راهنمای ورود و استفاده از سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir+ آموزش تصویری

  یکشنبه، 07 آبان 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
راهنمای ورود و استفاده از سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir+ آموزش تصویری
سامانه شهریه رهبری به نشانیshahrieh.csis.ir یک سامانه مخصوص ارائه خدمات شهریه به طلاب می باشد. طلبه ها جهت استفاده از خدمات سایت شهریه رهبری باید وارد حساب کاربری خود در سامانه گردند. سامانه شهریه رهبری خدمات مربوط به پیگیری واریز شهریه، مسکن و درخواست های ویژه طلاب را کاملا آنلاین ارائه می دهد.

طلاب همیشه از سمت دفتر رهبری شهریه دریافت کرده و می توانستند از شهریه رهبری استفاده نمایند، اما تمامی خدمات مربوط به شهریه رهبری در گذشته به صورت حضوری ارائه می شد و امکان دریافت خدمات شهریه رهبری به صورت آنلاین وجود نداشت. با راه اندازی سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir، طلاب می توانند از امکانات سایت دفتر خدمات الکترونیک شهریه رهبری استفاده نموده و خدمات مربوطه را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

برای ورود به سامانه شهریه رهبری کلیک کنید.

برای ورود به سایت shahrieh.csis.ir کلیک کنید.

سامانه شهریه رهبری به نشانی shahrieh.csis.ir برای طلاب در دسترس است و طلاب جهت دریافت خدمات از سایت دفتر خدمات الکترونیک باید وارد حساب کاربری خود شوند. لازم به ذکر است که امکان استفاده از خدمات سامانه شهریه رهبری مانند واریزی ها پرداخت ها، مسکن و سوالات متداول بدون ورود به حساب کاربری وجود ندارد. در این مقاله به معرفی سامانه شهریه رهبری و نحوه ورود به سایت shahrieh.csis.ir و همچنین چگونگی استفاده از خدمات سامانه پرداخته شده است.

معرفی سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir

در مورد معرفی سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir باید گفت که سامانه شهریه رهبری جهت ارائه خدمات بهتر به طلاب راه اندازی شده و هدف آن تسریع خدمت رسانی به طلاب کشور می باشد. طلاب جهت پیگیری امور شهریه و استفاده از خدمات ویژه طلاب می توانند از سایت دفتر خدمات الکترونیک shahrieh.csis.ir استفاده کرده و در اسرع وقت خدمات لازم را دریافت نمایند.

سامانه شهریه رهبری که به نشانی shahrieh.csis.ir برای افراد در دسترس می باشد خدمات زیادی را مانند واریزی ها و پرداخت ها، مسکن، پیگیری درخواست ها و سوالات متداول به افراد ارائه داده و به طلاب کمک می کند تا تمامی امور مربوط به شهریه رهبری را در یک حساب کاربری مشاهده نموده و پیگیری کنند. طلاب جهت استفاده از سامانه شهریه رهبری ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس جهت استفاده از خدمات مربوطه اقدام نمایند.

سامانه شهریه رهبری به همت اداره کل توسعه خدمات الکترونیک و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات راه اندازی شده و در تلاش است تا به طلاب کمک کند در رفاه بیشتری زندگی خود را ادامه دهند. از جمله خدمات دیگری که برای طلاب برای رفاه زندگی در نظر گرفته شده است معافیت تحصیلی طلاب می باشد که طلبه های واجد شرایط می توانند از آن استفاده نمایند.

اگر چه طلاب قبل از راه اندازی سامانه شهریه رهبری نیز شهریه دریافت کرده و می توانستند از خدمات ویژه استفاده کنند، اما با وجود سامانه shahrieh.csis.ir امکان دریافت شهریه و خدمات دیگر مربوط به طلاب سریع تر و آسان تر شده است.

سامانه شهریه رهبری خدمات مربوط به پیگیری وضعیت شهریه طرح های مختلف را به افراد ارائه داده و اطلاعات کامل مربوط به شهریه را برای هر طلبه نمایش می دهد. با توجه به این که امکان ایجاد طرح های جدید برای ارائه خدمات ویژه به طلاب وجود دارد، راه اندازی سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir به طلبه ها کمک زیادی کرده است تا خدمات ویژه مربوطه را به آسانی دریافت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه شهریه رهبری

افراد با توجه به جنسیت پس از ثبت نام حوزه علمیه خواهران و یا برادران، جهت استفاده از خدمات سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir باید حتما وارد حساب کاربری خود در سایت شوند و امکان استفاده از هیچ کدام از خدمات بدون ورود به حساب کاربری وجود ندارد. با توجه به این که شهریه و خدمات ارائه شده به هر طلبه منحصر بفرد بوده و مخصوص آن طلبه می باشد افراد لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت خدمات الکترونیک سامانه شهریه رهبری شده و سپس جهت دریافت خدمات اقدام لازم را انجام دهند. در ادامه راهنمای ورود به سامانه شهریه رهبری به صورت تصویری آورده شده است.

افراد جهت ورود به سامانه شهریه رهبری ابتدا باید نشانی shahrieh.csis.ir را در مروگر سرچ کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سایت اطلاعات خواسته شده را در بخش های معین وارد نمایند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود افراد جهت ورود به سامانه شهریه رهبری نیاز به کد شهریه و رمز عبور دارند که باید این اطلاعات را همراه کد امنیتی در فیلدهای معین وارد نموده و سپس بر روی ورود به سامانه کلیک کنند.

راهنمای ورود به سامانه شهریه رهبری

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه شهریه رهبری طلاب می توانند جهت پیگیری شهریه خود وارد بخش واریزی ها، پرداخت شده ها و یا در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال از بخش سوالات متداول کمک بگیرند. سامانه شهریه رهبری جهت ارائه آسان تر و سریع تر خدمات به طلاب راه اندازی شده و طلاب از طریق این سامانه می توانند سریع تر امور مربوط به شهریه رهبری را پیگیری کنند.

نحوه پرداخت در سایت شهریه رهبری

هدف کلی سامانه شهریه رهبری shahrieh.csis.ir و سایت خدمات الکترونیک تمرکز بر روی امور شهریه بوده و این سامانه جهت پیگیری امور شهریه طلاب ایجاد شده است. اگر چه طلاب از دیگر خدمات سامانه شهریه رهبری نیز می توانند استفاده کنند اما مهم ترین خدمتی که سایت خدمات الکترونیک shahrieh.csis.ir ارائه می دهد، خدمات مربوط به امور شهریه است و از طریق ورود به حساب کاربری خود در سامانه شهریه رهبری می توانند جهت دریافت شهریه خود اقدام کنند.

  • در مورد نحوه پرداخت در سایت شهریه رهبری باید گفت که افراد ابتدا باید وارد حساب کاربری خود به نشانی shahrieh.csis.ir شده و سپس بر روی گزینه واریزی ها و پرداخت ها کلیک نمایند.

نحوه پرداخت در سایت شهریه رهبری

  • پس از ورود به بخش واریزی ها و پرداخت ها اطلاعات شهریه فرد برای او نمایش داده شده و همچنین اطلاعات فردی نیز برای طلبه نمایش داده خواهد شد.

نحوه پرداخت در سایت شهریه رهبری

کاربران با مشاهده بخش اطلاعات شهریه می توانند از وضعیت شهریه و تاریخ وضعیت شهریه مطلع شده و همچنین اطلاعات حساب بانکی خود را نیز مشاهده نمایند. اگر افراد مشکلی در دریافت شهریه داشته باشند می توانند جهت برطرف کردن مشکل با پشتیبانی سامانه شهریه رهبری در تماس بوده و مشکل را برطرف کنند.

نحوه پیگیری سایت شهریه رهبری

در مورد نحوه پیگیری سایت شهریه رهبری باید گفت که همواره شهریه های مختلفی به طلاب تعلق می گیرد که طلاب جهت مشاهده و بررسی شهریه ها می توانند به سامانه شهریه رهبری به نشانی shahrieh.csis.ir مراجعه کنند. به طور کلی افراد جهت دریافت هر گونه خدمات مربوط به شهریه و پیگیری واریزی ها و پرداخت ها باید به سایت خدمات الکترونیک شهریه رهبری رفته و وارد حساب کاربری خود گردند. همچنین برای انجام آنلاین امور آموزشی و تربیتی، طلاب می توانند از طریق سایت سماوات حوزه علمیه اقدام نمایند.

شهریه های مربوط به طلاب انواع مختلفی داشته و طرح های مختلفی جهت ارائه شهریه به طلاب وجود دارد. هر چند وقت یک بار ممکن است طرح های جدیدی نیز برای ارائه شهریه به طلاب منتشر شود که طلاب جهت دریافت شهریه طرح های قدیمی و طرح های جدید ارائه شهریه باید وارد سامانه شهریه رهبری شوند. طرح معیشت و طرح کمک هزینه تحصیلی و شهریه هدفمند از طرح های فعال ارائه شهریه به طلاب هستند که طلاب جهت پیگیری وضعیت این شهریه ها می توانند به سامانه shahrieh.csis.ir مراجعه کنند.

جهت پیگیری وضعیت شهریه ها طلاب حتما باید پس از مراجعه به سامانه شهریه رهبری وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانند وضعیت شهریه مربوط به خود را پیگیری نمایند. با توجه به این که شهریه هر طلبه ممکن است با شهریه طلبه دیگر متفاوت باشد امکان پیگیری شهریه رهبری قبل از ورود به حساب کاربری در سایت shahrieh.csis.ir وجود نخواهد داشت.

بازیابی رمز عبور سامانه شهریه رهبری

یکی از مهم ترین موارد مربوط به سایت خدمات الکترونیک shahrieh.csis.ir ورود به حساب کاربری است که افراد جهت ورود به حساب کاربری خود در سامانه شهریه رهبری نیاز به رمز ورود دارند. کسانی که برای اولین بار وارد سامانه شهریه رهبری می شوند رمز عبور نداشته و همچنین برخی از طلاب نیز ممکن است رمز عبور خود را فراموش کرده باشند. افراد جهت دست یابی به رمز عبور می توانند از گزینه بازیابی رمز عبور در سایت شهریه رهبری استفاده کنند که در ادامه نحوه بازیابی رمز عبور سامانه شهریه رهبری به صورت تصویری شرح داده شده است.

  • افراد ابتدا باید نشانی shahrieh.csis.ir را در مرورگر سرچ کرده و سپس بر روی بازیابی رمز عبور کلیک نمایند.

بازیابی رمز عبور سامانه شهریه رهبری

  • در صفحه باز شده افراد باید کد ملی یا کد شهریه را همراه با شماره موبایل خود در سایت وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی تایید کلیک کنند.

بازیابی رمز عبور سامانه شهریه رهبری

رمز عبور به شماره تلفن همراه افراد پیامک شده و طلاب با بررسی پیامک های خود می توانند رمز عبور مربوط به سامانه شهریه رهبری را پیدا کنند. بدیهی است که طلاب باید حتما شماره تلفن همراه در دسترس را در سامانه شهریه رهبری وارد نمایند زیرا رمز عبور به همان شماره وارد شده پیامک خواهد گردید.

افراد پس از بازیابی رمز عبور خود از طریق پیامک می توانند برای ورود مجدد به سایت از طریق کد شهریه و رمز عبور اقدام کنند. پیشنهاد می شود افراد رمز عبور سامانه شهریه رهبری را در یک محل امن یادداشت کرده و از فراموش کردن آن جلوگیری نمایند زیرا سامانه شهریه رهبری اهمیت زیادی برای طلاب داشته و دریافت تمامی خدمات مربوط به طلاب از طریق سامانه شهریه رهبری امکان پذیر می باشد.

سایر امکانات سامانه الکترونیک شهریه رهبری

در مورد سایر امکانات سامانه الکترونیک شهریه رهبری باید گفت سامانه شهریه رهبری و سایت خدمات الکترونیک shahrieh.csis.ir با هدف پیگیری امور شهریه رهبری و رفاه بیشتر طلاب به وجود آمده است و خدمات دیگری را نیز علاوه بر خدمات شهریه به طلاب ارائه می دهد. افراد جهت استفاده از خدمات سامانه شهریه رهبری می توانند وارد سامانه رهبری shahrieh.csis.ir شده و وارد حساب کاربری خود گردند. به طور کلی بخش های مختلف سایت خدمات الکترونیک شهریه رهبری عبارت اند از:

  • واریزی ها و پرداخت ها: افراد در بخش واریزی ها و پرداخت ها می توانند پیگیری وضعیت شهریه خود را انجام دهند.

  • مسکن: تمامی خدمات مربوط به مسکن ویژه طلاب در این بخش ارائه شده و قابل دسترس می باشد.

  • سوالات متداول: با توجه به این که سامانه شهریه رهبری تازه راه اندازی شده است افراد جهت آشنایی بیشتر با سامانه و دریافت پاسخ سوالات خود می توانند از بخش سوالات متداول کمک بگیرند.

  • سایر درخواست ها: در این بخش طلاب می توانند سایر درخواست های ویژه طلاب را بررسی کرده و برای ثبت درخواست اقدام کنند.

  • درخواست های شما: طلاب جهت پیگیری درخواست های خود می توانند وارد بخش درخواست های شما شده و پیگیری های لازم را به صورت آنلاین انجام دهند.

سامانه شهریه رهبری علاوه بر خدمات شهریه و پیگیری وضعیت شهریه، به طلاب کمک می کند تا سایر درخواست های ویژه طلاب را نیز به صورت الکترونیکی ثبت کرده و وضعیت ثبت درخواست خود را پیگیری نمایند. آنلاین شدن پیگیری وضعیت شهریه طلاب کمک زیادی به طلبه ها کرده و دریافت شهریه و خدمات ویژه طلاب را بسیار آسان تر و راحت تر نموده است.

با وجود سامانه شهریه رهبری دیگر نیاز به مراجعه حضوری طلاب به مراکز مربوطه جهت پیگیری وضعیت شهریه نبوده و تمامی خدمات ویژه طلاب به صورت آنلاین قابل پیگیری خواهند بود. طلبه ها در صورت بروز هر گونه مشکل در سامانه شهریه رهبری می توانند با پشتیبانی سامانه تماس گرفته و مشکل را گزارش دهند تا مشکل برای آن ها برطرف گردد. همچنین طلاب اگر سوالی در مورد سامانه شهریه رهبری داشته باشند ابتدا می توانند بخش سوالات متداول را بررسی کرده و در صورت عدم دریافت پاسخ سوال خود با پشتیبانی سامانه shahrieh.csis.ir تماس بگیرند.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (415 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس