رنگ های شاد و نحوه ی استفاده از آنها در دکوراسیون خانه

  جمعه، 30 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
رنگ های شاد و نحوه ی استفاده از آنها در دکوراسیون خانه
دکوراسیون منزل با رنگ های شاد کار بسیار ساده‌ای است اگر قدری با رنگ شناسی در چیدمان آشنایی داشته باشید. برای این منظور باید از عناصر رنگی با تناژ رنگی روشن بهره بگیرد.

دکوراسیون منزل با رنگ های شاد کار بسیار ساده ای است اگر قدری با رنگ شناسی در چیدمان آشنایی داشته باشید. برای این منظور باید از عناصر رنگی با تناژ رنگی روشن بهره بگیرد.

رنگ های روشن برای حمام

این که برای اولین بار در خانه تان پا در فضایی پر از رنگ بگذارید، می تواند کمی اضطراب آور باشد. به همین دلیل ما فکر می کنیم که ساده ترین راه برای شروع استفاده از رنگ، به کار بردن یک یا دو رنگ روشن در کوچک ترین قسمت خانه است.حمام ها معمولا اندازه کوچکی دارند. برای درست کردن فضایی شاد در این نقطه از خانه، از سرامیک های طرح دار، اسباب و لوازم جانبی که سایه های زرد، صورتی و قرمز دارند، استفاده کنید.

طرح های انتزاعی و سایه های مصنوعی

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید و نمی توانید خود را با رنگ های شاد وفق دهید، چرا کمی وسایل را با طرح های انتزاعی و سایه های مصنوعی ترکیب نمی کنید؟یک مبل آبی رنگ می تواند اتاق نشیمنی که مطابق سبک بوهمین آراسته شده است را، تکمیل کند. کوسن ها و صندلی هایی با طرح ممفیس، رنگ های ملایم و طرح های رنگی، هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می آورند.

اتاق نشیمن طلایی

اسباب و اثاثیه های طلایی می توانند به اتاق نشیمن، تلالو و زیبایی فراوانی اضافه کند. مبل بنفش فضا را تکمیل می کند و صندلی های لیمویی و سبز باعث تلطیف و تعادل رنگ فضا می شود. گلدان های سرامیکی به رنگ فیروزه ای، به تقارن اتاق کمک می کنند.

کاغذ دیواری پروانه ای رنگی

کاغذ دیواری پروانه ای، چهارپایه رویه کوبی شده، کوسن هایی با طرح های Ikat و لحاف های قلاب بافی شده، از جمله چیزهایی هستند که می توانند به اتاق خواب سفید خانه تان رنگ ببخشند.

فرش ترکی رنگی

دیوارهایی به رنگ آبی و خاکستری و فرشی ترکی همان چیزهای هستند که می توانند به اتاق نشیمن، زیبایی خیره کننده ای بدهند.

زیبا سازی منزل با تم رنگی آبی روشن

رنگ هایی که با تم آبی در فضای منزل مورد استفاده قرار می گیرد باید با رنگ زرد و مشکی ترکیب تا ایده پردازی زیباتری برای شما به تصویر کشیده شود. استفاده کردن از رنگ ها را با کمی تیزبینی به انجام برسانید تا فضای منزل شما کودکانه جلوه نکند.

برای رسیدن به یک تم رنگی شاد در منزل می توانید فقط از یک رنگ روشن استفاده کنید. برای این منظور هر رنگی را که دوست دارید در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید.در کنار وسایل رنگی خود می توانید از وسایل دکوری متفاوت نیز بهره بگیرید تا طراحی شما به سبک مدرن نیز دنبال شود.

تصویر

اگر می خواهید از رنگ های متنوع در زمان چیدمان استفاده کنید به شما توصیه می کنیم رنگ های تیره را در کنار رنگ های بسیار شاد مورد استفاده قرار دهید. همان طور که در این ایده پردازی مشاهده می کنید از رنگ سبز تیره و مشکی در کنار پاف که به عنوان صندلی مهمان مورد استفاده قرار گرفته است به خوبی به تصویر کشیده شده است.

با توجه به اینکه رنگ پاف بسیار شاد و چشم گیر است و هیچ تناسبی با هارمونی رنگ حاکم در فضا ندارد اما به درستی در این تصویر سازی و ترکیب رنگ ها مورد استفاده قرار گرفته است. می توانید از فرشی با همین تم رنگی صورتی کمک بگیرید تا ایده رنگی شما بیشتر مشهود باشد.

رنگ زرد رنگ بسیار شادی است که معمولا به عنوان نمادی از خورشید شناخته می شود. این رنگ پر جنب و جوش و انتخاب بسیار خوبی برای دکوراسیون خانه در تابستان است و تقریبا می توان آن را برای هر قسمتی از خانه استفاده کرد. علاقه­ مندان به رنگ زرد ذهن خلاقی در کسب و کار دارند و رهبران خوبی می ­شوند.

طراحی اتاق خواب با رنگ های فانتزی

اتاق خواب در تمام خانه می تواند به بهترین مکان برای طراحی تبدیل شود. پرده ها، میز آرایش و قاب آینه و از همه مهم تر روتختی و بالش های آن، بهترین مکان برای کاربردی یک ست فانتزی از رنگ های شاد و دوست داشتی هستند. پیشنهاد ما این است که روتختی و بالش ها را به رنگ شاد و فانتزی که دوست داری رنگ کنید این کار با تعویض یک ست روتختی کاملا امکانپذیر است. حالا با رنگ های خنثی و تیره مکمل رنگ اصلی خود می توانید قابی بسیار زیبا، برای این ست خواب خود ایجاد کنید این قاب با دیوار ها و پرده ها به وجود می آید. پیشنهاد دیگر ما این است که در طراحی اتاق خواب با رنگ های شاد و فانتزی رنگی گرم را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید.

رنگ لوندر، رنگ شاد آرامش بخش

این رنگ که یکی از تناژهای رنگ بنفش است، عمدتا به عنوان رنگ اتاق خواب استفاده می شود. این رنگ ظریف برای ایجاد یک دکوراسیون آرامش بخش بسیار مناسب است. رنگ لوندر را در ترکیب با رنگ سفید برای نتیجه ­ای شیک استفاده کنید یا آن را با دیگر رنگ ­های پر جنب و جوش­ تر مانند قرمز برای یک محیط بی نظیر و متعادل ترکیب کنید. رنگ بنفش تناسب بسیار زیادی با القای نوعی حس تمول دارد و دکوراسیون و فضای خانه شما را مجلل تر جلوه خواهد داد. ویژگی برجسته دیگری که در حس و حال این رنگ وجود دارد، آرامش و نوعی حس روحانی، اسرارآمیز و حتی جادویی است. رنگ لوندر بسیار شیک و مجلسی است، کافی است رنگ زمرد را در ذهن خود تصور کنید…


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان