دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو های رنگی 

جمعه، 21 مرداد 1401
برای ست کردن شال و روسری با مانتو ابتدا باید رنگ‌هایی که مناسب صورت شما هستند را بشناسید و سپس با کمک دایره رنگ و قوانین انتخاب رنگ‌ها، شال و روسری مناسب برای مانتو‌های خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشد.

گاهی شال یا روسری هایی خاص نظر ما جلب می کنند و آن ها را می خریم، اما نمی دانیم این رنگ را باید با چه لباس هایی بپوشیم. اینجاست که برخلاف هیجان اولیه در خرید این شال یا روسری ها آن ها را گوشه ای از کمد رها می کنیم. شاید اگر بدانید که این رنگ ها را با چه لباس هایی می توانید سر کنید، حتماً از آن ها استفاده خواهید کرد. ما در ادامه اصول ست کردن شال و روسری های رنگی را با لباس های دیگر به شما می گوییم.

شال و روسری های جذاب با مانتو سبز

شاید باورتان شود اما مانتوی سبز استایل شما را شاداب و باطراوت نشان می دهد، اما به شرطی که با انتخاب شال و روسری مناسب این طراوت را حفظ کنید. شال و روسری هایی به رنگ قرمز و آجری هارمونی زیبایی با مانتوهای سبزرنگ دارند.سبز زیتونی یکی از تناژهای رنگی محبوب و پرطرف دار رنگ سبز در میان خانم های ایرانی است. شال و روسری هایی که ترکیبی از رنگ های قرمز دارند کنار مانتوهایی به رنگ سبز زیتونی هارمونی بسیار زیبا و چشم نوازی ایجاد می کنند.

اما اگر می خواهید استایل خاص و جذابی داشته باشید، کنار رنگ قرمز از رنگ زرد نیز استفاده کنید. از لحاظ روان شناسی هارمونی که ترکیب رنگ زرد و قرمز در کنار سبز زیتونی ایجاد می کند، بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در صنعت مد و پوشاک نیز این ترکیب رنگی نمادی از الگوبرداری از طبیعت به شمار می رود.

ست کردن شال و روسری با مانتو سفید

سفیدرنگ کاملی است؛ بنابراین برای ست کردن شال با مانتو سفید مشکل چندانی نخواهید داشت. بهترین رنگ برای ست کردن با مانتو سفید، شال یا روسری های رنگ روشن است. رنگ قرمز، صورتی کمرنگ، سرخابی، سبز، فیروزه ای و طیف های مختلف رنگ آبی بهترین گزینه برای ست کردن با مانتو سفید است.برخلاف آنچه تصور می کنید، روسری یا شال مشکی ترکیب جالبی با مانتو سفید نیست. بهتر است با مانتو سفید شال یا روسری رنگ تیره نیز نپوشید. حتی شال یا روسری های کرم رنگ نیز برای مانتو سفید گزینه جالبی نیست.

ست کردن شال و روسری با مانتو صورتی

اینکه شما مانتوی صورتی خود را با چه رنگ هایی ست کنید تا حدود زیادی به سلیقه و از همه مهمتر، رنگ پوست شما بستگی دارد اما چند رنگ برای ست کردن مانتو صورتی بسیار مناسب هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • سفید از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی کم ریسک و مناسب است. بخصوص اگر رنگ مانتوی شما صورتی کمرنگ و پاستلی باشد با ست کردن آن بهمراه یک شلوار یا شال سفید می توانید استایل شیکی داشته باشید.
  • یکی از رنگ هایی که در کنار رنگ صورتی زیاد دیده می شود رنگ طوسی است. طوسی هماهنگی خوبی برای ست کردن با مانتو صورتی دارد.
  • ترکیب رنگ یک گل رز صورتی را تصور کنید. قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار برگ های سبز بسیار چشم نواز است. اگر همین ترکیب برای لباس استفاده شود بسیار جذاب و متفاوت است. پس برای ست کردن مانتو صورتی رنگ سبز را فراموش نکنید.
  • آبی از جمله رنگ هایی است که طیف های مختلف آن از روشن تا تیره و سرمه ای با رنگ صورتی هماهنگ است و برای ست کردن با مانتو صورتی مناسب است.
  • از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی مناسب است رنگ قرمز می باشد، اما باید توجه باشید که ترکیب هر رنگ قرمز و صورت باهم زیبا نمی شود . اگر مانتو شما صورتی خیلی ملایم و روشنی است می توانید آنرا با رنگ قرمز ست کنید.

مانتو قرمز و شال و روسری مناسب آن

آفرین به انرژی و انتخاب جسورانه شما؛ فقط مواظب باشید زیاد از این رنگ استفاده نکنید که سبب تندخویی شما می شود! روسری یا شال با طیف های مختلف رنگ بنفش مثل یاسی و ارغوانی به زیبایی با مانتو قرمز شما ست می شود. البته رنگ های پاستلی نیز در کنار مانتو قرمز نیز ترکیب رنگ جذابی می شود. انتخاب این ترکیب رنگ ها نشان می دهد که شما در ست کردن رنگ شال با مانتو کاملاً حرفه ای هستید.

در زمستان نیز از این رنگ گرم و زنده غافل نشوید؛ پالتوهای چرمی به رنگ قرمز استایل های زمستانی شما را از یکنواختی درمی آورند. در ست کردن شال و روسری با پالتو چرم قرمز از یکی از رنگ هایی که گفتیم استفاده کرده و جذابیت استایل خود را دوچندان کنید.

ست کردن شال و روسری با مانتو بنفش

بنفش پیشنهادی ما، بنفش ارغوانی یا یک بنفش با ته مایه ­ی طوسی و خاکستری است که به خوبی در کنار هر نوع طوسی خوش می­نشیند. به کار بردن شال بنفش در کنار مانتوی طوسی، بسیار ملایم و آرامش­ بخش است و همانطور که ترکیبی بسیار شیک و کلاسیکی را ایجاد می­ کند، کنتراست مناسبی را هم به وجود می ­آورد که به سِت شما جذابیت بیشتری می­ دهد. برای داشتن ترکیب متفاوت ­تر و جذاب­ تر در کنار بنفش، بهتر است رنگ طوسی مانتو را کمی ملایم ­تر انتخاب کنید که ترکیب شما بی­ نظیر باشد.

گر به دنبال یک ست پر انرژی در کنار مانتو طوسی هستید؛ رنگ زرد را به شما پیشنهاد می دهیم. رنگ زرد براق یا انبه ای، همان رنگ هایی هستند که به خوبی در کنار طوسی زغالی و یا حتی طوسی سرد و کم رنگ می نشینند. در این ست بهتر است بقیه ی اجزای ست از رنگ های خنثی استفاده شود؛ به عنوان مثال شلوار جین با رنگ خنثی، کفش رنگ طوسی و کیف دوشی به رنگ زردِ شال، تیپ جذاب و پر انرژی را برای شما می سازد.

ترکیب مانتوی طوسی با شال نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ ­ها برای موقعیت­ هایی است که به انرژی نیاز دارید. به طور مثال یک نارنجی تند و براق در کنار طوسی پر رنگ با ته مایه زغالی یک استایل متمایز را برای شما به وجود می­ آورد. بهتر است انتخاب نارنجی را متناسب با طیف رنگی طوسی انجام دهید؛ برای مثال هر چه رنگ طوسیِ مانتو روشن تر باشد، شال نارنجی نیز روشن تر انتخاب شود.

ست کردن شال و روسری با مانتو نارنجی

نارنجی رنگی است که در پوشاک در سال های اخیر بسیار استفاده شده و مورد توجه قرار گرفته است.یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن شال با مانتوی نارنجی می تواند رنگ سفید باشد. سفید معمولا با اکثر رنگ ها به خوبی ست می شود. این رنگ در کنار نارنجی باعث بهتر دیده شدن هر دو رنگ می شود.غیر از سفید، مشکی نیز با اکثر رنگ ها به خوبی ست می شود. از این رو ترکیب مانتوی نارنجی با شال و روسری مشکی می تواند مناسب باشد.

مانتوی آبی با شال یا روسری زرد

رنگ زرد یک رنگ گرم و شاد است که انرژی مثبت رو در فضا پخش میکند. ست کردن مانتو آبی با شال یا روسری زرد یک ترکیب بسیار شیک و چشم نواز است. بهتر است انتخاب زرد را متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدهید؛ برای مثال هر چه رنگ آبیِ مانتو روشن تر باشد، شال زرد هم روشن تر انتخاب بشود. پس مانتوی آبی روشنُ با شال لیمویی ست کنید مانتوی آبی کاربنی رو با شال یا روسری زرد تیره ست کنید.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


13 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
پارمیس
2 سال پیش

خیلی خوشگله ، مت یه مانتو سفارش داده بودم دقیقا مث عکسه پنجمی ولی وقتی میپوشمش یجوری میشم نمیدونم چرا بهم نمیادخخخخ
پاسخ
M
2 سال پیش

😍🤩🤩😍
پاسخ
عاشقتم قیافه نچرال ودوست
2 سال پیش

عالی بود
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

من شهریورم
پاسخ
ناشناس انسان
2 سال پیش

عالییییییییییی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس