دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

رامبد جوان: حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است 

پنجشنبه، 13 دی 1397
کد خبر: 20994
ساعد نیوز: رامبد جوان در نشستی اعلام کرد که حکومت نباید فکر نکند دانای کل است و در همه موضوعات ورود کند. همچنین مشکلی ندارد اگر مردم قرص بخورند و بمیرند، این‌طوری یاد می‌گیرند که به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین نوشت، رامبد جوان در نشستی اعلام کرد که حکومت نباید فکر نکند دانای کل است و در همه موضوعات ورود کند. همچنین مشکلی ندارد اگر مردم قرص بخورند و بمیرند، این‌طوری یاد می‌گیرند که به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.

سومین نشست از سلسه‌ نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع چهره‌های مشهور و تاثیر آنها بر افکار عمومی روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ دی) با حضور صادق زیباکلام (استاد دانشگاه و فعال فضای مجازی)، جعفر نعناکار (حقوق‌دان و فعال فضای مجازی) و رامبد جوان (هنرمند و فعال فضای مجازی) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخشی از این نشست، رامبد جوان گفت: «معتقدم همه آدم‌ها اجازه حرف زدن و منتشر کردن افکار خود را دارند و افراد می‌توانند انتخاب کنند که دنبال آنها بروند یا نه. الان دوره‌ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب‌نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه‌ها تجربه کسب کرده و تصمیم بگیرند و حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل‌تر است و می‌تواند در همه موضوعات ورود کند.

من می‌گویم باید حوصله کنیم، خسارت آن را بدهیم، چهار نفر آدم قرص بخورند بمیرند تا درست شود. چطور این همه آدم کشته می‌شوند و اتوبوس چپ می‌کند هیچکس هم عذرخواهی نمی‌کند، اینجا هم چهارتا آدم بمیرند عیب ندارد و اینطوری مردم یاد می‌گیرند به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.»

 
 
 

3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی