راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه مهر رضوی applicant.markazjazb.ir+ آموزش تصویری

  دوشنبه، 08 آبان 1402   زمان مطالعه 12 دقیقه
راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه مهر رضوی applicant.markazjazb.ir+ آموزش تصویری
جذب افراد هیات علمی در دانشگاه ها از طریق سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی به آدرس applicant.markazjazb.ir صورت می پذیرد و افراد متقاضی می توانند پس از انتشار اطلاعیه فرآیند مراحل ثبت نام خود را تکمیل نموده و اولویت مرتبط با خود را انتخاب نمایند.

بسیاری از افرادی که تمایل به اشتغال به کار به عنوان هیات علمی را دارند بعد از فارغ التحصیلی نمی دانند که چطور می توانند برای این کار اقدام کنند. به کجا مراجعه کنند و چه شرایطی را داشته باشند. ضمن اینکه مراجعه به تک به تک دانشگاه ها امکان پذیر نخواهد بود. از طرفی دانشگاه ها برای جذب نیروی هیات علمی از میان افراد واجد شرایط می بایست فراخوان های خود برای اطلاع رسانی گسترده را در جایی به جز سایت خود نیز منتشر نمایند.

برای ورود مستفیم به سایت مهر رضوی کلیک کنید.

برای ورود به سامانه applicant.markazjazb.ir کلیک کنید.

سامانه مهر رضوی به همین منظور ایجاد شده است و فرآیند های جذب در سایت applicant.markazjazb.ir به اطلاع افراد متقاضی می رسانند تا این افراد در صورت داشتن شرایط لازم مراحل ثبت نام در ازمون را تکمیل نمایند. برای استفاده از امکانات سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی، افراد متقاضی باید مراحل ثبت نام خود را انجام داده و با داشتن نام کاربری و رمز عبور به صفحه کارتابل خود وارد شوند همچنین سایت مهر رضوی امکان بازیابی رمز عبور فراموش شده را در اختیار افراد قرار داده است. در ادامه این مطلب به نحوه ثبت نام در سامانه مهر رضوی، نحوه بازیابی رمز عبور و ... پرداخته شده و سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی، امکانات این سامانه و ... نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی سامانه مهر رضوی applicant.markazjazb.ir

دانشگاه ها یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز آموزشی در سراسر دنیا هستند که همواره در زمینه رشد و تعالی جامعه گام بر می دارند. تامین نیروی آموزشی در دانشگاه ها نیازمند سامانه های معتبری می باشد تا توانمندی و صلاحیت افراد را مورد بررسی قرار داده و متناسب با آن افراد مناسب را انتخاب می کنند تا در این جایگاه شغلی مشغول به فعالیت شوند. جذب نیروی آموزشی در دانشگاه ها در قالب جذب هیات علمی صورت می گیرد که هر دانشگاه با توجه به شرایط هیات علمی خود، محدودیت هایی را در این خصوص ایجاد کرده اند.

در همین راستا سامانه مجزایی با نام سامانه جذب اعضای هیات علمی ایجاد گردیده است تا افراد متقاضی برای به دست آوردن این جایگاه شغلی فرصت مناسبی داشته باشند. دانشگاه ها هر ساله با توجه به کمبود نیروی استاد در برخی رشته ها اقدام به ارائه تعداد افراد مورد نیاز در رشته های مختلف می کنند، تا متناسب با این تعداد سامانه جذب هیات علمی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد. معمولا در بازه های زمانی 6 ماهه و یک ساله، فراخوان هایی مربوط به جذب هیات علمی از طریق سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی در اختیار افراد قرار داده می شود تا متناسب با آن، افراد متقاضی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده و شانس به دست اوردن این شغل را داشته باشند.

در خصوص معرفی سامانه مهر رضوی applicant.markazjazb.ir می توان گفت که این سامانه مسئولیت تمامی بخش های جذب هیات علمی را بر عهده دارد که با انتشار فراخوان های مربوط به جذب، افراد را از وضعیت استخدام در دانشگاه ها مطلع می کند. کلیه بخش های مربوط به جذب هیات علمی در دانشگاه ها از زمان انتشار فراخوان تا اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان بر عهده این سامانه است. افراد می توانند با ایجاد یک نام کاربری و رمز عبور برای خود، به سامانه وارد شده و از امکانات آن بهره ببرند.

راهنمای ورود به سامانه مهر رضوی

افرادی که قصد استفاده از سامانه های اینترنتی را دارند می بایست در گام اول راهکار ورود به این سامانه ها و روش استفاده از امکانات آن ها را یاد بگیرند تا پس از آن بتوانند به صفحه اصلی سامانه وارد شده و از خدمات آن بهره ببرند. معمولا سایت های اینترنتی به شکلی طراحی می شوند که افراد بتوانند به راحتی از بخش های مختلف آن دیدن کرده و از خدمات ارائه شده در آن نیز استفاده نمایند.

جذب هیات علمی شدن شرایط متفاوتی دارد و با توجه به آن شرایط فراخوان هایی نیز منتشر می شود مثل جذب نخبگان در هیات علمی دانشگاه ها. افرادی که تمایل به ثبت نام جذب هیات علمی از طریق سامانه مهر رضوی را دارند باید بدانند که این سامانه نیز مانند دیگر سامانه های اینترنتی امکاناتی را در اختیار افراد قرار می دهد که در وهله اول، فرد باید بتواند به این سامانه وارد شود که در این بخش راهنمای ورود به سامانه مهر رضوی ارائه شده است.

  • اولین مرحله برای ورود به سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی، وارد کردن این عنوان در صفحه جستجوی مرورگر اینترنتی می باشد تا پس از آن عنوان این صفحه در نتایج نمایش داده شود. ضمن اینکه افراد می توانند به صورت مستقیم و از طریق آدرس سایت applicant.markazjazb.ir به این صفحه دسترسی داشته باشند.

 ورود به سامانه مهر رضوی

  • در ادامه مراحل ورود به سامانه مهر رضوی آدرس صفحه اصلی این سامانه نمایش داده می شود و افراد می توانند با انتخاب این گزینه به صفحه اصلی سامانه مهر رضوی وارد شوند.

 ورود به سامانه مهر رضوی

  • در صفحه ورود به سامانه، متقاضیان ثبت نام در جذب هیات علمی می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده تا به صفحه شخصی خود وارد شوند. در این صفحه تمامی اطلاعات در خصوص فراخوان های جذب، ثبت نام های قدیمی و ... در دسترس فرد قرار می گیرد. علاوه بر روش گفته شده در بالا، افراد می توانند با استفاده از درگاه اینترنتی خدمات دولت نیز به این صفحه دسترسی داشته باشند که در این بخش به این مورد پرداخته شده است.

راهنمای ورود به سامانه مهر رضوی با استفاده از سامانه خدمات دولت

سامانه خدمات دولت در سال های گذشته به صورت یکپارچه ای به تمامی سامانه های اینترنتی دسترسی داشته و افراد می توانند با استفاده از این صفحه به بخش مد نظر خود وارد شوند. معمولا لینک ورود به صفحه خدمات دولت در همان صفحه اصلی سامانه قرار می گیرد تا متقاضی به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. برای ورود به این صفحه می بایست در صفحه اصلی سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی، گزینه ورود از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را انتخاب نموده و به بخش بعدی آن وارد شوند.

ورود به سامانه مهر رضوی با استفاده از سامانه خدمات دولت

  • در ادامه مسیر ورود به صفحه سامانه مهر رضوی از طریق پنجره خدمات دولت هوشمند، افراد می بایست شماره تلفن همراه خود را وارد نمایند تا کد یکبار مصرف امنیتی به این شماره ارسال گردد.

ورود به سامانه مهر رضوی با استفاده از سامانه خدمات دولت

از آنجاییکه سامانه خدمات دولت تلاش می کند تا با حفظ امنیت و اطلاعات افراد، خدمات و امکانات بیشتری را در اختیار افراد قرار دهد لذا با توجه به یکپارچگی این سامانه و سطح امنیتی آن، شماره تلفن همراه باید به نام خود شخص باشد در غیر این صورت اجازه ورود به فرد داده نمی شود.

نحوه ثبت نام سامانه مهر رضوی

برای استفاده از خدمات سامانه های اینترنتی می بایست ابتدا مراحل ثبت نام در این سامانه را تکمیل نموده، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده و پس از آن از خدمات آن ها استفاده کرد. معمولا هر سامانه اینترنتی، ساز و کار مشخصی را برای متقاضیان استفاده از آن سامانه ایجاد کرده اند که افراد می توانند با مراجعه به آن و مطالعه بخش های راهنما، روش ثبت نام در سامانه را فرا بگیرند.

از آنجاییکه برای ورود به سامانه مهر رضوی مانند دیگر سامانه ها نیاز به داشتن نام کاربری و رمز عبور مجزایی می باشد لذا افراد ابتدا باید مراحل ثبت نام خود را تکمیل نموده و پس از آن به صفحه شخصی خود در این سامانه وارد شوند که در این بخش راهنمای تصویری نحوه ثبت نام سامانه مهر رضوی ارائه شده است.

  • متقاضیان ثبت نام ابتدا می بایست آدرس اینترنتی سامانه مهر رضوی applicant.markazjazb.ir را در صفحه گوگل وارد کرده تا تصویر صفحه اصلی این سامانه نمایش داده شود. در بالای این صفحه عنوان فرم ثبت نام ذکر شده است که انتخاب آن آغاز مرحله ثبت نام در این سامانه می باشد.

ثبت نام سامانه مهر رضوی

  • پس از انتخاب این گزینه، متقاضی ثبت نام می بایست شماره تماس تلفن خود را وارد کرده تا کد فعال سازی به این شماره ارسال گردد. نکته قابل توجه اینکه شماره تلفن باید به نام خود شخص باشد در غیر این صورت امکان ثبت نام برای او وجود نخواهد داشت.

ثبت نام سامانه مهر رضوی

  • پس از تایید شماره تلفن، صفحه ثبت اطلاعات و ایجاد نام کاربری در اختیار فرد قرار داده می شود که در این بخش علاوه بر وارد کردن اطلاعات، متقاضی ثبت نام می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را نیز انتخاب نماید.

ثبت نام سامانه مهر رضوی

با ثبت اطلاعات و ایجاد نام کاربری و رمز عبور، فرد می تواند به صفحه اصلی سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی مراجعه کرده و از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه شخصی خود وارد شود. علاوه بر اطلاعات، متقاضی ثبت نام می بایست تصویر پرسنلی خود را نیز در این سامانه بارگذاری کند و پس از آن از امکانات این سامانه استفاده نماید.

مراحل شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سامانه مهر رضوی

دانشگاه ها تعداد نیروهای مورد نیاز خود را همراه با جزئیات (رشته تحصیلی، گرایش تحصیلی، مقطع تحصیلی، جنسیت فرد و ...) در فراخوان های منتشر شده از سامانه مهر رضوی در دسترس افراد می دهد تا افرادی که دارای شرایط اعلام شده از جمله شرایط سنی جذب هیات علمی هستند مراحل ثبت نام در فراخوان را تکمیل کنند. لیست تمامی فراخوان های منتشر شده همراه با مهلت زمانی ثبت نام و ... همگی از طریق سامانه مهر رضوی در اختیار افراد قرار داده شده است و متقاضیان می بایست با مراجعه به این سامانه در جریان جزئیات قرار بگیرند.

  • در اولین مرحله مطابق موارد گفته شده در بخش های قبل، ابتدا داوطلبان باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در صفحه اصلی این سامانه به کارتابل شخصی خود وارد شوند. در صفحه خود با انتخاب گزینه ثبت نام (شرکت در فرایند جذب) به مرحله ثبت نام در فراخوان اعلام شده وارد می گردند.

مراحل شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سامانه مهر رضوی

  • در ادامه مسیر ثبت نام در فراخوان متقاضیان می بایست ابتدا قوانین و مقررات اعلام شده را بپذیرند و پس از آن اطلاعات رزومه خود را ثبت نمایند. پس از تایید این موارد فرد باید مبلغ در نظر گرفته شده را نیز پرداخت نموده و به مرحله بعدی از ثبت نام وارد شود.

مراحل شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سامانه مهر رضوی

  • سپس در بین لیست اعلام شده از نیاز دانشگاه های مختلف، متقاضی می تواند عناوین رشته ها و اولویت های مرتبط با خود را انتخاب نماید و با تایید موارد ثبت شده به بخش نهایی ثبت نام وارد گردد.

مراحل شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سامانه مهر رضوی

  • با تایید تمامی موارد و ثبت اطلاعات خواسته شده مراحل ثبت نام در فرآیند به پایان می رسد و متقاضیان می بایست منتظر اعلام مراحل بعدی این فرآیند باشند.

مراحل شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سامانه مهر رضوی

باید دقت داشت که ثبت نام فرد زمانی تکمیل می گردد که پیام ثبت نام شما با موفقیت انجام شده نمایش داده شود در غیر این صورت این مرحله تکمیل نشده است. با توجه به قوانین در نظر گرفته شده، تا زمانی که مهلت ثبت نام در فرآیند باقی باشد، متقاضی می تواند اطلاعات مربوط به اولویت های انتخاب شده خود را تغییر دهد و مراحل را تا انتها دنبال کند.

فراموشی رمز عبور سایت مهر رضوی

از جمله خدماتی که طی سال های گذشته سامانه های اینترنتی در اختیار افراد قرار داده اند امکان بازیابی رمز عبور فراموش شده است. هر سامانه اینترنتی به صورت ویژه و جداگانه ای امکاناتی را برای به دست آوردن مجدد رمز عبور سامانه های اینترنتی در نظر می گیرند که افراد با استفاده از آن می توانند به راحتی رمز جدید خود را به دست بیاورند.

سامانه مهر رضوی جذب هیات علمی نیز مانند دیگر بخش ها امکان بازیابی رمز عبور فراموش شده را در اختیار افراد قرار داده است تا در صورت نداشتن رمز، فرد بتواند دوباره از امکانات سامانه استفاده نماید که در این بخش راهنمای تصویری فراموشی رمز عبور سایت مهر رضوی در اختیار افراد قرار گرفته است.

  • افرادی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند با مراجعه به صفحه ورود به سایت این سامانه گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب نمایند تا به مرحله بعدی از بازیابی رمز عبور وارد شوند.

فراموشی رمز عبور سایت مهر رضوی

  • در ادامه مسیر بازیابی رمز عبور سایت مهر رضوی، افراد می بایست شماره ملی و شماره تلفن همراهی که به نام شخص بوده و در زمان ثبت نام اولیه وارد شده است را ثبت نماید.

فراموشی رمز عبور سایت مهر رضوی

پس از تایید اطلاعات وارد شده رمز عبور استفاده از امکانات سامانه مهر رضوی در اختیار افراد قرار می گیرد تا با وارد کردن به صفحه شخصی خود در این سایت دسترسی داشته باشند. با وجود این امکان در کمترین زمان ممکن متقاضیان استفاده از سامانه مهر رضوی می توانند رمز فراموش شده خود را بازیابی کرده و مجدد از خمدات سامانه بهره ببرند.

سایر امکانات سایت مهر رضوی

سایت مهر رضوی جذب هیات علمی به منظور تسهیل در روند ثبت نام و جذب افراد هیات علمی آغاز به کار کرده است و خدمات گوناگونی را نیز در اختیار افراد قرار می دهد تا به راحتی در جریان مراحل جذب قرار بگیرند. اولین بخش از امکانات سایت مهر رضوی مربوط به قابلیت ویرایش اطلاعات در این سامانه می باشد که فرد در صورت وجود هر گونه تغییرات در نحوه نوشتن رزومه خود می تواند به راحتی از گزینه ویرایش استفاده نموده و اطلاعات خود را اصلاح نماید.

جدا از اطلاعات رزومه، افراد ممکن است در زمان ثبت نام اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشند که باز هم از طریق این بخش می توانند موارد اشتباه را اصلاح نمایند. سایر امکانات سایت مهر رضوی مربوط به بخش های فراخوان و اطلاع رسانی هایی است که به افراد می شود تا متقاضی جذب در دانشگاه به راحتی از زمان جذب، فراخوان های پیش رو و ... مطلع گردد.

تمامی اخبار و اطلاعات در خصوص فراخوان های جذب در صفحه اصلی این سامانه به افراد اعلام شده است و متقاضی می تواند تمامی جزئیات این بخش ها را با دقت مطالعه نماید. سامانه مهر رضوی تمامی بخش های خدماتی خود را در قالب تیتر های رنگی در معرض دید افراد قرار داده است تا افراد به ساده ترین شکل به بخش مد نظر خود وارد شده و خدمات مورد نظر را دریافت نمایند.

در کنار تمامی این موارد به عنوان سایر امکانات سایت مهر رضوی راهنمای استفاده از این سامانه و بخش های آن به صورت مفصل در اختیار فرد قرار گرفته است تا با مطالعه این بخش راهنما به سایر بخش ها و امکانات این سامانه دسترسی پیدا کنند. عنوان درخواست ها و نتایج هر کدام از این فراخوان ها به صورت تیتر وار در صفحه شخصی فرد قید می گردد تا با استفاده از آن متقاضی از وضعیت درخواست های خود مطلع گردد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (516 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان