دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / انواع سالاد و دسر / متفرقه /

روش تهیه دسر ژلاتینی شکلاتی 

دوشنبه، 11 مهر 1401
دسر شکلاتی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که از نظر بافت و ظاهر شباهت زیادی به پودینگ دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر ژلاتینی شکلاتی در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید.

دسر شکلاتی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین دسرها می باشد و همانند کیک شکلاتی طرفداران بسیار زیادی دارد. مواد اصلی این دسر ، شکلات ، شیر ، پودر ژلاتین و خامه می باشد. طرز تهیه این دسر بسیار آسان است و شما می توانید در عرض کمتر از نیم ساعت ، این دسر شکلاتی را به صورت خانگی درست کنید و از مهمان های خود با این دسر خوشمزه پذیرایی کنید.

به هر اگر با طرز تهیه این دسر آشنایی ندارید و تا به امروز این دسر را درست نکردید نگران نباشد. ما در این آموزش ساعد نیوز، طرز تهیه دسر ژلاتینی شکلاتی را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید دسر شکلاتی خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم برای دسر ژلاتینی شکلاتی

  • شیر ۲ لیتر
  • خامه‏ ۱ پیمانه
  • شکر ۱ پیمانه
  • وانیل‏ ۱ قاشق چای خوری
  • چوب دارچین ۳ عدد
  • پودر ژلاتین ۴ قاشق غذا خوری
  • پودر کاکائو ۱.۵ پیمانه
  • شیر عسل ۱/۴ پیمانه

طرز تهیه دسر ژلاتینی شکلاتی

شیر و شکر را روی حرارت ملایم گرم کنید،تاشکر حل شود.وانیل و چوبهای دارچین را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه بپزید تا شیر طعم دارچین و وانیل را بگیرد.پودر ژلاتین را روی مقداری اب بپاشید و صبر کنید تا اب را جذب کند.بعد به شیر اضافه کنید تا کاملا حل شود.شیر را از روی حرارت بردارید و چوبهای دارچین را ازش جدا کنید.

مواد را به سه قسمت تقسیم کنید ،به یکی نصف پیمانه پودرکاکائو اضافه کنید ،به یکی ۱ پیمانه پودر کاکایو اضافه کنید به یکی شیر عسل بزنید و مخلوط کنید قالبتان را باکره چرب کنید،نصف مخلوط سفید را بریزید داخل قالب و وقتی بعد از حدود ۲۰ دقیقه نیم بند شدنصف مخلوطی که پودر کاکائوش کمتر بودرا بریزید روش و وقتی نیم بند شد نصف مخلوطی که تیره تر بود را اضافه کنید وبه همین ترتیب مواد را اضافه کنید یک شب داخل یخچال بگذارید و با سس شکلاتی سرو کنید.

  برچسب ها: شیر عسل دسر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)