ویژگی های انواع رژ لب چیست؟

  جمعه، 06 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
ویژگی های انواع رژ لب چیست؟
منظور از انواع رژ لب فقط تفاوت در رنگ آن ها نیست, رژ لب های مختلفی در بازار وجود دارد که از نظر جنس و بافت با هم تفاوت دارند و به روش ها مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. همه خانم ها باید با انواع رژ لب های جامد و مایع و ویژگی هر یک از آن ها آشنا باشد تا بتواند بهترین رژ لب را برای موقعیت های مختلف انتخاب کند

منظور از انواع رژ لب فقط تفاوت در رنگ آن ها نیست, رژ لب های مختلفی در بازار وجود دارد که از نظر جنس و بافت با هم تفاوت دارند و به روش ها مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. همه خانم ها باید با انواع رژ لب های جامد و مایع و ویژگی هر یک از آن ها آشنا باشد تا بتواند بهترین رژ لب را برای موقعیت های مختلف انتخاب کند

رژ لب های کرمی و ویژگی آنها

رژ لب های کرمی پوشش خوبی دارند و براق هستند, اینگونه رژ لب ها معمولا ماندگاری زیادی دارند و باعث تقویت و برجسته به نظر رسیدن لب ها میشوند. رژ لب های کرمی برای موقعیت های مختلف قابل استفاده اند فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید.

رژ لب های شفاف و ویژگی آنها

رژ لب های شفاف پوشش دهی و رنگ خاصی ندارند فقط باعث میشوند لب ها شفاف و زیباتر شوند, این رژ لب ها برای دختر خانم ها و آرایش روزمره بسیار مناسب هستند. جلوگیری از خشکی لب یکی دیگر از ویژگی های رژ لب های شفاف است.

رژ لب های مات و ویژگی آنها

رژ لب های مات امروزه محبوب ترین نوع رژ لب بین خانم ها هستند که کامل ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را دارند, رژ لب های مات طیف رنگی گسترده ای دارند و برای مجالس مناسب تر هستند. یکی از بدی های اینگونه رژ لب ها این است که باعث خشکی لب ها میشوند.

لاک لب و ویژگی های آن

لاک لب تقریبا شبیه رژ لب های مات است و براق نیست, ماندگاری لاک لب فوق العاده است. لاک لب برای عروس خانم ها هم گزینه مناسبی است زیرا پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارد.

برق لب یکی از انواع رژ لب

برق لب که معمولا به عنوان رژ لب مایع هم شناخته می شود همان طور که از نامش پیداست باعث براق شدن لب ها می شود و زیبایی خاصی به آن ها می دهد. این نوع رژ لب در دهه های قبل یعنی دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ به شدت محبوب بود اما اکنون هم مدل های مختلف برق لب را به خصوص در فصل های گرم سال می توان استفاده کرد چون معمولا رژهای کرمی و مات و پررنگ برای فصل های بهار و تابستان مناسب نیستند. برق لب می تواند بی رنگ و یا رنگی باشد که نوع بی رنگ آن معمولا روی رژ لب جامد زده می شود تا درخشش بیشتری به آن بدهد. به طور کلی رژ لب مایع یا برق لب نوع رژ لب مناسب برای جوانان و نوجوانان است که برای استفاده روزمره طراحی شده است اما شما می توانید در مهمانی ها هم برای تجدید آرایش خود از آن استفاده کرده و درخشش و جذابیت بیشتری به چهره خود بدهید.

انتخاب رژلب قرمز متناسب با رنگ پوست

رنگ قرمز دارای طیف های گوناگونی است که با هم مشابه و هم رنگ نیستند. پس از این که رنگ پوست خود را پیدا کردید، متناسب ترین رنگ رژلب قرمز را انتخاب کرده و روی لب ها بزنید. توجه داشته باشید که نحوه صحیح زدن رژلب قرمز نیز تاثیر بسیاری در زیبایی لب ها خواهد داشت. همچنین، دقت داشته باشید که رنگ رژلب قرمزتان با رنگ لباس تان نیز همخوانی داشته باشد.همان طور که گفتیم، طیف های رنگی مختلفی برای رژلب قرمز وجود دارد. در ادامه به این طیف ها اشاره خواهیم داشت و همچنین هماهنگی آن با سایر رنگ ها را نیز بیان خواهیم کرد.

رژلب قرمز خالص

رنگ رژلب قرمز خالص، پوست شما را گرم تر و درخشان تر نشان می دهد و همچنین، میزان زردی پوست را نیز پنهان می کند. پوست تیره طلایی، پوستی است که در میان درجات تیرگی پوست، در درجه یکی مانده به آخر قرار داد. در واقع، تیرگی این پوست با کمی زردی همراه است. استفاده از رژلب قرمز خالص، ظاهری جسورانه و جذاب به رنگ پوست تیره طلایی می دهد.

رژلب قرمز تمشکی

افراد دارای پوست خیلی روشن و رنگ پریده، بهتر است از رژلب قرمز تیره مانند تمشکی استفاده کنند. افرادی که دارای موهای بور طبیعی و روشن هستند نیز در این دسته قرار می گیرند. در کنار رژلب قرمز تمشکی بهتر است آرایش چشم ملایمی داشته باشید.

رژلب قرمز آجری

بهترین رنگ برای هماهنگ شدن با پوست زیتونی، رژلب قرمز با ته رنگ آجری و رسی است. پوست زیتونی، پوستی است که کمی تیره بوده و مایل به سبزه و قهوه ای است. رنگ رژلب قرمز آجری با رنگ زیتونی پوست به خوبی هماهنگ شده و پوست را گرم تر و خوش رنگ تر نشان خواهد داد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (656 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (74 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان