راهنمای کامل ورود به سامانه یارستان کودکستان!+ آموزش تصویری

  جمعه، 05 آبان 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
راهنمای کامل ورود به سامانه یارستان کودکستان!+ آموزش تصویری
سازمان تعلیم و تربیت کودک به منظور معرفی بسته های آموزشی مجاز برای آموزش به کودکان اقدام به راه اندازی سامانه یارستان کودکستان نموده است. تمامی ناشران حوزه کودک می توانند یا مراجعه به سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز به آدرس yarestankoodakestan.ir آثار خود را بارگذاری نمایند تا در صورت تایید محصولات در سایت ارائه شود.

دوره مهدکودک یکی از دوره های بسیار تاثیر گذار در کودکان می باشد که آموزش در این دوره همواره جزو دغدغه های والدین و سازمان تعلیم و تربیت کودک بوده است تا دانش آموزان را برای ورود به مدرسه و تحصیل آماده سازند. سازمان تعلیم و تربیت کودک به منظور معرفی بسته های آموزشی مجاز برای آموزش به کودکان در کودکستان ها، اقدام به راه اندازی سامانه یارستان کودکستان نموده است. تمامی ناشران حوزه کودک که علاقه مند هستند بسته ها و کتب آن ها برای آموزش به مهد کودک ها معرفی شود، می بایست به سایت yarestankoodakestan.ir مراجعه نموده و پس از بارگذاری محصولات خود، تاییدیه های لازمه را دریافت نمایند.

مدیران و مربیان مهدکودک ها نیز از سال جاری تنها مجاز به استفاده از کتب و بسته های معرفی شده در سایت مذکور برای آموزش هستند که می توانند برای تهیه آن ها به سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز یارستان مراجعه نمایند. با توجه به جدید بودن سایت yarestankoodakestan.ir، در ادامه این مقاله به معرفی سامانه یارستان کودکستان yarestankoodakestan.ir پرداخته شده و راهنمای ورود و عضویت در سایت ارائه شده است.

برای ورود به سایت yarestankoodakestan.ir کلیک کنید.
برای ورود به سامانه یارستان کودکستان کلیک کنید.

معرفی سامانه یارستان کودکستان

سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک یکی از نهادهای زیر نظر آموزش و پرورش می باشد که هدف اصلی آن ساماندهی امور پرورش و تربیت کودکان زیر 7 سال می باشد. در همین راستا این سازمان با راه اندازی رویداد ملی یارستان کودکستان اقدام به معرفی کتب و آثار مناسب برای آموزش به کودکان از طریق سایت یارستان کودکستان نموده است.

برای معرفی سامانه یارستان کودکستان می بایست بیان نمود که در سال جاری، سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اعلام نمود که آموزش زبان انگلیسی در کودکستان ها ممنوع شده و مهد کودک ها تنها مجاز به آموزش با توجه به مطالب موجود در کتب و بسته های آوزشی تایید شده توسط سازمان در سایت yarestankoodakestan.ir هستند. سامانه یارستان کودکستان از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از آن ها می توان به فروشگاه یارستان کودکستان اشاره نمود که تمامی اسباب بازی ها و وسایل یادگیری، اپلیکیشن ها و نرم افزار ها و کتاب های مجاز برای آموزش در آن معرفی شده و امکان خرید آن ها وجود دارد.

تمامی فعالان حوزه کودک می توانند آثار خود را در موعد مقرر در سامانه ثبت نمایند تا پس از بررسی و تایید، نام و اطلاعات خرید آن برای علاقه مندان در سایت بارگذاری شود. همچنین لازم به ذکر است که مربیان و مدیران مهد ها نیز تنها مجاز به آموزش از روی بسته های تایید شده از طریق سایت هستند که می توانند با مراجعه به سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز یارستان کودکستان، اقدام به خرید نمایند.

راهنمای ورود به سامانه یارستان کودکستان

تمامی فعالان در حوزه کودک که خواهان معرفی کتب، اپلیکیشن و یا وسایل آموزشی به مهد کودک ها هستند می بایست با مراجعه به سایت یارستان کودکستان، اقدام به ارسال آثار خود نموده و در صورت تایید مجاز به ارائه آن ها در سایت برای فروش هستند. همچنین والدین، مدیران و مربیان مهدکودک ها نیز می توانند برای تهیه کتب و اطلاع از لیست آموزش های مجاز در مهد کودک ها به سایت یارستان کودکستان مراجعه کنند.

با توجه به جدید بودن سامانه، بسیاری از والدین، مدیران و مربیان مهد کودک ها از نحوه ورود و استفاده از امکانات سامانه آگاه نمی باشند که برای راهنمای ورود به سامانه یارستان کودکستان می توان بیان نمود که داوطلبان می توانند ابتدا به سایت yarestankoodakestan.ir مراجعه نموده و پس از وارد شدن از امکانات سامانه استفاده نمایند. به منظور تسریع در دسترسی، در ادامه لینک ورود به سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز یارستان نیز ارائه شده است.

پس از ورود به سایت، گزینه های مختلفی مانند ورود، عضویت و همچنین معرفی محصولات وجود دارد که کاربران می توانند از امکانات آن ها استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تمامی کتب و لوازم آموزشی را هم والدین و هم مربیان می توانند با مراجعه به سایت تهیه نمایند و محدودیتی در خرید بسته ها وجود ندارد و مهد های کودک می توانند پس از اطلاع رسانی به والدین، موارد مورد نیاز برای آموزش را از طریق سایت سفارش دهند.

نحوه عضویت در سایت یارستان کودکستان

استفاده از امکانات اولیه سایت مانند تهیه کتب و لوازم آموزشی و یا اطلاع از جزئیات آثار مورد قبول نیازی به ثبت نام و عضویت در سایت نداشته و کاربران می توانند بدون ورود به پنل کاربری خود این اقدامات را در سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز یارستان کودکستان انجام دهند، اما کاربرانی که قصد بارگذاری محصولات خود و دریافت تاییدیه را دارند می بایست ابتدا در این سامانه عضو شوند. به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوه عضویت در سایت یارستان کودکستان ارائه شده است.

  • ابتدا آدرس سامانه yarestankoodakestan.ir را در مرورگر خود وارد نموده و پس از ورود بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

یارستان کودکستان

  • پس از ورود به بخش عضویت، اطلاعات خواسته شده که شامل نام، نام خانوادگی و غیره می باشد را وارد نموده و رمزی را به عنوان رمز عبور انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

یارستان کودکستان

  • پس از تایید اطلاعات، عضویت در سایت انجام شده و امکان دسترسی به پنل کاربری در سایت محیا می شود که می توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور به سایت وارد شوید.

یارستان کودکستان

  • کاربران توجه داشته باشند که در صورت فراموشی رمز عبور می توانند با کلیک بر روی گزینه بازنشانی رمز عبور و یا ورود به پیامک، مجدد رمز را دریافت نموده و به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند.

ثبت محصول در سامانه یارستان کودکستان

یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از ناشران و فعالان حوزه کودک که علاقه مند به آموزش و ارائه محصولاتشان در سایت یارستان کودکستان هستند این می باشد که چگونه می توان محصولات را در سامانه بارگذاری کرد و یا اینکه چه افرادی مجاز به ارسال آثار هستند. برای پاسخ به این سوالات می بایست بیان نمود که مربیان، والدین خلاق، تولید کنندگان محصولات مربوط به کودکان کمتر از 7 سال و تمامی افراد علاقه مند به تولید محتوا می توانند به سایت یارستان کودکستان مراجعه نموده و پس از عضویت در سایت، محصولات خود را برای بررسی ارسال کنند. به منظور راهنمایی بیشتر در ادامه نحوه ثبت محصول در سامانه یارستان کودکستان ارائه شده است.

  • ابتدا آدرس سامانه yarestankoodakestan.ir را در مرورگر خود وارد کرده و پس از ورود به سایت بر روی گزینه "ورود" کلیک نمایید.

  • در مرحله بعد رمز عبور و شماره موبایل خود را وارد نمایید.

یارستان کودکستان

  • کاربران می بایست توجه داشته باشند که پس از ورود به پنل کاربری می بایست اطلاعات پروفایل کاربری خود را تکمیل نموده و سپس با مراجعه به بخش ثبت محصول، محصولات خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که کاربران می بایست هزینه بررسی محصول را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

خرید بسته های آموزشی مجاز از یارستان کودک

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، برای خرید بسته های آموزشی مجاز از یارستان کودک، نیازی به ثبت نام و عضویت در سامانه نبوده و والدین و مربیان می توانند با مراجعه به سایت، محصولات مختلف را مشاهده و پس از کسب اطلاعات لازم از آن ها خرید خود را انجام دهند. به منظور راهنمایی بیشتر در ادامه نحوه تهیه محصولات از سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز بیان شده است.

  • ابتدا وارد سایت یارستان کودکستان به آدرس yarestankoodakestan.ir شده و بر روی گزینه فروشگاه یارستان کودکستان کلیک نمایید.

  • سپس از کتب و محصولات معرفی شده انتخاب نموده و هزینه را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که محصولات ارائه شده در سامانه دارای تخفیف نیز می باشند و مدیران مهدکودک ها می توانند با خرید محصولات از تخفیفات نیز استفاده نمایند. خرید محصولات برای تمامی افراد مجاز بوده و والدینی که قصد ثبت نام فرزندان خود در مهد کودک های آنلاین را دارند نیز می توانند از این کتب استفاده نمایند.

سخن پایانی

تا این بخش از مقاله به بررسی نحوه ورود و عضویت در سایت یارستان کودکستان و همچنین تهیه محصولات از سامانه خرید بسته های آموزشی مجاز یارستان پرداخته شد. طبق مطالب بیان شده، تمامی علاقه مندانی که خواهان بارگذاری کتاب هستند می بایست در سامانه عضو شده و منتظر بررسی محصولات خود باشند. لازم به ذکر است که پس از تایید محصولات، با کاربر تماس حاصل شده و پس از قرارداد رسمی، اجازه انتشار و فروش محصول از وی اخذ می شود. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر به بخش آموزش عمومی ساعدنیوز مراجعه نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان