راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو های مشکی لاکچری

  سه شنبه، 28 تیر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو های مشکی لاکچری
درمورد ست کردن شال و روسری با رنگ مشکی تقریبا هیچ محدودیتی از لحاظ بصری و زیبایی شناسی ترکیب رنگ‌ها وجود ندارد. فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید. با ما همراه باشید.

ست کردن رنگ لباس همیشه دغدغه ای برای خانم ها بوده و هست، اینکه هر مانتویی را با چه رنگ شالی می توان ست نمود، برای اکثر خانم ها مشکل است و اغلب نمیدانند کدام رنگ ها قابلیت ست شدن با هم را دارند.مانتو مشکی یکی از پرطرفدارترین لباس ها در بین خانم ها است. انتخاب رنگ مشکی برای مانتو، به دلیل تیره بودنش، اندام را لاغرتر نشان می دهد اما سوالی که برای اغلب خانم ها پیش می آید این است که با مانتو مشکی چه شالی بپوشیم؟ در این بخش از دنیای مد ساعدنیوز به شما میگوییم با مانتو مشکی چه شال و روسری بپوشید.

شال های کار شده و طرح دار

رنگ مشکی در کنار هر طرحی بسیار زیبا می نشیند و خود را به زیبایی نشان می دهد. اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید و جذاب تر به نظر برسید، مانتو مشکی را با شال و روسری طرح دار بپوشید، شال های طرح دارنقطه ی قوتی در یک استایل مشکی است.

شما می توانید از طرح های پوست حیوانات، از طرح های چهارخانه سفید و مشکی، راه راه و خال خالی سفید مشکی ،پلنگی، گورخری ، گلدار، اشکال هندسی و ... استفاده کنید و یک استایل زیبا برای خود ایجاد نمایید. شال و روسری طرح دار را می توانید در هر رنگی انتخاب کنید اما توجه کنید که آن رنگ به پوست شما بیاید.

استایل با مانتو مشکی و شال طرح دار

مانتو مشکی و شال/ روسری مشکی

اگر به میهمانی یا مراسمی رسمی دعوت هستید ست کردن یکدست مشکی گزینه ی بسیار مناسبی است. اگر مانتوی شما استایل کتی و رسمی دارد میتوانید از شال ها و روسری های ساتن و یا کارشده با گیپور و منجوق دوزی و سنگ کاری شده استفاده کنید. دیتیل ها و اکسسوری های طلایی می توانند مکمل خوبی برای ست یکدست مشکی باشند. استفاده از شال های کار شده و مجلسی استایل شما را رسمی و شیک تر می کند. بهتر است در چنین ستی از کیف و کفش جیر یا ورنی استفاده کنید تا رسمی تر به نظر برسید.

استایل با مانتو مشکی و شال مشکی

شال و روسری سفید با مانتو مشکی

سفید و مشکی کاملا متضاد هستند ولی در یک ست می توانند جذابیت زیادی به وجود بیاورند. ترکیب این دو رنگ از قانون هم نشینی رنگ های متضاد پیروی می کند و بیشترین کنتراست رنگی را به وجود می آورد و می تواند توجه را به سمت استایل شما در یک میهمانی معطوف کند. در چنین استایلی میتوانید از کیف و کفش مشکی و یا سفید استفاده کنید. کیف و کفش قرمز هم می تواند ترکیب جذابی ایجاد کند و از قانون سه رنگ نیز تخطی نمی کند.

استایل با مانتو مشکی و شال سفید

شال لمه و مانتو مشکی

لمه و پارچه های شاین داری که از آنها شال تولید می شود و در بازار و کمدا نمونه های آن ها موجود است در کنار مشکی درخشندگی زیادی پیدا می کنند و می توانند استایل روزمره ی شما را به یک استایل خاص و مناسب میهمانی تبدیل کنند؛ پس استفاده از ترند جذاب امسال را فراموش نکنید. شال لمه ی نقره ای یک انتخاب مناسب برای ست شدن در کنار مانتو مشکی است. فراموش نکنید که اکسسوری های ظریف نقره ای را نیز به این ست وارد کنید.

استایل با مانتو مشکی و شال لمه

شال در جنس های مختلف برای مانتو تیره رنگ

همانطور که می دانید در بازار انواع مختلفی از شال و روسری با پارچه های مختلف وجود دارد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید شال و روسری به آن توجه داشته باشید، این است که بر اساس جنس مانتو تیره رنگ خود شال مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر مانتو تیره رنگ شما مجلسی است، شما نمی توانید یک شال ساده پارچه ای را با آن ست کنید.

بنابراین لازم است برای انتخاب شال مناسب، جنس مانتوی خود را نیز در نظر داشته باشید. همچنین لازم است برای انتخاب جنس شال به فصل و مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید، نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال شال ابریشمی و نخی برای فصل تابستان مناسب است و شال پشمی برای فصل زمستان مناسب تر است.

توصیه می شود برای داشتن یک استایل رسمی، از یک شال ساتن یا حریر برای ست کردن با مانتو تیره خود استفاده کنید. شال هایی که از جنس لمه هستند و پارچه های شاین دار همراه با مانتو تیره رنگ، درخشندگی زیادی دارند و می توانند استایل شما را بسیار خاص و زیبا کنند.

استایل با مانتو مشکی و شال دو رنگ

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش مد و زیبایی ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش مد و زیبایی ساعد نیوز همراه باشید.


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
عطیه
2 سال پیش

بله عالی میشه
یدالله
2 سال پیش

شما هرچی بپوشی بهت میاد خانومی
🌺
2 سال پیش

مانتو صالحی نه ساحلی😑😂😂
کیوت
2 سال پیش

میشه با مانتو صالحی سفید شال سیاه سر کرد؟
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (688 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (207 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (156 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان