راهنمای ورود و ثبت نام در درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی

  یکشنبه، 14 آبان 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
راهنمای ورود و ثبت نام در درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی
ثبت درخواست در سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی این امکان را به متقاضیان می دهد تا بتوانند به راحتی دانشگاه خود را تغییر داده و در محل مورد نظر اقدام به تحصیل کنند. ثبت درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی در سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام شده و از همین سامانه نیز می بایست به پیگیری درخواست های خود بپردازند.

یکی از گزینه هایی که پزشکان می توانند از آن استفاده کرده و در محل مورد نظر خود به تحصیل بپردازند، نقل و انتقالاتی است که باید در زمان معین با تکمیل فرم مخصوص اقدام به انجام فرآیند آن کنند. ثبت درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی از طریق سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی به نشانی اینترنتی specialisttransmition.behdasht.gov.ir صورت گرفته و نیازمند رعایت شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای آن است.

برای ورود مستقیم به سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصیصی بالینی کلیک کنید.

ورود به سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی از طریق آدرس specialisttransmition.behdasht.gov.ir امکان پذیر است.

ثبت نام در نقل و انتقالات دستیاری بالینی نیازمند رعایت شرایط خاصی بوده و همچنین باید در موعد مقرر خویش صورت گیرد. بنابراین دانشجویان این رشته باید از مراحل ثبت درخواست، پیگیری و سپس اعلام نتایج آن اطلاع کافی داشته باشند. در ادامه مطلب به معرفی سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی، زمان، شرایط و نحوه ثبت نام و زمان و نحوه اعلام نتایج انتقالی پرداخته شده است.

معرفی سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

دستیاران پزشکان تخصصی بالینی می توانند با ثبت در خواست در سایت درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی specialisttransmition.behdasht.gov.ir اقدام به دریافت انتقالی از شهر تحصیل خود به شهر مورد نظر بگیرند. سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی سامانه ای است که متقاضیان می بایست با ورود به آن اقدام به پر کردن فرم تعبیه شده نموده و سپس منتظر پاسخ انتقالی خود باشند.

این افراد می‌ بایست از طریق لینک سامانه انتقالی دستیاران تخصصی بالینی به آدرس سایت مذکور مراجعه کرده و در انتهای سایت، شماره دستیاری و کد ملی خود را وارد کنند تا بتوانند وارد سایت شده و به پیگیری درخواست خود بپردازند. این سایت در واقع برای پزشکانی استفاده می شود که قصد دارند دانشگاه مبدا خود را به دانشگاه مقصد دیگری تغییر دهند.

افرادی که قصد دارند از این سایت جهت انتقالی استفاده کنند می بایست شرایطی را مد نظر خود قرار دهند. شرایط انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی به طور کامل در سایت درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی، ذکر شده است. با رعایت این موارد و ثبت درخواست انتقالی، متقاضیان در صورت موافقت می توانند به راحتی در یکی از دانشگاه های محل زندگی خود به تحصیل بپردازند.

زمان ثبت نام انتقالی دستیاران تخصصی بالینی 1402

به طور معمول سالی دو بار این سایت برای ثبت نام باز شده و متقاضیان می توانند در نیمسال اول و یا نیمسال دوم ثبت نام خود را انجام دهند. بعد از پایان مهلت تعیین شده برای ثبت درخواست و ثبت نام در این سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی، گروهی از دستیاران که موفق به ثبت درخواست خود نشده اند، می توانند در مهلت تمدید شده برای ثبت نام، به این سایت مراجعه کنند.

معمولا تمدید مهلت ثبت نام نیمسال دوم، به سال بعد موکول می شود. به عنوان مثال این سامانه گاهی برای افرادی که نقص مدارک دارند نیز پس از اتمام زمان ثبت نام فعال می ماند. در جدول زیر جزئیات زمان ثبت نام نقل و انتقالات دستیاری تخصصی بالینی برای نیمسال اول و دوم تحصیلی 1402 ارائه شده است.

فرایند نقل و انتقال دستیاران

ردیف

اقدام

بازه زمانی

1

مهلت ثبت نام دستیاران در سامانه

یکم تا 27 مرداد ماه

2

مهلت تشکیل شورای نقل و انتقال در دانشگاه‌های مبداء

28 مرداد تا 3 شهریور

3

بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی مبداء

4 تا 7 شهریور

4

مهلت تشکیل شورای نقل و انتقال در دانشگاه های علوم پزشکی مقصد

8 تا 14 شهریور

5

بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی مقصد

15 تا 21 شهریور

6

اعلام نظر نهایی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی

22 تا 31 شهریور

شرایط ثبت نام انتقالی دستیاران تخصصی بالینی 1402

همان طور که اشاره شد، متقاضیان می بایست به منظور ثبت نام در سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی specialisttransmition.behdasht.gov.ir، شرایطی را مد نظر خود قرار داده و با توجه به آن ها، مدارک خود را ارائه نموده و ثبت نام خود را تکمیل کنند. این موارد به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شوند. در این قسمت هر دو شرایط به طور کامل ذکر شده است.

شرایط عمومی ثبت نام انتقالی دستیاران تخصصی بالینی 1402

  • ثبت نام تنها از طریق رایانه و با استفاده از مرورگرهای گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر انجام می شود. به هیچ عنوان از مرورگر Microsoft Edge و یا تلفن همراه برای ثبت نام استفاده نشود.

  • به هنگامی که پنجره هشدار (alarm) در ثبت نام نمایش داده شد، نباید گزینه Prevent this page from creating additional dialogs در انتهای پنجره انتخاب نشود.

  • دستیاران می بایست قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت specialisttransmition.behdasht.gov.ir آیین نامه انتقال دستیاران را مطالعه نموده و پس از آن اقدام به تکمیل فرم و ثبت نام نمایند.

شرایط اختصاصی ثبت نام انتقالی دستیاران تخصصی بالینی 1402

  • زمانی که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته محل انجام شده باشد، به همراه خود تبعیت از همسر دارد.

تبصره: همسرانی که به همراه یکدیگر در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت کرده و قبول شده اند شامل این مورد می باشند.

  • داشتن حکم معافیت کفالت سربازی مادر، پدر، خواهر و یا برادر که نشان دهنده معلولیت جسمی بوده و از سوی مراجع قانونی دریافت شده است.

  • ابتلا به بیماری های سخت و صعب العلاج که به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه رسیده و مهر تایید آن ها را داشته باشد.

  • موافقت دانشگاه علوم پزشکی مبدا و مقصد که شرط اصلی در این زمینه است.

  • دستیاران نمی توانند از سایر دانشگاه ها به دانشگاه اطراف انتقال پیدا کنند.

  • دستیاران نمی توانند از دانشگاه های داخل شهر تهران به دیگر دانشگاه ها انتقال داشته باشند.

  • انتقال در سال آخر دوره دستیاری مجاز نیست.

  • جابجایی دستیاران مجاز نیست.

  • دستیاران می بایست قبل از پر کردن فرم، وضعیت پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را مطالعه کنند. لازم به ذکر است منظور از ورودی در لیست ظرفیت های اعلام شده، تعداد پذیرش دستیار در رشته اعلام شده در دانشگاه و منظور از خروجی، تعداد ظرفیت دستیاران متقاضی انتقالی می باشد که می خواهند از این دانشگاه انتقالی بگیرند و خارج شوند.

(دستیاران محترم توجه نمایند به علت تغییر اعلام نیاز برخی از رشته های تخصصی توسط دانشگاه ها، جهت انتخاب اولویت دانشگاه های مقصد، فایل ظرفیت های اعلام شده را تا پایان مهلت ثبت نام مجددا دریافت و بررسی نمایند.)

  • متقاضیان می بایست قبل از پر کردن فرم حتما راهنمای سامانه را مطالعه کنند.

انتقالی دستیاران تخصصی بالینی

  • پس از تکمیل فیلد های مربوطه و ارسال فایل اسکن شده مدارک، با کلیک بر روی دکمه ذخیره اطلاعات، ثبت نام متقاضیان انجام خواهد شد. پس از آن با مراجعه به این صفحه، با وارد نمودن شماره دستیاری و کد ملی متقاضیان می توانند مراحل ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

  • پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات ناقص باشد، برای متقاضیان پیغام ارسال می گردد. پس از ورود از طریق شماره دستیاری و کد ملی با مشاهده پیام کارشناس با مضمون "مدارک شما دارای نقص می باشد"، می بایست نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام نمایند. بدیهی است عواقب کوتاهی در این امر، متوجه شخص متقاضی است.

  • دانشجویانی که قصد درخواست انتقالی در دانشگاه های علوم پزشکی را دارند، می توانند به سایت سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت مراجعه نموده و پس از ثبت نام اولیه می بایست نسبت به پیگیری، ویرایش اطلاعات و مشاهده نتایج انتقالات خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

همان طور که گفته شد، فرآیند ثبت درخواست انتقالی دستیاران در سامانه درخواست نقل و انتقال دستیاران تخصصی بالینی انجام می شود. متقاضیان می بایست برای ثبت نام در سامانه مذکور در سایت specialisttransmition.behdasht.gov.ir مراحلی که در ادامه آمده را به طور دقیق، کامل و به ترتیب طی نمایند.

  • در ابتدا مرورگر کروم یا اینترنت اکسپلورر را باز کرده و وارد سایت درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی specialisttransmition.behdasht.gov.ir شوند.

ثبت نام در سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

  • سپس اقدام به مطالعه تمامی شرایط ذکر شده در این صفحه کرده و سپس گزینه موافقت با شرایط را که در انتهای صفحه قرار دارد، انتخاب کنند.

ثبت نام در سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

  • پس از آن شماره ملی خود را به همراه شماره دستیاری در فیلدهای مشخص در تصویر زیر قرار داده و سپس گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنند. شایان ذکر است که به هنگامی که زمان ثبت نام به پایان رسیده باشد، گزینه تبدیل به پیگیری ثبت درخواست می گردد.

ثبت نام در سامانه درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

  • بدین ترتیب فرآیند ثبت نام در سامانه درخواست انتقال دستیاران پزشکی به پایان می رسد. لازم به ذکر است که متقاضیان می بایست حتما قبل از نام نویسی، آیین نامه ثبت نام را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

  • دانشجویان غیر دستیاری بالینی نیز باید بدانند که نتایج درخواست های انتقالی و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی در دو بازه زمانی اعلام می گردد. پس از آن دانشجویان می بایست اقدامات تکمیلی را برای انتقال یا میهمان شدن به دانشگاه مقصد انجام دهند.

اعلام نتایج انتقالی دستیاران تخصصی بالینی 1402

پس از این که زمان تمدید مهلت ثبت نام به اتمام رسید، موعد زمان اعلام نتایج انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی فرا می رسد. متقاضیان همان‌ طور که در عنوان قبلی به آن اشاره شد می توانند با مراجعه به نشانی specialisttransmition.behdasht.gov.ir و سپس وارد کردن کد ملی و شماره دستیاری به پیگیری درخواست خود بپردازند. پس از این که نتایج اعلام شد، باید سریعا نسبت به انتقال خود از دانشگاه مبدا به دانشگاه مقصد اقدام نمایند.

نحوه پیگیری درخواست انتقال دستیاران تخصصی بالینی

  • متقاضیان در ابتدا می بایست وارد" سامانه انتقال دستیاران تخصص بالینی"شوند. حال مطابق تصویر زیر به انتهای صفحه مراجعه شود.

  • کد ملی و شماره دستیاری می بایست در فیلدهای مربوطه وارد گردد. درخواست را با فشردن گزینه "پیگیری درخواست انتقالی دستیاری تخصصی بالینی ثبت شده" می توان پیگیری نمود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (66 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (21 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (11 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (10 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (9 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کوردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (7 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (5 نظر) رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد (4 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (4 نظر) ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! (5 نظر) زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... (3 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (3 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (3 نظر) رونمایی مینا مختاری از اسم با کلاس پسرش برای اولین بار/ چه اسم زیبا و برازنده ای +عکس (2 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خبر باردار بودن همسر شهید مالک رحمتی صحیح نیست +عکس رئیس جمهور برای تمامی دختران این روستا جهیزیه خرید+ ویدیو عروسک بازی بامزه و شیک بارانا دختر علیرضا بیرانوند تو حیاط باصفاشون/ 2 تا پرنسس خوشگل و بانمک+عکس دریاچه حوض سلطان قم : نشان دهنده انعکاس زیبایی از آسمان افشای راز 4 زن در زندگی شخصی آیت الله رئیسی که سبب عاقبت بخیری او شدند مکالمه حرفه ای ماهی فروش اهوازی با 2 دختر کوچولو خوشگل/ چه مسلط و با لهجه خوبی حرف میزنه+ فیلم طرز تهیه یک غذای اصیل و محبوب ایرانی برای مهمان های شیک در ضیافت های خانوادگی/ خوشمزه و مقوی+عکس سکانس خنده دار آقا ماشالله در خانه به دوش: وقتی از آقا ماشالله میپرسن زبان خارجی بلدی😂🤣+ویدئو/فقط اونجاش که میگه فقط زبان مادری بلدم صحبت های خنده دار آقای موسوی واعظ: وقتی ماموم وسط نماز روی امام جمعت سقوط میکنه +ویدئو😂👌 تیپ کارتونی و بانمک خانم بازیگر در تولد دخترش +عکس/ فقط مامان و باباش که تیپ خرس زدن😂 کَل‌کَل خنده دار عادل فردوسی پور و محمد محبی، ستاره تیم ملی سر شهرهاشون/ هیچکدوم کوتاه نمیان😂+ویدیو سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ نگاهی به دندانپزشکی مخصوص و سلطنتی خانواده محمدرضا شاه پهلوی در کاخ نیاوران +ویدیو/ غرق در نعمت در حالیکه مردم از خدمات اولیه پزشکی محروم بودند خرید بهترین مدل های روکش صندلی سمند با رنگ دلخواه از تهلوکس دلگیرترین جشن تولد پسر کوچولوی مهدی کوشکی با یک قاب عکس و کیک سیاه بدون حضور همه اعضای خانواده+فیلم واکنش بسیار جالب نوازنده خیابانی به حضور عادل فردوسی پور در میان مردم عادی/آهنگ و کوبید از نو ساخت+ فیلم گشت و گذار شبانه مونا کرمی با برادر خوشتیپ و همسرش سپند امیر سلیمانی/ زوج عاشق همیشه خوش باشین+عکس سفارش مادر شهید سید ابراهیم رئیسی به مردم+ویدئو😭 نگاهی به خونه زندگی علی پروین اسطوره فوتبال/ دو دوست در کنار هم برای یادآوری خاطرات واکنش جالب رهبر معظم انقلاب به شعرخوانی طنز یک شاعر با لهجه زیبای مشهدی/ بچه محله امام رضایم+ویدیو استایل اسمارتیزی و خنده دار احمد مهرانفر ارسطوی سریال پایتخت/ مرز های مد و فشن جابه جا شد تغییر تیپ و استایل حمیدرضا آذرنگ، عمو خلیل نون خ که اصلا قابل شناسایی نبود+عکس عاشقانه های دلنشین عروس شاعر سید حسن خمینی برای همسرش سید احمد خمینی/ نگاه اگر نکنی...+عکس کشف جنازه زن جوان داخل گونی در شهرک صنعتی فشافویه روایتی از رفتن سیدابراهیم رئیسی به خانه مادرشان با موتور گازی+ویدیو واکنش مرتضی پور علی گنجی به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح+ عکس/دمت گرم پهلوون استفاده از رنگهای ملیح و پاستیلی در جشن تولد خاص و اروپایی گونه مینا مختاری، همسر باسلیقه و هنرمند بهرام رادان+ویدیو/ آخه یه نفر چقد میتونه اینقد باکلاس باشه😍 زایمان یک از خدا بی خبر دم خونه مژده لواسانی/ ماشالا 6 قلو هم زاییده +عکس کشف جسد پیرزن تنها داخل کمد خانه‌اش درکوی فراز/ متهم: مقتول خودکشی کرد تهران قدیم؛ ساختمان راه آهن تهران 78 سال قبل+عکس سفر به تهران قدیم؛ 80 سال پیش در لاله‌زار چه خبر بود؟ +عکس حضور سیدحسن خمینی و همسرش در منزل شهید ابراهیم رئیسی برای عرض تسلیت به خانواده ایشان+عکس/ دلجویی نوه امام از نوه رئیس جمهور فقید ویدئو دلخراش از لحظه سوختن مرد جوان قائمشهری در وسط آتش/ مردم فقط تماشاگر بودند! مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ آتش زده ای بر دل وای از من و آه از دل +ویدئو حضور سیدحسن نصرالله بر بالین مادرش در بیمارستان و دلگرمی دادن به ایشان قبل از فوت +ویدیو/ چه رابطه با احساسی نگاهی به لباس عروس باکلاس سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری/ 13 سال پیش این مدل لباس عروس واقعا شاهکاره این فیلم باعث پلمب کافه سگ ها در اندرزگو شد + جزییات ضیافت خصوصی اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند درخانه بعد از بُرد پرسپولیس/ چه شیک و باسلیقه+عکس چهره های غمگین دختر سیدابراهیم رئیسی و پسر حسین امیرعبداللهیان در مراسم بزرگداشت پدرشان در دانشگاه+عکس چیدمان مفصل و رنگارنگ میز شام مادر رضا گلزار برای عروسش+عکس / تزئین زیبای مرصع پلو شیرازی ...
تیتر امروز   
قتل مادر شوهر برای اخاذی 15 میلیاردی
خبر باردار بودن همسر شهید مالک رحمتی صحیح نیست +عکس
دریاچه حوض سلطان قم : نشان دهنده انعکاس زیبایی از آسمان
افشای راز 4 زن در زندگی شخصی آیت الله رئیسی که سبب عاقبت بخیری او شدند
طرز تهیه یک غذای اصیل و محبوب ایرانی برای مهمان های شیک در ضیافت های خانوادگی/ خوشمزه و مقوی+عکس
کشف جنازه زن جوان داخل گونی در شهرک صنعتی فشافویه
کشف جسد پیرزن تنها داخل کمد خانه‌اش درکوی فراز/ متهم: مقتول خودکشی کرد
جزئیات آزادی تتلو در حواشی داغ امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403
جزئیاتی جدید از سقوط پرواز ادیبهشت / شهید آل هاشم خودشان از بالگرد فاصله گرفته بودند؟
علی جنتی، وزیر دولت روحانی : مخبر شانس اول انتخابات است / لاریجانی و جهانگیری مطلوب هستند
رسمی : همسر شهید رئیسی کاندیدای انتخابات نیست / این خانواده از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند
درآمدی بر گمانه‌زنی‌های انتخابات ریاست جمهوری
از کلاهبرداری و دروغ تا زورگیری در پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین!
دزد تمام جواهرات "بریتنی اسپیرز" را برد!
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403
منتخب روز   
سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی