دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / نوشیدنی های گرم وسرد /

روش تهیه معجون اسفناج 

چهارشنبه، 15 تیر 1401
مصرف معجون های ترکیبی اسفناج باعث کاهش وزن بدون احساس گرسنگی می شوند و علاوه بر لاغری انرژی زاست و به یبوست نیز کمک می کند.

معجون اسفناج یکی از انواع آبمیوه ها می باشد ولی با این تفاوت که این آب اسفناج بسیار مقوی و مغذی بوده و شما می توانید با انواع میوه ها این آبمیوه خوشمزه را در منزل تهیه کنید و برای روزهای گرم تابستان استفاده کنید و همچنین معجون اسفناج برای ایام ماه مبارک رمضان نیز بسیار مقوی است و مفید برای ورزشکاران و کسانی است که از رژیم لاغری خاصی استفاده می کنند به آن ها کمک خواهد کرد تا متابولسیم بدن را افزایش دهند و زودتر لاغر شوند.

مواد لازم برای معجون اسفناج

  • گریپ فروت یک عدد
  • هویج 1 عدد
  • اسفناج 125 گرم

طرز تهیه معجون اسفناج

همانطور که میدانید اسفناج با داشتن فیبر فراوان خواص بیشماری دارد که از جمله میتوان به استحکام استخوان، طراوت پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. بهترین زمان برای جذب تمام خواص این نوشیدنی وعده ی صبحانه میباشد. شیوه آماده کردن این معجون راحت بوده و برای افرادی که خواهان نوشیدنی رژیمی می باشند بسیار مناسب است. در ضمن حجم نهایی این آبمیوه 200 سی سی است.

در ابتدا یک عدد هویج بزرگ را پوست گرفته و در آب میوه گیری آب آن را بگیرید. سپس از صافی رد کرده و آب آن را صاف کنید. سپس آب گریپ فروت را بگیرید و آن را هم از صافی بگذرانید در نهایت اسفناج ها را نیز به خوبی آبگیری کنید. آب میوها و سبزیجات را با هم ترکیب کنید و در یک لیوان پر از یخ بریزید و با برش های نازک گریپ فروت تزئین کنید.

مواد لازم و طرز تهیه معجون اسفناج روش دوم

  • یخ ۶-۴ قطعه
  • اسفناج ۲ برگ
  • گلابی ۱ عدد
  • کاهو ۳ برگ
  • تربچه ۲ عدد
  • خیار ۱ عدد

خیار را بعد از پوست کندن به ۴ برش باریک تقسیم کنید. ۳ برش را در مخلوط کن بریزید و سپس تربچه، کاهو و اسفناج را به آن اضافه کرده و این مخلوط را خوب میکس کنید. این مخلوط را در یک لیوان شفاف بریزید و آن را با خیار و تربچه های ورقه شده تزیین کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه