دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / انواع سالاد و دسر / متفرقه /

روش تهیه دسر جو پرک خوشمزه 

دوشنبه، 17 مرداد 1401
دسر جو پرک یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد و رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر جو پرک در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید.

دسر جو پرک یکی از دسر های بسیار خوشمزه و ساده است که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. امروز در ساعد نیوز طرز تهیه دسر جو پرک را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای دسر جو پرک

  • جو پرک ۱۰ قاشق غذا خوری
  • شیر ۱.۵ لیوان
  • شیره انگور یا عسل به مقدار لازم
  • موز ۱/۲ عدد
  • مغز گردو ۳ قاشق غذا خوری

طرز تهیه دسر جو پرک

ده قاشق غذاخوری جو پرک را با یک ونیم لیوان شیر مخلوط کردم داخل یخچال شش ساعت به ان زمان دادم تا شیر جذب جو بشود.مواد را دو قسمت تقسیم کردم داخل یکی عسل و دیگری شیره انگور ریختم.موز را به قطعات کوچک در آوردم و به شیر اضافه کردم.میتوانید داخل موادتان از مغز گردو، شکلات چیپسی و یا هرنوع چیز دیگری که دوست دارید استفاده کنید. سپس داخل ظرف مورد نظر بریزید و تزیین کنید. نوش جان

ارزش تغذیه ای جو پرک

جو دو سر ارگانیک ارزش غذایی بیشتری نسبت به جو دو سر معمولی دارد که معمولاً در پاکت ریخته می شوند. جو دو سر ارگانیک حاوی ۶۸ کالری در هر وعدهٔ مصرفی ۱۰۰ گرمی است، درحالی که جو دو سر آماده حاوی ۳۷۶ کالری در هر وعدهٔ مصرفی ۱۰۰ گرمی است.

در جو دو سر بسته بندی شده، در مقایسه با مصرف جو دو سر خردشده یا پرک، قند و چربی بیشتری نیز وجود دارد و جو دو سر منبع بی نظیری از پروتئین کم هزینه محسوب می شود؛ بنابراین، برای کسانی که سبک زندگی سالم و پرفعالیتی دارند غلات صبحانه ایده آلی به حساب می آید. جو دو سر پرک منبع خوبی از چربی های رژیمی نیز هست و نسبت به سایر غلات چربی های (لیپیدهای) بیشتری دارد. لیپیدها انرژی بدن را تأمین می کنند و لایه بیرونی سلول های سالم بدن را می پوشانند.

برای پیر یا جوان، فعال یا نیمه فعال، جو دو سر حاوی خاصیت ها و فایده های تأثیرگذاری است. جو دو سر پرک خوراکی مقرون به صرفه و خوشمزه ای است و مملو از مواد مغذی است که برای بدن و مغز مفید هستند. کسانی که سبک زندگی پر جنب و جوشی دارند از مصرف دوز روزانه جو دو سر فایده بسیاری خواهند برد. چه به دنبال دریافت فیبر بیشتری از رژیم غذایی تان باشید یا فقط بخواهید از خواص جو دو سر برای سلامتی دارد بهره مند شوید، این غله قطعاً ارزش آن را دارد که همیشه دم دست و مورد استفاده تان باشد.جو پرک یا دو سر بهترین دارو برای روده بزرگ است زیرا حجم مدفوع را افزایش می دهد و روده بزرگ را تمیز می کند ملین است و یبوست را برطرف می کند.

مضرات جو پرک

هرچند جو پرک مضرات زیادی ندارد اما در طب قدیم از آن برای سقط جنین استفاده می کرده اند. لذا زنان باردار از مصرف آن خوداری کنند.

  برچسب ها: شیر موز دسر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی