ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای صفر تا صد سفر به دبی

  شنبه، 24 تیر 1402   زمان مطالعه 12 دقیقه

بهترین راهنمای سفر به دبی تجربیات جهانگردانی حرفه‌ای است که به تازگی از این شهر دیدن کرده‌اند. ضمن اینکه کسانی هم هستند که با تور دبی سروکار دارند و به‌روزترین اطلاعات گردشگری این شهر در اختیارشان است. شاید اینطور به نظر برسد که به دلیل آمار بالای سفر به دبی، با اندکی جست‌وجو بتوانید پاسخ تمام سؤال‌هایتان را پیدا کنید. اما برای انجام این کار شاید مجبور شوید یک روزِ تمام، وقتتان را صرف وب‌گردی و تماس با افراد مختلف کنید؛ از طرفی، اگر برای بار اول به دبی سفر می‌کنید، ممکن است حتی از ریزه‌کاری‌های سفر پیشِ رویتان، غافل شوید و به کلی توجهتان به آن‌ها جلب نشود.

در این مطلب از ساعد نیوز، تصمیم گرفتیم یک راهنمای سفر به دبی کامل بنویسیم، تا سفر اولی‌ها یا کسانی که خیلی وقت است گذرشان به دبی نیفتاده، با صرف چند دقیقه و چند کلیک یک سفر تمام‌عیار را تجربه کنند. همه می‌دانیم که گنجاندن صفر تا صد سفر به دبی در یک مقاله تقریباً غیر ممکن است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر نیم‌نگاهی هم به مطالبی داشته باشید که در این راهنمای سفر به دبی، لینک داده‌ایم.

برج های دبی

تاریخچه و فرهنگ دبی


دبی با تاریخی که به قرن‌ها قبل برمی‌گردد، به‌عنوان یک دهکده ماهیگیری تأسیس شد و درنهایت به خاطر مرواریدهایش به شهرت رسید. محله‌های قدیمی شهر که در امتداد نهر دبی مستقر بودند به طرز شگفت‌انگیزی حفظ‌شده‌اند و جذابیت تاریخی منحصربه‌فردی را حفظ کرده‌اند. قدمت محله‌های باستاکیا به دهه 1890 برمی‌گردد و خانه‌های قدیمی با برج‌های بادگیر، هنگام بازدید از این منطقه تاریخی شهر، نگاهی اجمالی به زندگی در دبی تاریخی برای شما فراهم می‌کنند.

از سوی دیگر، موزه دبی در قلعه الفهیدی قرن هجدهم واقع‌شده است و به شما امکان می‌دهد میراث و فرهنگ غنی دبی را زیر یک سقف تجربه کنید. دیگر نشانه‌های فرهنگی مهم در دبی شامل خانه شیخ سعید المکتوم از دهه 1890، برج‌های دیده‌بانی برج نهار از سال 1870، مدرسه الاحمدیه و خانه میراث از اواخر قرن 19 و مسجد بزرگ است.

برج خلیفه

دانستنی های کاربردی از دبی


ویزا: می خواهد
واحد پول: درهم امارات (AED)
زمان محلی: GMT+4
زبان رسمی: عربی
دین اکثریت مردم: اسلام
بهترین فصل سفر: پاییز و زمستان
سبک تفریحات: بازدید از جاذبه های مدرن، خرید، شهرگردی، تفریحات هیجانی
نوع برق شهری: 220 ولت/ 50 هرتز
سوغاتی ها: مجسمه و پیکسل برج خلیفه، شکلات شتری شکل، خرما، طلا و زیورآلات، عطر عربی و ...
بهترین جا برای اقامت: اطراف دبی مال و برج خلیفه، اطراف ساحل جمیرا، منطقه دبی مارینا، منطقه دیره و ...

شماره های ضروری


  • کد تلفن امارات متحده عربی: 971+

  • کد تلفن دبی: 04

  • پلیس: 999

  • آمبولانس: 998

  • آتش نشانی: 997

عبارات ضروری در سفر به دبی


عبارات عربی کاربردی در دبی

راه های دسترسی به دبی


برای سفر به دبی دو راه پیش روی شماست. راحت ترین راه خرید بلیط دبی از مبدا است که در عرض دو ساعت شما را به این شهر مدرن می رساند. اگر راحتی برای شما ملاک نیست و ترجیح می دهید مسیر متفاوتی را انتخاب کنید؛ راه دریایی پیش روی شماست. ابتدا به شهر بندر لنگه بروید و سپس با کشتی ها و لنج ها خودتان را به دبی برسانید. پیشنهاد می کنیم پیش از رسیدن به بندر لنگه، برای خرید بلیط مسیر دریایی اقدام کنید.

راه های دسترسی از فرودگاه دبی به مرکز شهر


فرودگاه بین المللی دبی در حدود 5 کیلومتری این شهر قرار گرفته است. برای دسترسی به مرکز شهر و اقامتگاه تان در دبی می توانید از این راه ها استفاده کنید:
مترو: برای متروسواری به ترمینال 1 یا 3 بروید. در رو به روی این ترمینال ها به راحتی می توانید ایستگاه متروی دبی را ببینید. متروی این خط هر 30 دقیقه حرکت می کند. هزینه این سواری در حدود 3 تا 4 درهم خواهد شد.
اتوبوس: اگر به دنبال راه سریع تری هستید، به سراغ ایستگاه های اتوبوس فرودگاه بروید. این ایستگاه ها را می توانید را می توانید مقابل ترمینال 1، 2 و 3 پیدا کنید. برای جا به جایی میان ترمینال ها هم می توانید از اتوبوس های فرودگاه استفاده کنید.
تاکسی: تاکسی های فرودگاه راه راحتی برای دسترسی به اقامتگاه شما محسوب می شود. کرایه این تاکسی ها از 25 درهم شروع می شود و به ازای هر 1 کیلومتر مسیری که طی می کنید، مبلغی برابر با 1.75 درهم به کرایه شما اضافه می شود.

دبی

آب و هوای دبی در طول سال چگونه است؟


با سفر به دبی وارد شهری می‌شوید که آب‌وهوایی گرم و خشک دارد. شاید در طول سال و به تناسب شرایط جوی، کمی این وضعیت تغییر کند؛ اما شرایط کلی ثابت است. به این معنی که در اکثر روزهای سال در دبی، آسمانِ آبی، آفتابی است و فقط گاهی ابری می‌شود که در آن شرایط می‌توان انتظار بارش را داشت. ببینیم وضعیت آب‌وهوای این عروس خاورمیانه در طول سال چگونه است. تابستان‌های دبی، هوا به‌شدت گرم و تحمل‌ناپذیر و میانگین دما در جولای و آگوست، حدود 48درجه سانتی‌گراد است. در این زمان، گرمای هوا مخصوصا برای گردشگرانی که در نواحی خنک و کوهستانی زندگی کرده و با چنین آب‌وهوایی بیگانه‌اند، بسیار آزاردهنده است چرا که رطوبت زیاد و گرمای شدید باعث ایجاد احساس تعریق دائمی می‌شود. کنار تابستان‌های گرم، در زمستان‌های معتدل و دلپذیر دبی، میانگین دمای هوا در روز 23 و در شب 14 درجه سانتی‌گراد است. در واقع در فاصله زمانی دسامبر تا فوریه و گاه در مارس، آب‌وهوایی خوب و متعادل در دبی حاکم می‌شود که می‌تواند بهترین زمان سفر به دبی باشد.

به طور کلی در دبی میزان بارش محدود و در بهترین شرایط، حدود 150میلی‌لیتر در سال است. بیشترین میزان بارندگی هم در ماه‌های دسامبر تا مارس یا آپریل، به صورت بارش‌های سنگین ولی کوتاه‌مدت اتفاق می‌افتد. نکته آخر در مورد آب‌وهوای دبی، وزش دائمی بادها، مخصوصا در زمستان و بهار است که گاهی تبدیل به بادهای شدید و طوفان شن می‌شوند.

برج خلیفه دبی

بهترین زمان سفر به دبی چه وقت است؟


خاطر هزینه‌های اقامت، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و… کاهش پیدا می‌کند.وقتی درباره بهترین زمان سفر به دبی صحبت می‌کنیم، باید اول تکلیف واژه بهترین را مشخص کنیم. بهترین زمان برای هر کسی متناسب با شرایطش معنی می‌شود. شاید برای شما بهترین زمان سفر به دبی، زمانی است که تمام هزینه سفر به دبی برایتان به صرفه و ارزان تمام شود. اگر با این هدف بخواهیم بهترین زمان سفر به دبی را مشخص کنیم، باید بگوییم که تابستان‌های گرم و طاقت‌فرسای دبی بهترین زمان است. در واقع در این بازه زمانی به‌دلیل شرایط جوی، مسافران کمتری به این شهر، سفر می‌کنند.

در مورد واحد پول دبی چقدر اطلاعات دارید؟


شاید هم از علاقه‌مندان خرید و بازارگردی باشید. در این حالت، بهترین زمان سفر، موقع حراجی‌هاست که حدود 6000 فروشگاه مختلف در جشنواره‌های فروش شرکت می‌کنند و شما می‌توانید خریدهای جذاب با قیمت‌های مناسب را تجربه کنید. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری حاضر در فستیوال‌ها هم استفاده کنید. تاریخ دقیق این جشنواره‌ها خیلی مشخص نیست و باید پیگیر اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها باشید. از نظر آب‌وهوایی هم، بهترین زمان سفر به دبی، زمستان است که این شهر، پررونق‌ترین روزهایش را سپری می‌کند. در این زمان، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در کنار لذت‌بردن از آب‌وهوای دلپذیر این شهر ساحلی، از جشنواره‌های زمستانه، که معمولا از 26 دسامبر تا 27 ژانویه است، استفاده کنید. البته حساب جیبتان را هم داشته باشید؛ چرا که گران‌ترین زمان سفر به دبی هم در زمستان است.

بهترین مسیرهای هوایی ایران برای سفر به دبی


بیشترین پروازهای ایران به دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر مانند ماهان، ایران‌ایر و امارات انجام می‌شود. شرکت هواپیمایی ماهان به‌عنوان ایمن‌ترین ایرلاین خاورمیانه در کنار شرکت ایران‌ایر، بهترین پروازهای مستقیم تهران- دبی را به‌صورت روزانه پوشش می‌دهند. شرکت هواپیمایی امارات با 4 پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آل‌مکتوم امارات، بیشترین پروازها را دارد. اگر تصمیم گرفتید که برای سفر به دبی، از این شرکت بلیط رزرو کنید، این را در نظر داشته باشید که باید توقف‌های زیادی را در طول مسیر تحمل کنید. پروازهای دیگری هم به‌صورت مستقیم از برخی از شهرهای ایران مانند مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، لار و بندرعباس، توسط شرکت هواپیمایی فلای‌دبی انجام می‌شود. البته شرکت‌های هواپیمایی دیگری هم مانند قشم‌ایر، ترکیش و… پروازهایی دارند. درنهایت این که تصمیم‌گیری درباره بهترین مسیر هوایی برای سفر به دبی، به‌عهده شماست؛ چرا که بسته به موقعیت جغرافیایی‌تان، می‌توانید نزدیک‌ترین گزینه را از شهرهایی که پرواز دارند و یا یکی از شرکت‌های هواپیمایی دلخواهتان، انتخاب کنید.

فاصله تهران تا دبی چقدر است؟


خوب است بدانید که برای سفر به دبی، فاصله هوایی بین تهران تا دبی در 744مایل یا 1197کیلومتر است که طی کردن آن حدود 2 و ساعت و 10 دقیقه، زمان نیاز دارد تا به فرودگاه دبی برسید. همان‌ جا هم می‌توانید برای خرید سیمکارت از دبی اقدام کنید.

فاصله تهران تا دبی در نقشه

جاذبه‌های دبی


به احتمال زیاد زمانی که عکس‌های مجلات گردشگری مختلف را برای انتخاب مقصد تفریحی و گردشگری تماشا می‌کنید، برای دبی رفتن مشتاق شده‌اید. اما برای اشخاصی که یک‌بار به دبی سفر کرده باشند، این گله وجود دارد که تفریحات دبی بسیار محدود و گران هستند. هرچند گران بودن و مخارج بالا در دبی را نمی‌توانیم انکار کنیم، طی سال‌های اخیر تفریحات بسیار زیادی در دبی و اطراف آن ایجاد شده‌اند که می‌توانند به‌راحتی برنامه سفر شما را تکمیل کنند. رستوران‌ها، مراکز خرید و بازارهای دبی و جاذبه‌های تفریحی دبی، بیشترین سهم در جذب گردشگران را داشته‌اند. هرچند همان طور که اشاره شد، بافت قدیمی دبی نیز ارزش بازدید دارد.

دبی مال


دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید سرپوشیده دنیاست که انواع برندها را می‌توان در آنجا یافت. ضمن اینکه جذابیت‌های فراوانی در دبی مال وجود دارد. آکواریوم دبی یکی از همین جاذبه‌های خاص دبی مال است. این آکواریوم دارای بیش از 33 هزار موجود زنده و 85 گونه جانوری است. تنها بیش از 400 کوسه در این آکواریوم نگهداری می‌شود. تونل آکواریوم دبی، زاویه 270 درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب است. روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد کرد. جنگل انبوه، سواحل صخره‌ای و موجودات اقیانوس، همگی در باغ‌وحش زیر آب دبی دیده می‌شوند. در اینجا خود را در مواجه با پیرانا‌های خطرناک، گربه‌ماهی‌های غول‌پیکر، سمور بازیگوش و پنگوئن‌ها خواهید یافت.

  • آدرس دبی مال: اتوبان شیخ زاید، خط قرمز مترو (ایستگاه برج خلیفه Burj Khalifa)

  • قیمت ورود به آکواریوم دبی مال: 100 درهم

دبی مال

برج خلیفه


تماشای شهر از بالای برج خلیفه دبی بسیار هیجان‌انگیز است. آن هم در آسمان خراشی که صعود به طبقه 124‌ آن تنها یک دقیقه طول می‌کشد. تماشای بلندترین برج دنیا در روز و شب، زیبایی خاص خود را دارد، چراکه در روز نور آفتاب را منعکس می‌کند و در شب، رقص نورها بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند. عکاسی از ارتفاع برج خلیفه دبی نیز از تفریحات مورد علاقه بازدیدکنندگان است. ضمن اینکه بهتر است که بلیط برج خلیفه را از وب‌سایت اصلی و به‌صورت آنلاین خریداری کنید تا زمان زیادی برای خرید بلیط و انتظار صرف نکنید.

  • آدرس برج خلیفه: مرکز شهر دبی

  • قیمت ورود به برج خلیفه: 149 تا 533 درهم (بسته به طبقاتی که دیدن می‌کنید)

برج خلیفه

مرکز خرید امارات


مرکز خرید امارات بی‎‌اندازه بزرگ است، یک مجتمع سینمایی (با نام سین استار)، محوطه عظیم بازی، سالن‌های بولینگ و مغازه‌های بسیار بزرگی در آن وجود دارند. در این بازار بزرگ، شعبی از برندهایی چون دبنهامز، زارا، منگو، H&M، برشکا، آدیداس، نایک، ورساچه و فراگامو حضور دارند. پس از خرید هم می‌توانید به سراغ مرکز اسکی دبی بروید. اسکی دبی یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های توریستی در امارات متحده عربی به‌شمار می‌رود که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن به انجام فعالیت‌هایی چون اسکی و اسنوبورد دبی، سورتمه یا پرتاب توپ‌های برفی در پارک برف بپردازند. در کنار مرکز اسکی نیز رستوران‌های متعددی برای رفع گرسنگی پس از انجام فعالیت‌های متعدد در انتظار شما هستند.

  • قیمت ورود به مرکز خرید امارات: رایگان

  • آدرس ورود به مرکز خرید امارات: اتوبان شیخ زاید، خط قرمز مترو (ایستگاه امارات مال Mall of the Emirates)

مرکز خرید امارات

پارک آبی آتلانتیس


با حضور در این پارک از هیجان ورود به بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه لذت خواهید برد. این پارک مساحتی بالغ بر 17 هکتار دارد و انواع سرگرمی‌ها برای تمام سنین در آن جانمایی شده است. قطعاً می‌توانید ترشح آدرنالین را هنگام استفاده کردن از بازی‌های مختلف یا پریدن در تالاب کوسه‌های پارک آبی آتلانتیس تجربه کنید. در صورت تمایل هم می‌توانید در ساحل خصوصی احاطه شده با مناظر سرسبز گرمسیری به استراحت بپردازید. سواری‌های جالب و سرسره‌های هیجان‌انگیز پارک آبی آتلانتیس، روزی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

  • قیمت ورود به پارک آبی آتلانتیس: 329 درهم امارات

  • آدرس پارک آبی آتلانتیس: جاده جمیرا (Jumeirah Road) جزیره نخل (The Palm Jumeira)، هتل آتلانتیس

پارک آبی دبی

4 نکته برای صرفه‌جویی در پول در سفر به دبی


  • در تابستان سفر کنید.


    اگر می‌توانید گرما را تحمل‌کنید، بازدید از دبی در تابستان شامل تخفیف‌ها و پیشنهادهای تابستانی فوق‌العاده است. پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، با تخفیفات تابستانی فوق‌العاده عرضه می‌شوند که قیمت‌ها را تقریباً به نصف کاهش می‌دهند. همچنین می‌توانید روی صرفه‌جویی در هزینه در هتل‌ها حساب کنید.

  • از مترو استفاده کنید.


    تاکسی‌ها را فراموش کنید و در عوض متروی شهر را انتخاب کنید. ارزان و درعین‌حال قابل‌اعتماد، سیستم قطار شهری برای رفت‌وآمد عالی است. قطارهای کلاس VIP و Gold حتی وای فای رایگان ارائه می‌دهند! هزینه سفرهای مترو بین 1.80 درهم تا 6.50 درهم بسته به طول سفر است. اگر قصد دارید بیش از یک یا دو بار از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، می‌توانید یک کارت مسافرتی نول بخرید که در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های آبی دبی نیز معتبر است.

  • از سواحل رایگان استفاده کنید.


    دبی با بیش از 40 کیلومتر ساحل، سواحل زیادی دارد. بااین‌حال، بسیاری از آن‌ها توسط استراحتگاه‌ها و هتل‌ها که از آن زمان برای ورود هزینه پرداخت کرده‌اند، خریداری‌شده‌اند! خوشبختانه، تعداد زیادی سواحل وجود دارد که هنوز کاملاً رایگان هستند.پس‌انداز کنید و به ساحل زیبای بادبادک در ام سقیم بروید. این شهر که در بین خانواده‌ها محبوب است، دارای یک پیاده‌رو، مجموعه‌ای از کافه‌های عالی و خدمات فراوانی برای ورزش‌های آبی است.

  • مانند مردم محلی خرید کنید.


    در دبی، استفاده از مهارت‌های چانه زدن ضروری است. در نهر دبی، ده‌ها مغازه سنتی را خواهید یافت که همه‌چیز از ادویه تا پشمینه را می‌فروشند. در دو طرف نهر مغازه‌هایی وجود دارد. برای عبور، یک ابرا (قایق کوچک عربی) را فقط با 1 درهم بگیرید.

سخن آخر


در مطلب راهنمای سفر به دبی سعی کردیم به اطلاعاتی که پیش از سفر به دبی نیاز داشتید، پاسخ بدهیم. بدون شک دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصدی است که بسیاری از گردشگران سراسر دنیا مشتاق سفر به آن هستند. امیدواریم با خواندن مطالببا خیالی راحت سفر زیبایی را تجربه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (82 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (81 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (34 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...