دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه عقیق+ آموزش تصویری 

دوشنبه، 08 آبان 1402
سامانه عقیق سایت انجمن های اسلامی است که مخصوص دانش آموزان، مدیران و مربیان مدارس می باشد. افراد با استفاده از این سامانه می توانند گزارش فعالیت های انجمن اسلامی خود را بارگذاری کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

ایجاد ارتباط بین انجمن ها و برقراری تعامل بین گروه های مختلف همواره زمینه رشد و ارتقا را فراهم می آورد. انجمن های اسلامی وقتی با هم تعامل و هم فکری داشته باشند، طبیعتا نتایج بهتری گرفته و پیشرفت های بیشتری خواهند داشت. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برای ایجاد یک بستر مناسب جهت افزایش ارتباط بین انجمن های دانش آموزی، سامانه عقیق را راه اندازی کرده است.

برای ورود مستقیم به سامانه عقیق کلیک کنید.

ورود به سامانه عقیق از طریق آدرس aghigh.ayandehsazan.ir امکان پذیر است.

در سامانه عقیق مسابقات و فعالیت های فرهنگی زیادی وجود دارد که دانش آموزان مدارس مختلف می توانند در آن ها شرکت کرده و علاوه بر تجربه هیجان، رشد فرهنگی داشته باشند. سامانه عقیق به نشانی aghigh.ayandehsazan.ir قابل دسترس است و افراد به راحتی می توانند با جست و جوی این آدرس در مروگر وارد سایت شوند. در این مقاله به معرفی سامانه عقیق پرداخته شده و مراحل ورود و ثبت نام در این سایت به طور کامل شرح داده شده است.

معرفی سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir

سامانه عقیق یک سامانه فرهنگی است که برای دانش آموزان، معلمان و مدیران طراحی شده است تا افراد با استفاده از آن بتوانند در فعالیت های آموزشی و فرهنگی شرکت کنند. سامانه عقیق امکان ارتباط بین انجمن های دانش آموزی را از راه دور فراهم کرده است و تمامی انجمن های اسلامی دانش آموزی در هر جای ایران باشند از طریق سامانه عقیق می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار‌ نمایند. سایت عقیق امکانات و بخش های مختلف زیادی دارد که در ادامه به معرفی سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir پرداخته شده است.

به طور کلی می توان گفت سامانه عقیق به نشانی aghigh.ayandehsazan.ir یک شبکه اجتماعی فرهنگی بزرگ است که امکانات زیادی مانند برگزاری دوره های مختلف آموزشی، مسابقات، اردو و راهپیمایی را در اختیار کاربران قرار می دهند. مدیران و مربیان مدراس با عضویت در این سامانه می توانند فعالیت های فرهنگی مدرسه را در آن به ثبت رسانده و عکس های هر فعالیت انجام شده را در آن بارگذاری نمایند. مدیران و مربیان بنابر صلاحدید می توانند هر فعالیت فرهنگی و آموزشی انجام شده را از یک فعالیت ساده مانند نماز جماعت گرفته تا یک فعالیت خاص مانند تریبون آزاد در سامانه عقیق به اشتراک بگذارند.

سامانه عقیق که نشانی آن aghigh.ayandehsazan.ir می باشد در حال حاضر بیش از 60 هزار عضو دارد و بیش از 12 هزار فعالیت فرهنگی در آن به ثبت رسیده است. انجمن های اسلامی مدارس کشور با عضویت در سامانه عقیق می توانند از تجربیات دیگر انجمن ها استفاده کنند و با ایجاد خلاقیت و تنوع در مسیر بهبود گام بردارند. وقتی چند گروه فرهنگی آموزشی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، به طور طبیعی بین آن ها رقابت به وجود می آید و همین رقابت سالم باعث رشد و ترقی آن گروه ها می شود.

راهنمای ورود به سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir

به طور کلی برای استفاده بهتر و جامع تر از هر سامانه ای مانند باید در آن یک حساب کاربری ایجاد کرد و وارد پورتال خود شد. سامانه عقیق هم مانند دیگر سامانه ها مجهز به بخش ورود و ثبت نام می باشد و افراد می توانند برای استفاده از خدمات این سامانه وارد حساب کاربری خود شوند. سامانه جامع دانش آموزی نیز از دیگر سامانه های مربوط به امور دانش آموزی بوده که برای ثبت فعالیت های دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی علاقمندان، در ادامه راهنمای ورود به سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir به صورت تصویری شرح داده شده است.

  • برای ورود به سامانه عقیق در مرحله اول لازم است کاربران نشانی سامانه عقیق را که aghigh.ayandehsazan.ir می باشد، در مرورگر وارد نمایند. پس از وارد کردن نشانی سامانه عقیق در مرورگر، صفحه زیر برای کاربران نشان داده خواهد شد.

  • حالا لازم است کاربران در بالای صفحه روی گزینه ورود کلیک نمایند.

  • پس از انتخاب گزینه ورود صفحه زیر برای کاربران نمایش داده می شود. افراد باید اطلاعات خواسته شده را که شامل شناسه و رمز عبور می باشد به درستی در بخش های مشخص شده وارد کرده و سپس بر روی ورود به سامانه کلیک نمایند.

  • کاربران با ورود به حساب کاربری می توانند در فعالیت های آموزشی و فرهنگی شرکت کنند. همچنین افراد می توانند گزارش فعالیت های انجام شده خود را در سامانه بارگذاری کرده و با انجمن های اسلامی دیگر در ارتباط باشند.

  • امکان مدیریت و بررسی فعالیت ها از طریق این سامانه نیز وجود دارد. اگر چه هدف اصلی سامانه عقیق برقرار کردن تعامل بین انجمن های اسلامی است، اما این نرم افزار دارای تقویم کاری نیز بوده و امکان بررسی فعالیت های فرهنگی را هم ارائه می دهد. مدیران و مربیان برای استفاده از خدمات طبقه بندی و بخش تقویم کاری سامانه عقیق لازم است، طبق مراحل گفته شده وارد حساب کاربری خود شوند‌.

نحوه ثبت نام در سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir

سامانه عقیق یک شبکه اجتماعی بزرگ است که انجمن های اسلامی مدارس از جمله مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق آن می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کرده و وارد رقابت شوند. سامانه عقیق مخصوص مدیران، مربیان و دانش آموزان است و از آن برای مدیریت و به اشتراک گذاری فعالیت های فرهنگی آموزشی مدارس استفاده می شود. دانش آموزان، مدیران و معلمان برای استفاده بهتر از این سامانه باید در آن عضو شوند که در ادامه مراحل عضویت و نحوه ثبت نام در سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir به صورت تصویری شرح داده شده است.

  • کاربرانی که می خواهند در سامانه عقیق عضو شده و ثبت نام کنند، در مرحله اول باید وارد این سامانه گردند‌. برای این کار لازم است افراد نشانی سامانه عقیق aghigh.ayandehsazan.ir را در مروگر خود وارد نمایند. پس از وارد کردن نشانی در مروگر کاربران با صفحه اصلی سامانه عقیق مواجه خواهند شد.

  • اگر کاربران از قبل ثبت نام کرده باشند می توانند با کلیک بر روی گزینه ورود وارد سایت شوند، اما کسانی که تا به حال در سایت ثبت نام نکرده اند جهت عضویت باید روی گزینه ثبت نام کلیک کرده تا با نحوه ثبت نام در سامانه عقیق آشنا شوند.

پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام افراد وارد صفحه ثبت نام می شوند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، ثبت نام در سامانه عقیق شامل سه مرحله است: ثبت اولیه، تایید هویت، ثبت نهایی. برای گذراندن مرحله اول کافی است کاربر کد ملی و شماره همراه خود را در بخش های مشخص شده وارد کرده و سپس روی تایید کلیک نماید. لازم به ذکر است که شماره همراه وارد شده باید حتما در دسترس باشد، چون کد تایید ثبت نام به آن شماره همراه ارسال خواهد شد.

  • در مرحله دوم کاربر باید کد تاییدی را که سامانه عقیق به او پیامک کرده است، در بخش مورد نظر وارد کند.

  • پس از این ‌کار کاربر وارد ثبت نهایی می شود، باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی پر کند. اطلاعاتی که برای ثبت نهایی از کاربر خواسته می شود، عبارت اند از: نام و نام خانوادگی، استان، شهر، جنسیت، تاریخ تولد، پایه و رمز عبور. پس از پر کردن تمامی بخش ها کاربر باید روی تایید کلیک کند تا ثبت نام او تکمیل شود.

پس از ثبت نام در سامانه عقیق کاربر می تواند جهت ورود به حساب کاربری خود از طریق گزینه ورود که در بالای صفحه اصلی سایت قرار دارد، اقدام کند. کاربران برای ایجاد فعالیت، بررسی روند فعالیت و مدیریت آن لازم است حتما در سامانه عقیق ثبت نام کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوند. لازم به ذکر است که امکان دیدن برخی فعالیت ها بدون ایجاد حساب کاربری یا ورود به آن وجود دارد، اما برای استفاده از تمامی خدمات و مشاهده تمامی فعالیت ها باید وارد حساب کاربری شد.

سایر امکانات سامانه انجمن های اسلامی عقیق دانش آموزی

سامانه عقیق یک شبکه اجتماعی است که می توان گفت هدف اصلی آن ارتقای فعالیت های فرهنگی و آموزشی می باشد. مهم ترین خدمتی که این سامانه به مخاطبان خود ارائه می دهد ایجاد بستری برای ارتباط از راه دور‌ است. سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد نیز از دیگر سایت های مرتبط با امور دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و پرورشی می باشد که دانش آموزان و مربیان می توانند به استفاده از آن اقدام نمایند.

تمامی انجمن های اسلامی در سرتاسر ایران از طریق سامانه عقیق می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و یک فضای رقابتی به وجود بیاورند. سامانه عقیق فقط به ایجاد تعامل و ارتباط بین انجمن های اسلامی بسنده نکرده و خدمات و امکانات گسترده تری را نیز به عنوان سایر امکانات سامانه انجمن های اسلامی عقیق دانش آموزی به مخاطبان ارائه می دهد. لیست مهم ترین خدمات سامانه عقیق به نشانی aghigh.ayandehsazan.ir در جدول زیر آورده شده است.

امکانات سامانه عقیق

امکان نمایش فعالیت ها و ارزیابی توسط اعضا

نمایش برترین شعبه ها و فعالیت ها

بستری برای پخش کردن اطلاعیه ها

مجهز تقویم پیشرفته کاری با امکان ارسال اطلاعیه روی تقویم

سامانه بسیار قدرتمند مشاوره با امکان حفظ کامل حریم خصوصی

فروشگاه محصولات مجازی

گزارش های مدیریتی حرفه ای

همان طور که در جدول مشاهده می شود، خدمات سامانه عقیق بسیار‌ متنوع و گسترده است و این سامانه حتی به ارائه خدمات مشاوره نیز مجهز می باشد. مدیران و مربیان می توانند از تقویم کاری این سامانه استفاده کنند و حتی گزارش های مدیریتی تهیه کنند. از آن جایی که امکان بررسی فرآیند فعالیت ها و مدیریت کردن آن از‌ طریق سامانه عقیق وجود دارد، فعالیت ها منظم تر و اصولی تر هدایت می شوند.

همچنین کاربران می توانند از طریق سامانه عقیق محصولات خود را نیز به فروش برسانند. لازم به ذکر است که افراد می توانند پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات سامانه عقیق استفاده کرده و انجمن اسلامی خود را ارتقا دهند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا