ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ست کردن کراپ های جذاب و دخترانه/ تابستون امسال دلبری کن

  چهارشنبه، 04 مرداد 1402   زمان مطالعه 11 دقیقه
راهنمای ست کردن کراپ های جذاب و دخترانه/ تابستون امسال دلبری کن
ساعد نیوز: لباس های کراپ هم در استایل اسپرت و راحت و هم در استایل مجلسی قابل استفاده هستند. برای یادگیری ترفند ست کردن این لباس ها باما همراه باشید

لباس کراپ را با توجه به سلیقه خود می‌توانید به گونه‌های مختلف ست کنید. تاپ‌های کراپ یکی از محبوب‌ترین لباس‌های ترند می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. اگر از طرفداران این استایل هستید باید قوانین ست کردن آن را نیز به خوبی بدانید. ست کردن لباس کراپ کار زیاد سختی نمی‌باشد و شما می‌توانید آن را با بیشتر لباس‌های خود ست کنید. این استایل بیشتر دخترانه می‌باشد و در مقایسه با تی‌شرت و دیگر لباس‌ها کوتاه‌تر می‌باشد. در ادامه انواع و نحوه ست کردن لباس کراپ را خواهیم گفت تا اصول درست آن را کاملا متوجه شوید و استایل‌های بسیار خاص‌تر و شیک‌تری داشته باشید.

قبل از اینکه به سوال کراپ تاپ چیست؟ جواب دهیم به تاریخچه تاپ‌ها میپردازیم:

در زمان جنگ جهانی دوم این مدل لباس ها به دلیل بحران کمبود پارچه در میان مردم، خیلی از افراد مجبور شدند که لباس های نیم تنه و کوتاه را بپوشند و کم کم این مورد در مردم، مورد استقبال زیادی قرار گرفت که معمولا برای شنا کردن یا برای سواحل استفاده میکردند.

در دهه های 70 و 80 میلادی رفته رفته این لباس در میان مردان هم بسیار مد شد؛ به طوری که تمام بدنسازان و ورزشکاران نیز از این لباس ها نیز استفاده می‌کردند. اما امروزه لباس کراپ تاپ برای خانوم ها و دختران مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر در زمینه ورزش استفاده می‌شود.

لباس کراپ چیست؟ اطلاعاتتان را در مورد این لباس کامل کنید

کراپ تاپ چیست؟ سوالی که بسیار ذهن‌مان را درگیر کرده. به لباس‌هایی که به صورت نیم‌تنه یا با قدی کوتاه‌تر از قد معمول دوخته می‌شوند، لباس کراپ گفته می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لباس‌های کراپ از سال 1930 در زندگی بشریت قدم گذاشتند و حوزه لباس را با یک تحول حیرت‌آور و بسیار جذاب همراه کردند. بعد از آنکه خانم‌ها و آقایان فهمیدند کراپ تاپ چیست، نه یک دل بلکه صد دل عاشق آن شدند و علاوه بر خانم‌ها، آقایان ورزشکار نیز این مدل را در باشگاه به تن می‌کردند. البته با گذشت زمان، تمایل آقایان برای پوشیدن لباس کراپ کمتر شده و امروزه، این لباس یکی از لباس‌های مورد علاقه خانم‌ها و دختران جوان است و جالب است که بدانید کراپ تاپ امروزه بسیار در بین خانم ها و دختران جوان ترند شده و اکثر افراد از این مدل تاپ ها استفاده می‌کنند تا جذابتر شوند.

خوب است به یاد داشته باشید، کراپ تاپ، از جمله لباس‌های کوتاه به شمار می‌رود و ارتفاع آن از ارتفاع سوتین هایی که به آنها سوتین نیم‌تنه گفته می‌شود، بیشتر است. کسانی که به دنبال داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد هستند، از جمله طرفداران این لباس به شمار می‌روند. بسیاری از جوانان امروزه از این محصول استفاده می‌کنند و به شما عزیزان حتما پیشنهاد می‌کنیم که اگر اندام مناسبی دارید از این محصول استفاده کنید در ادامه به جواب های بیشتری از سوال تاپ کراپ چیست؟ می‌پردازیم. باما همراه باشید…

حال که فهمیدید کراپ تاپ چیست، خوب است توجه داشته باشید، که این لباس باید با نوع اندام شما تناسب داشته باشد. درست است که این لباس قدرت عجیب و غریبی برای متفاوت نشان دادن تیپ شما دارد، اما خانم‌هایی که شکم و پهلو دارند، بهتر است روش دیگری را برای نمایش تیپ ویژه خود انتخاب کنند. خانم‌هایی که اندام متناسبی داشته و شکم و پهلو ندارند، می‌توانند از قدرت پنهان شده در پس این لباس، نهایت استفاده را برده و در جلسات و مهمانی‌ها فریبنده و دلبر ظاهر شوند.

فرق تاپ معمولی و کراپ تاپ چیست و کدام یک بر دیگری برتری دارد؟

با توجه به توضیحاتی که در فوق اشاره کردیم، الان می‌توانیم به راحتی در مورد تاپ کراپ و تاپ معمولی به بحث نشسته و یک قضاوت جانانه و کامل بین این دو انجام دهیم. مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوتی که بین تاپ کراپ و تاپ معمولی وجود دارد قد لباس است. در تاپ‌های کراپ، قد لباس کوتاه است و این در حالی است که در تاپ‌های معمولی، قد لباس کوتاه نیست.

الان که می‌دانید کراپ تاپ چیست، خوب است به یاد داشته باشید که تاپ معمولی و تاپ کراپ برتری به هم ندارند. تاپ معمولی در نوع خود بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسد و تاپ کراپ نیز اگر به درستی با سایر لباس‌ها ست شود، می‌تواند بسیار زیبا و جذاب به نظر آید. اگر حرفه‌ای رفتار کرده و این لباس را با سایر لباس‌هایتان ست کنید، همگان به سلیقه شما آفرین خواهند گفت. این لباس از جمله لباس‌های استثنایی است که می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن، استایل شما را از این رو به آن رو کند و سلیقه‌تان را به رخ حاضران در جمع بکشاند.

دستورالعمل افسانه‌‌ای خلق یک استایل زیبا با کراپ تاپ چیست؟

در مورد اینکه کراپ تاپ چیست، صحبت کردیم و الان شما خوب می‌دانید که این لباس از جمله لباس‌هایی است که به دلیل کوتاه بودن قد و داشتن یک جلوه و ظاهر کاملا متفاوت، محبوبیت زیادی را از آن خود کرده است. موضوع بسیار مهمی که باید در مورد آن حرف بزنیم، نحوه ست کردن این لباس با دیگر لباس‌هاست. اگر تاپ کراپ را با یک لباس اشتباه به تن کنید، زیبایی و فریبندگی آن را تحت تاثیر قرار داده و از جلوه گری آن کم می‌کنید. دستورالعمل خلق یک استایل زیبا و متفاوت به کمک تاپ کراپ، در زیر آورده شده است:

  • اگر لگ براق، شلوار جین زنانه زیبا، شلوار چاک‌دار و یا غیره به تن دارید، تاپ کراپ می‌تواند گزینه مناسبی برای تکمیل کردن استایل و تیپ شما باشد.

  • اگر تاپ کراپ به تن دارید، کفش‌ پاشنه بلند نیز بپوشید؛ این کفش‌ به کامل‌‌تر شدن تیپ شما کمک خواهد کرد.

  • به دست داشتن یک کیف دستی زیبا و خاص، جلوه‌گری شما را چندین برابر خواهد کرد.

  • شلوار کتانی گشاد به همراه تاپ کراپ رنگی، می‌تواند تیپتان را زیباتر از آنچه که هست به نمایش بگذارد.

  • سعی کنید در مجالس خیلی رسمی از پوشیدن تاپ کراپ خودداری کنید. در این مجالس، غیر رسمی بودن، ظاهر زیبایی ندارد.

  • اگر شلوار جین مام استایل ندارید، به جای آن یک دامن شیک و زیبا را جایگزین کنید.

آشنایی با انواع کراپ

کراپ به لباسی گفته می‌شود که تنها نیم تنه بالا را پوشش دهد و قسمتی از شکم و پهلوها پوشیده نخواهد شد. کراپ‌ها دارای سبک‌های متفاوتی هستند و کاربرد متفاوتی نیز دارند. کراپ‌ها به استایل شما زیبایی ویژه‌ای می‌بخشند و شما را بسیار متمایز می‌سازند به شرطی که ست کردن آن را با سایر لباس‌های خود به طور کامل بدانید.

کراپ‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربرد و زیبایی خاصی است. برخی از مدل‌های آن عبارتند از:

کراپ کراواتی

این مدل از بهترین مدل‌های کراپ می‌باشد چرا که فرم بدن شما را به زیبایی به نمایش می‌گذارد. می‌توانید این نوع از کراپ‌ها را با شلوارهای جین تنگ ست کنید و استفاده از کمربند زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

کراپ جین یا بافت

این کراپ‌ها برای فصول سرد و معتدل گزینه بسیار مناسبی است و می‌توانید آنها را با شلوارهایی ساده ست کنید.

کراپ تک شانه

اگر طرفدار استایل‌های منحصر به فرد هستید کراپ تک شانه بسیار ایده‌آل می‌باشد. این نوع از کراپ‌ها استخوان شانه‌ها و یقه را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

کراپ هالتر

کراپ هالتر دارای بندهایی است که به صورت ضربدری دور گردن بسته می‌شوند بیشتر این تاپ‌ها از پشت کمر باز هستند.

کراپ بروکات

این نوع از کراپ از جنس ابریشم می‌باشد و دارای طرحی کاملا سنتی می‌باشد. به دلیل ظاهر کلاسیک و فانتزی بهتر است در مهمانی‌ها از آن استفاده شود.

کراپ فلزی

کراپ‌های فلزی ظاهر بسیار براق و شبیه به فلز دارند و به دلیل براق بودن در مجالس و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود.

کراپ برش دار اسپاگتی

این کراپ‌ها گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال راحتی لباس هستند. کراپ اسپاگتی برای پیک نیک، مسافرت و حتی خواب گزینه خوبی است.همچنین می‌توانید کراپ اسپاگتی را با دامن بپوشید.

کراپ چوکر

قسمتی از این لباس به صورت گردنبند دور گردن قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را با شلوارهای جین و فاق بلند بپوشید.

کراپ ورزشی

همانطور که از نام آن مشخص است این نوع از کراپ‌ها برای باشگاه و ورزش مناسب هستند. جنس این کراپ‌ها بسیار نرم و کشی می‌باشد تا در هنگام انجام حرکات ورزشی دچار مشکل نشوید.

این کراپ‌ها از دو لایه و پد تشکیل شده‌اند که پد وظیفه بالا نگه داشتن سینه‌ها را دارد. اگر پد در این کراپ‌ها وجود نداشت فرد به مرور زمان دچار افتادگی سینه می‌شد.

این کراپ‌های ورزشی قابلیت جذب عرق بالایی دارند و بندهای آنها از شانه به بدن می‌چسبد تا در انجام حرکات ورزشی، دچار مشکل نشوید. جنس این کراپ‌ها طوری هست که پوست ورزشکار بعد از استفاده مکرر از آن و عرق کردن بسیار شدید، دچار حساسیت و بیماری نمی‌شود.

کراپ باردو

این کراپ‌ها ظاهری زیبا و قدیمی دارند به طور کلی کراپ‌های باردو به دهه 1990 بازمی‌گردد. نام این لباس از نام زنی فعال در فرانسه گرفته شده است. کراپ باردو یقه‌ای منحصر به فرد دارد. یقه کراپ باردو نمای زیبایی را از شانه‌ها و استخوان یقه به نمایش می‌گذارد.

تاپ کراپ پیلوم

طراحی و تناسبی که در کراپ‌های پیلوم وجود دارد، واقعاً ستودنی است. این تاپ تقریباً شبیه به تاپ‌های معمولی است. البته تفاوت‌هایی در ظاهر آنها وجود دارد. باید اطمینان حاصل کنید که یک تاپ کراپ بلوری جامد را با قسمت پایینی به صورت متضاد انتخاب خواهید کرد. طراحان مد و لباس استفاده از چکمه‌های بلند یا صندل را با این تاپ کراپ، پیشنهاد می‌دهند.

کراپ اسپاگتی

کراپ اسپاگتی یک گزینه مناسب برای لباس‌های زیبا و راحت هستند. به راحتی می‌توانید این کراپ‌ها را هنگام خواب نیز به تن کنید. کراپ‌ها برای تعطیلات، تفریح و پیک‌نیک یک گزینه ایده‌آل هستند. این کراپ‌ها در انواع متفاوت، طرح‌های گوناگون و مدل‌های متنوع موجود هستند و بسته به نوع استفاده خود می‌توانید یک مدل کراپ اسپاگتی را خریداری نمایید. این کراپ‌ها در ناحیهٔ کمر کمی فرورفتگی دارند. می‌توانید آن را برای باریک نشان دادن کمر خود نیز به کار ببرید. استفاده از این کراپ با دامن توصیه می‌شود. اما اگر خواستید می‌توانید آن را با شلوار نیز به کار ببرید تا استایل خاصی را به نمایش بگذارید.

کراپ یقه اسکوپ

این کراپ‌ها رایج‌ترین و معمولی‌ترین نوع تاپ‌ها هستند. این کراپ‌ها می‌توانند شکل بدن، یقه و استخوان‌های یقه را به صورتی برجسته نشان دهند. آستین‌های بلند آن، ظاهر جذاب و متضادی را برای کراپ به وجود می‌آورند. زمانی که می‌خواهید دستان شما پوشیده شود و از اکسسوری‌هایی مانند گردنبندهای بزرگ و پر زرق‌و‌برق استفاده کنید، بهتر است این کراپ‌ها را همراه با یک دامن یا شلوار انتخاب نمایید. اگر تصمیم گرفتید این کراپ را همراه با پایین تنه‌ای خاص، استفاده کنید، می‌توانید رنگ‌های متضاد را به کار ببرید.

با کراپ چی بپوشیم

ست کردن لباس کراپ دارای اصول خاصی است که با رعایت آن می‌توانید بسیار شیک و مرتب ظاهر شوید. کراپ‌ها بیشتر در دسته لباس‌های اسپرت جای می‌گیرند اما نمونه‌های راحتی، مجلسی، ورزشی و… آن نیز موجود می‌باشد.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی از کراپ‌های فانتزی استفاده کنید می‌توانید از شلوار‌های جین تنگ و یا لگ براق استفاده کنید که، ظاهری آراسته به شما می‌بخشد. در صورت استفاده از شلوارهای مام نظیر مام فیت و مام استایل، تیپ شما کاملا به‌روز و جذاب می‌گردد.

افرادی که دارای پوست روشن هستند می‌توانند از رنگ‌های گرم استفاده کنند. در استفاده از کراپ توجه کنید که کراپ و شلوار نباید یک رنگ باشند و از رنگ‌های متضاد یا هم خانواده برای جلوه بهتر استفاده کنید. جوراب‌های استفاده شده نیز از لحاظ رنگ و جنس با لباس هماهنگی خوبی داشته باشد. بهترین نوع کفش برای این استایل کفش‌های اسپورت می‌باشد.

محبوبیت کراپ ها

کراپ‌ها به دلیل اینکه ظاهری امروزی به استایل جوانان و نوجوانان می‌بخشد در بین آنها بسیار محبوب می‌باشد. این لباس با تنوع بسیار بالای خود در بازار باعث گردیده تا انواع مختلف سلایق را به سمت خود بکشاند.

جوانان امروزی تمایل زیادی به استفاده از لباس‌هایی دارند که اندام و بدن آنها را به خوبی نمایان سازد. کراپ‌ها به دلیل نمایش ناف و پهلوها این خواسته آنها را عملی می‌سازد. این تی‌شرت‌ها همچنین برای روزهای گرم سال تهویه خوبی دارند از همین رو برای راحتی و خنک بودن نیز از آنها استفاده می‌کنند.

استایل با کراپ مجلسی


ابتدا باید توجه داشته باشید که جنس، طرح و رنگ کراپ در محیط‌های مختلف متفاوت می‌باشد. برای پوشیدن کراپ در مهمانی‌های رسمی میتوانید از کراپ‌های رنگ‌های خنثی و تیره همانند خاکستری استفاده کنید. استفاده از کراپ‌های ساده با رنگ‌های ملایم همیشه زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
کراپ‌ها در حالت کلی تنگ و کوتاه هستند پس علاوه بر شلوار جین مام استایل که قبلا گفته شد با شلوارهای کوتاه نیز استایل خوبی می‌سازد. اگر همراه با کراپ، کت و یا پیراهن به تن می‌کنید به رنگ آن نیز دقت کنید.

به عنوان مثال اگر کراپ شما سیاه است باید از پیراهن‌های روشن استفاده نمایید. ترکیب کراپ با شلوارهای چرمی نیز می‌تواند شما را نسبت به سایرین بسیار متمایز کند.

آیا مردان هم کراپ دارند

اگر چه این لباس به دلیل فرم خاصی که دارد یک لباس کاملاً زنانه به حساب می‌آید. اما لازم است بدانید که در گذشته برخی از رشته‌های ورزشی لباس‌هایی مانند کراپ را برای مردان طراحی می‌گردند! شاید برایتان جالب باشد بدانید که در گذشته کراپ‌ها را به صورت انحصاری برای مردان طراحی کرده بودند. یعنی آقایان بعد از آنکه در ورزش بدنسازی لباس‌های بلند و گشاد را مانع ورزش کردن خود می‌دیدند، پایین لباس‌ها را بریدند و کراپ را اختراع کردند. اما بعد از آن، این لباس به دلیل ظرافت بسیار و ظاهر منحصر به فرد توسط بانوان مورد استفاده قرار گرفت. هم اکنون نیز استفاده از آن میان بانوان رواج بیشتری دارد.

کراپ فقط برای تابستان نیست!

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (268 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (50 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (46 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (11 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (11 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) خلاقیت و هنرنمایی پسر بچه با دریل روی کابینت‌های آشپزخانه شان+ویدیو/ چهره مامانش بعد دیدن این حماسه دیدنیه (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ابتکار هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب با اطلاع یافتن ایشان از لغو دیدارشان از سوی مقام عالی‌رتبه سیاسی در هواپیما/ سرتعظیم فرو آوردن سران در برابر اقدام شجاعانه رهبری (ویدئو) بحث و جدل بازیگر محبوب در هواپیما برای صندلی/از شما بعید بود آقای غفوریان، صندلیِ خالی که بود!! موشکی شیشه ای و آبی رنگ که مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان ازش به عنوان دکوری خونه استفاده می کنه+عکس/ انتخابش توی وسایل خونه بینظیره👌 (عکس) نماز ظهری که به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت شعرخوانی بی‌نظیر ولی خارج از برنامه جوان روستایی در دیدار با رهبر انقلاب/ زیبایی و ماه مست و دیوانه توست+عکس تفاوت قابل تامل و خنده دار برداشت محصول اصولی و غیراصولی+ویدیو/ فقط اون دوتایی که پشت نیسان مدفون شدن غوغای صدای بهشتی و بی‌نظیر علی طولابی با آهنگ عاشقانه ترکی/ احسان علیخانی رو مات و مبهوت گذاشت+ویدیو تصویری باورنکردنی از بدل ولادیمیر پوتین، بدل‌های رهبران سرشناس جهان را بشناسید/بدل صدام از خودش هم صدام‌تر بود! خلوت عاشقانه همسر باسلیقه شاهرخ استخری به صرف چای و تنقلات/ چه پاتوق دنج و شیکی داخل خونه داره+عکس میکروفون به دست شدن محمدجواد ظریف در آمریکا در حمایت از مردم فلسطین+عکس بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن! نگاهی به دکوراسیون شیک و هوش پران پذیرایی علی دایی و رونمایی از مبلمان منحصر به فردش/ چقدر جذاب و لوکس+عکس زیارت رفتن حمید صفت با مادر چشم رنگی اش به مشهد/ چه رابطه مادر و پسری خوبی دارن!😍👌+عکس تصاویری قدیمی از علی انصاریان با ریش پروفسوری، چه جوون بود/ روحش شاد و یادش گرامی لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ... بازار داغ خودروهای آمریکایی و اروپای دست دوم در دبی با قیمت های ارزان و باورنکردنی+ویدیو/ از بنز 110 میلیونی تا النترای 40 میلیونی! عاشقانه های سارا بهرامی و رضا فخار سریال خاتون زیر درخت پرتقال ارزش صد بار دیدن رو داره/ بعد از او هرگز نمی آید... گشتی در عمارت شاهانه و مجلل بزرگ آقای سریال شهرزاد با معماری زیبای قاجاری+عکس رونمایی از ورژن ایرانی سریال یوسف پیامبر به سبک مادر طنزپرداز ایرانی +فیلم/تاریخ این فیلم سازی را از یاد نخواهد برد🤣 جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت خواستگاری جالب و متفاوت ویدا جوان، هدیه سریال پژمان از شوهر واقعی‌اش/ خانم بازیگر برای ازدواج پیشقدم شد+ویدیو گل آرایی بینظیر و در حد تیم ملیِ میز جشن تولد محمد علیزاده با رونمایی از کیک 4 طبقه و طلایی آقای خواننده+عکس/ مبارکا باشه علی ضیا: احساس می کنم وقت ازدواجم رسیده و میتونم خیانت نکنم+ویدئو روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند تصویری منتشر نشده از 18 سالگی رهبر معظم انقلاب در حرم شاه خراسان نگاهی به خانه ابدی خرم سلطان با معماری بی نظیر طلاکوب در استانبول+عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم (فیلم) روایت دوستان قسم خورده شاه از بدمستی افسران آمریکایی در ایران / شب‌ها زن‌ها رو از دست شوهراشون میکشیدن بیرون ... مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر بَنّا با آهنگ نگارُم مَه جَبینُم +ویدئو/نگار دردت نَبینُم نگار جون دِلوم محرم بشی... شعبده بازی بازیگر معروف سینما و تلویزیون برای سیدمحمد خاتمی+ویدیو/ هر دم از این باغ بری میرسد! دکوراسیون اروپایی و شیک پذیرایی خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ ساده ولی زیبا و منحصر به فرد+عکس روایت خنده دار حجت الاسلام قرائتی از چسبیدن چای بعد از قلیان در حالیکه روزه‌ای+ویدیو روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد! نگاهی به گوشواره های شیک و دلربای دختر کوچولوی جورجینا و رونالدو/ چقدر زیبا و نازه+عکس امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس دیزاین خوشگل میز عصرونه مژده لواسانی با کیک توت فرنگی/ معلومه مزه بهشت میده+عکس خلاقیت منحصربفرد قصاب جنوبی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/ وقتی در کنار قصابی به نقاشی هم علاقه مندی!🤣 پارافریز تخصصی متن ویراستاری تخصصی مقاله ازدحام و شلوغی طرفداران بهرام افشاری، بهتاش پایتخت برای ثبت عکس سلفی با بازیگر دو متری سینما در پارکینگ+ویدیو/ رونمایی آقای بازیگر از ماشین خفن و جوان پسندش
تیتر امروز   
ابتکار هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب با اطلاع یافتن ایشان از لغو دیدارشان از سوی مقام عالی‌رتبه سیاسی در هواپیما/ سرتعظیم فرو آوردن سران در برابر اقدام شجاعانه رهبری
بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن!
لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ...
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت
روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند
روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد!
روایتی از جشن تولد 40 هزار دلاری فرح پهلوی با بهترین آشپز دنیا/ از آمدن آشپز مخصوص از فرانسه تا شترسواری همسر محمدرضا شاه به خاطر تولد نامبارکش!
بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس
سردار رادان: اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود
ماجرای پادشاهی که 112 همسر داشت!
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
از مهاجرت عمو پورنگ به شبکه نمایش خانگی تا پیگیری بازی های سپاهان توسط مورینیو در حواشی داغ امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
رونمایی از نام جدید و خفن ورزشگاه اختصاصی تیم خیبر خرم آباد +جزئیات