رنگ مو قهوه ای موکا برای چه کسانی مناسب است؟

  جمعه، 06 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
رنگ مو قهوه ای موکا برای چه کسانی مناسب است؟
نحوه گزینش رنگ مو باید طوری باشد که شما را زیباتر و جذابتر نماید شما می‌توانید با بهرهگیری از این ایده بدانید که این رنگ مو برای شما متناسب می باشد در این مطلب ما به شما توصیه هاي داریم حتما برای شما هم پیش آمده هست که بخواهید بدانید رنگ مویی مناسب شما هست یا خیر.

رنگ موکا چیست ؟

نحوه گزینش رنگ مو باید طوری باشد که شما را زیباتر و جذابتر نماید شما می توانید با بهرهگیری از این ایده بدانید که این رنگ مو برای شما متناسب می باشد در این مطلب ما به شما توصیه هاي داریم حتما برای شما هم پیش آمده هست که بخواهید بدانید رنگ مویی مناسب شما هست یا خیر. در این پست رنگ موی قهوه اي موکا را بررسی میکنیم و به شما می گوییم چطور از این رنگ به برترین شکل و مناسب ترین حالت بهرهگیری کنید.رنگ موی قهوه اي موکا یکی از رنگهای جذاب گروه رنگهای قهوه اي هست که همان طور که از نامش مشخص هست نمایانگر رنگ قهوه موکا هست، ترکیبی از شکلات و قهوه – رنگی که به خوبی با رنگهای گوناگون چشم و پوست، از پوست روشن گرفته تا تیره و چشم هاي روشن یا قهوه اي – جور میشود. به گزارش تالاب یکی از دلایلی هست که این رنگ بین هنرمندان سرشناس هالیوود طرفداران زیادی دارد، همین هست.

رنگ مو قهوه ای موکا برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که میخواهند شخصیتی کلاسیک داشته باشند
  • کسانی که نمیخواهند موهایشان را دکلره کنند
  • کسانی چشم هایشان قهوه ای یا سبز است

گرمای خاصی در رنگ مو قهوه ای موکا پنهان شده است به همین دلیل این رنگ مو برای خانم هایی که پوست سفید دارند مناسب تر است، خانم های سفید پوست با رنگ موی قهوه ای موکا چهره ای گرم و دلنشین خواهند داشت.

رنگ موی موکا در طیف های تیره و روشن وجود دارد که این رنگ مو با هایلایت هم بینظیر میشود، رنگ مو قهوه ای موکا روشن برای خانم هایی با پوست گندمی و چشم های عسلی بسیار مناسب است.رنگ مو قهوه ای موکای تیره برای خانم هایی که پوست تیره ای دارند مناسب است و چهره ای ایده آل به آن ها میبخشد اگر پوست تان سبزه است این رنگ مو را امتحان کنید. رنگ مو قهوه ای موکا با رنگبندی های متنوعی در بازار وجود دارد، از رنگ های تیره گرفته تا رنگ موکای روشن.

رنگ قهوه ای موکای گرم این رنگ گرمای بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد و گرمایی که در رنگ قهوه ای موکای گرم نهفته است می تواند برای همه رنگ پوست بخصوص پوست های روشن و سرد مناسب باشد و گرمای بیشتری به این چهره ها ببخشد.رنگ مو قهوه ای موکای تیره رنگ موی قهوه ای موکای روشن رنگ موی موکا همراه با هایلایت رنگ مو قهوه ای موکا روشن برای خانم هایی با پوست گندمی و چشم های عسلی بسیار مناسب است.رنگ مو قهوه ای موکای تیره برای خانم هایی که پوست تیره ای دارند مناسب است و چهره ای ایده آل به آن ها میبخشد اگر پوست تان سبزه است این رنگ مو را امتحان کنید.رنگ مو قهوه ای موکا یکی از جذاب ترین رنگ موها است و این رنگ مو در بین خانم ها پرطرفدار و محبوب است. این رنگ به همه نوع پوستی می آید . تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.رنگ مو قهوه ای موکا یکی از جذاب ترین گروه رنگ های قهوه ای است که همانطور که از نامش مشخص است نشان دهنده رنگ قهوه موکا است، ترکیبی از شکلات و قهوه رنگی که به خوبی با رنگ های مختلف چشم و پوست، از پوست روشن گرفته تا تیره و چشم های روشن یا قهوه ای جور می شود. یکی از دلایلی که این رنگ بین هنرمندان مشهور هالیوود طرفداران زیادی دارد، این است که با همه نوع پوستی سازگار است.

رنگ مو قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

ترکیب مورد نظر شما شامل رنگ بلوند نسکافه ای تیره شماره 6.47 به همراه بلوند طلایی خیلی روشن جی 8 هر دو به اندازه ی یک سوم تیوپ میباشد که باید به اندازه ی یک و نیم برابر مقدار رنگ اکسیدان شماره 2 اضافه بفرمایید.دقت کنید رنگ هایی را که در آنها موهای شما با دکلره یکدست روشن نمیشود و درکل دکلره نمیکنید نباید یکدفعه روی کل موهایتان بگذارید چون در این حالت ریشه ی موها از ساقه روشن تر میشود پس لازم است ابتدا ساقه ی موهایتان را رنگ کنید و پس از بیست دقیقه ریشه را هم رنگ کنید و حدود پانزد ه تا بیست دقیقه بعد بشویید.

رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ های طلایی شماره شش را به اندازه 70 میل با 50 میل از رنگ موی طبیعی شماره شش را به همراه 5 سانت از واریاسیون طلایی و اکسیدان شماره 2 را مخلوط کنید و به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بگذارید.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

70 میل از رنگ موی شکلاتی شماره شش به همراه 40 میل از رنگ موی طبیعی شماره شش و 3 سانت از واریاسیون نقره ای برای براقیت و شادابی موها و اکسیدان شماه 2 را مخلوط کنید و بگذارید سی تا چهل دقیقه روی موهایتان بماند پس از آن با نرم کننده شستشو دهید.

رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی

60 میل رنگ موی زیتونی شماره 6 را با 5 سانت واریاسیون نقره ای و سبز به همراه مقداری اکسیدان شماره 2 مخلوط کنید و به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (662 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (114 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (77 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (66 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان