دیده می شوند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. کیف های کمری به شما کمک می کنند ظاهر ترندی داشته باشید به شرط اینکه آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

این کیف ها معمولا مناسب استایل های کژوال هستند، پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از آنها دوری کنید. این ترندهای محبوب معمولا مکمل کت های اورسایزی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. به یاد داشته باشید، این کیف ها انتخاب مناسبی برای افراد چاق نیست.

استایل دخترانه

ست کردن مانتو های شومیزی با صندل و یا کتونی

یکی از دغدغه ی اکثر افراد به هنگام پوشیدن یک مانتو این است که حالا همراه با این مانتو می توانم چه کفشی را ست کنم. یکی از مزیت های بزرگ مانتوهای شومیزی این است که می توان آن ها را هم با کفش های صندل و هم با کتونی به خوبی ست کرد. اگر از شومیز هایی با رنگ سفید استفاده می کنید بهتر است کتونی هایتان نیز به رنگ سفید باشد و اگر از صندل همراه با مانتوی شومیزی که طرح و رنگ تابستانه ی فانتزی و یا اسپرت دارد استفاده می کنید. بنا به سلیقه ی خودتان می توانید صندل های پاشنه تخت را در رنگ های متنوع بپوشید. صندل های گیس بافت و صندل های بندی نیز با مانتو های شومیزی ست می شود.

ست کردن مانتوهای شومیزی با اکسسوری

اکسسوری ها اجزای کوچک ولی تاثیرگزار در استایل شما خواهند بود. بهترین اکسسوری برای استایل هایی با مانتوهای شومیزی دکمه دار و ساده استفاده از ساعت می باشد. اگر قصد دارید از مانتوهای شومیزی طرح دار استفاده کنید ( بطور مثال پارچه هایی با طرح گلدار ) می توانید از کمربندهای پهن استفاده کنید.

استایل خیابانی

ست کردن شومیز جین

یکی از لباس هایی که بین خانم ها طرفدار بسیار زیادی دارد مانتو لی و یا مانتو جین میباشد. شومیز لی , شومیز جین نیز حتی میتواند در این دسته از لباس ها قرار بگیرد.مهم ترین نکته در مورد شال و روسری جنس آن می باشد تا بتوان به راحتی با مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی) ست کرد. شال و روسری های براق, مثل ساتن و از انواع حریر ها استفاده نکنید. آنها انتخاب های خوبی نیستند.رنگ قرمز در واقع رنگ مکمل رنگ آبی است و رنگ های مکمل به خوبی با هم ست می شوند. به این موضوع دقت کنید که برای مانتو های لی تیره از رنگ زرشکی استفاده کنید. ست کردن مانتو لی با یک شال قرمز ی استایلی دخترانه و زیبا می سازد.شلوار کتان یا لی سفید, شلوار کتان یا شلوار لی با رنگ متضاد رنگ مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی). به این صورت که اگر رنگ مانتو, لی روشن است , شلوار را کمی تیره تر انتخاب کنید… شلوار لی یا شلوار کتان مشکلی, کرم و طوسی و رنگ های پاستیلی. بسته با مانتویی که انتخاب میکنید این شلوار ها میتوانند, جذب و اسکینی, بگ مام استایل و یا گشاد باشند.

استایل جین

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
میلیسا
2 سال پیش

زیاد قشنگ نیس 😕😁
ماکانیم
2 سال پیش

زیاد آنچنانی نی⁦☺️⁩البته هر کی ی نظری داره!!!!!!
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (193 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان