دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

راهنمای جامع خرید موکت 

سه شنبه، 23 آبان 1402
یکی از مهم ترین خریدهایی که به خصوص بانوان وسواس زیادی برای آن به خرج می دهند خرید موکت می باشد چرا که می بایست از نظر ظاهری با دکوراسیون منزل کاملا همخوانی داشته باشد.

یکی از مهم ترین خریدهایی که به خصوص بانوان وسواس زیادی برای آن به خرج می دهند خرید موکت می باشد چرا که می بایست از نظر ظاهری با دکوراسیون منزل کاملا همخوانی داشته باشد. به هنگام خرید می بایست برخی از نکات را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش می خواهیم یک راهنمایی کلی در زمینه خرید موکت داشته باشیم. برای دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده در ادامه مقاله تماس بگیرید. همچنین جهت سفارش بهترین موکت می توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید.

آدرس وب سایت: www.irismoquette.com

شماره تماس: 09124978677

انواع موکت را بشناسید!

پیش از اینکه موکت بخرید در ابتدا انواع موکت را بشناسید و مناسب ترین نوع موکت را برای منزل و یا محیط کار خود انتخاب کنید. در ادامه می توانید در میان موکت انتخاب شده یک طرح با سلیقه خود انتخاب کنید. موکت ها در انواع مختلفی مانند نوع فیبر، گرید، کیفیت، ضخامت و … تولید می شوند. به عنوان مثال موکت های پلی پروپیلین از نوع فیبر مرغوبی برخوردار هستند و مقاومت بالایی در سایش دارند بنابراین گزینه ای مناسب برای مکان های پر رفت و آمد می باشند. برخی از مواردی که به هنگام خرید موکت باید در نظر داشته باشید به شرح زیر است:

رنگ و طرح را بررسی کنید

رنگ و طرح موکت یکی از موارد مهمی است که باید در خرید آن مورد توجه قرار دهید. برای انتخاب رنگ و طرح مناسب، با دکوراسیون داخلی و سلیقه‌ی خودتان هماهنگ کنید. به عنوان پیشنهاد در نظر داشته باشید که موکت هرچقدر ساده تر باشد گزینه ای بهتر برای دکوراسیون منزل می باشد چرا که موکت شلوع می تواند منزل شما را شلوغ جلوه دهد.

کیفیت موکت را بررسی کنید

برای انتخاب موکت با کیفیت، باید به روش تولید آن توجه کنید. موکت‌های با کیفیت، از فیبرهای با کیفیت و تکنولوژی تولید پیشرفته استفاده می‌کنند. همچنین می توانید ویژگی های موکت ها را در وب سایت آیریس موکت مطالعه کنید و بهترین گزینه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

محل استفاده از موکت کجاست؟

قبل از خرید موکت، باید به محل استفاده‌ی آن توجه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید موکت را در محیط‌های با فرسایش استفاده کنید، باید موکت با گرید بالا و مقاومت بالا را انتخاب کنید. همچنین برخی از موکت ها صرفا برای محیط های کاری طراحی شده اند. موکت اداری و موکت هتلی از این نوع می باشند.

قیمت ها را در نظر داشته باشید

قیمت موکت نیز یکی از موارد مهمی است که باید در خرید آن مورد توجه قرار دهید. برای خرید موکت با کیفیت، باید به قیمت آن نیز توجه کنید. شما می توانید ارزان ترین موکت را در آیریس موکت مشاهده و آن را در وب سایت سفارش دهید.

اندازه موکت را از پیش تعیین کنید

برای خرید موکت، باید به اندازه‌ی مورد نیاز توجه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید موکت را در اتاق خود نصب کنید، باید به ابعاد اتاق و نوع نصب موکت توجه کنید.

سطح بافت موکت را بررسی کنید

سطح بافت موکت نیز برای خرید آن مهم است. سطح بافت موکت‌ها می‌تواند مختلف باشد و انواع مختلفی از آن‌ها از جمله بافت مرزی، بافت لوکس، بافت مستقیم و بافت طبیعی وجود دارد. پیش از خرید حتما در مورد سطح بافت موکت ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

مقاومت در برابر آب و رطوبت

اگر می‌خواهید موکت را در محیط‌هایی مانند حمام یا کف‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، استفاده کنید، باید به مقاومت موکت در برابر آب و رطوبت توجه کنید. در کل، برای خرید موکت، باید به مواردی مانند انواع موکت، رنگ و طرح، کیفیت، محل استفاده، قیمت، نصب و نگهداری، اندازه، سطح بافت، مقاومت در برابر آب و رطوبت، تعداد پایه‌های موکت و محافظت از موکت توجه کنید. با رعایت این موارد، می‌توانید بهترین موکت را برای خود انتخاب کنید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

از چه برندی خرید می کنید؟

برای خرید موکت با کیفیت، بهتر است از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید. برندهای معتبر، تولیدات با کیفیت و با قابلیت دوام بالا دارند. انواع برندهای محبوب در وب سایت آیریس موکت موجود می باشد که می توانید با توجه به سلیقه یکی از آن ها را برگزینید.

موکت‌های ضد حساسیت می خواهید؟

اگر شما یا خانواده‌ی شما دارای آلرژی هستید، باید به موکت‌های ضد حساسیت توجه کنید. این نوع موکت‌ها از موادی تولید می‌شوند که باعث حساسیت نمی‌شوند. حتما به هنگام انتخاب این موضوع را با فروشنده مطرح کنید و یا در وب سایت ویژگی های موکت را به طور کامل مطالعه نمایید.

نگهداری و تمیزکاری

برای افزایش دوام و عمر مفید موکت خود، بهتر است از راهنمایی‌های تمیزکاری و نگهداری استفاده کنید. معمولا هر برند، راهنمایی‌هایی برای تمیزکاری و نگهداری موکت خود ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای خرید موکت با کیفیت و مناسب برای نیازهای خود، به مواردی مانند تنوع رنگی، موکت‌های ضد حساسیت، استفاده در محیط‌های با تردد بالا، تعویض موکت، نگهداری و تمیزکاری توجه کنید. با این کار، می‌توانید موکتی با کیفیت و با دوام برای خود پیدا کنید که به بهترین شکل نیازهای شما را برطرف می‌کند.

ضخامت موکت برایتان مهم است؟

ضخامت موکت از عوامل مهم در انتخاب آن است. موکت‌های ضخیم‌تر، دوام و مقاومت بیشتری دارند و برای محیط‌هایی با تردد بالا مناسب هستند. اما باید به این نکته هم توجه کرد که موکت‌های ضخیم‌تر هزینه بیشتری دارند.

موکت باکیفیت را از آیریس موکت بخرید

همین حالا آیریس موکت را در گوگل سرچ کنید و به دنیای انواع موکت های ایرانی و خارجی سلام کنید. شما می توانید بهترین موکت ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این وب سایت سفارش دهید. برای مشاهده لیست قیمت موکت می توانید به بخش محصولات مراجعه کنید. آیریس موکت یکی از شرکت های پخش انواع موکت اداری، هتلی، نمدی، فرش ماشینی، چمن مصنوعی و … می باشد که در این زمینه قدمت بالایی دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
نگاهی به گوشه کنار خانه اروپایی و مدرن سامان قدوس و همسر خارجی اش/ از میوه های اُرگانیک برای تغذیه تا گلدان و شمعدان های مینیمال
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه تخصصی کتاب