دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

راهنمای ست کردن انواع شلوار های تابستانی خنک و شاد/ از ترند دامن شلواری تا طرح های خلاقانه 

سه شنبه، 16 مرداد 1403
ساعد نیوز: با راهنمای استایل کردن شلوارهای تابستانی با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، امروز می‌خوام در مورد یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین پوشاک تابستونی صحبت کنم: شلوارهای تابستونی زنانه. تابستون که می‌شه، همه دنبال لباس‌هایی هستیم که هم خنک باشه و هم شیک.مدل شلوار تابستانی ترند زنانه همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی هست که دوست دارن توی روزهای گرم تابستون استایل شیک و راحتی داشته باشن. حالا با من همراه باشید تا با هم درباره خرید شلوار خنک تابستانی زنانه، شلوار تابستانی بیرونی، مدل شلوار تابستانی زنانه جدید، شلوار تابستانی بگی زنانه، شلوار راحتی گشاد تابستانی زنانه و شلوار تابستانی نخی جدید صحبت کنیم و ببینیم هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن و چطور می‌تونن به شما کمک کنن که تابستون رو راحت‌تر و شیک‌تر بگذرونید.

اولین مدل شلواری که می‌خوایم درباره‌ش حرف بزنیم، شلوار خنک تابستانی زنانه‌ست. همون‌طور که از اسمش پیداست، این نوع شلوارها برای روزهای گرم تابستون طراحی شدن و هدف اصلیشون اینه که راحتی و خنکی رو به ارمغان بیارن. این شلوارها معمولاً با پارچه‌های نازک و تنفس‌پذیر دوخته می‌شن که باعث می‌شه هوا به خوبی جریان پیدا کنه و بدنمون کمتر عرق کنه. طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برای شلوارهای خنک تابستونی وجود داره که می‌تونیم بسته به سلیقه و استایلمون انتخاب کنیم. این شلوارها علاوه بر راحتی، می‌تونن استایلی شیک و جذاب به ما بدن و توی هر موقعیتی قابل استفاده باشن.

پارچه نخی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل تابستونه. این پارچه به خاطر جنس طبیعی و قابلیت تنفس بالا، هوا رو به خوبی عبور می‌ده و باعث می‌شه بدنمون کمتر عرق کنه. شلوارهای نخی معمولاً سبک و راحت هستن و می‌تونن توی روزهای گرم تابستونی حسابی کمکمون کنن. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از این مدل شلوارها وجود داره که می‌تونیم بسته به سلیقه و استایلمون انتخاب کنیم. مثلاً مدل‌های گلدار یا راه‌راه خیلی محبوب هستن و می‌تونن ظاهر شاد و زنده‌ای به استایلمون ببخشن. بنابراین، اگر دنبال یه شلوار خنک و راحت برای تابستون هستید، حتماً شلوار نخی رو در نظر بگیرید.

شلوارهای پارچه‌ای به خاطر بافت نرم و لطیفشون، همیشه جزو محبوب‌ترین‌ها توی دنیای مد بوده‌ن. این نوع شلوارها می‌تونن هم توی موقعیت‌های رسمی و هم غیررسمی استفاده بشن و یه استایل شیک و مرتب به ما بدن. پارچه‌های مختلفی برای این نوع شلوارها استفاده می‌شه، اما مهم‌ترین ویژگی‌شون اینه که خیلی راحت و خنک هستن. شلوارهای پارچه‌ای می‌تونن با انواع بلوزها و تاپ‌ها ترکیب بشن و یه ترکیب خوشگل و هماهنگ بسازن. بنابراین، اگه دنبال یه شلوار شیک و راحت برای تابستون هستید، حتماً به شلوارهای پارچه‌ای فکر کنید.

حالا وقتشه درباره پارچه‌های مناسب شلوار بیشتر بدونیم. انتخاب پارچه مناسب برای شلوارهای تابستونی خیلی مهمه، چون علاوه بر راحتی، باید به ظاهر و استایل هم توجه کنیم. پارچه‌های نخی و کتان به خاطر خنکی و قابلیت تنفس بالا، از بهترین انتخاب‌ها برای تابستون هستن. این پارچه‌ها هوا رو به خوبی عبور می‌دن و باعث می‌شن بدنمون کمتر عرق کنه. از طرفی، پارچه‌های حریر و ساتن هم می‌تونن انتخاب‌های خوبی برای شلوارهای تابستونی باشن، چون خیلی نرم و لطیف هستن و ظاهری شیک و مجلسی به ما می‌دن. بنابراین، برای انتخاب شلوار تابستونی باید به جنس پارچه و ویژگی‌های اون توجه کنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشیم.

  برچسب ها: مد و فشن شلوار

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 16 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه تخصصی کتاب
کُت چهار خونه ریز و روسری پلنگی، سلیقه خاص و جذاب مونا فائزپور، همسر احمد مهرانفر برای طبیعت گردی تابستانه‌اش+عکس/ خوش بگذره
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویدیو/ ساخت چهره‌ای خارق‌العاده از دختری سیاه چشم با اتصال تعدادی از "بردهای الکتریکی"
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت منحصربفرد پدر خوش ذوق اهوازی در طراحی درب ورودی خانه‌اش با الهام از مشعل المپیک +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😍