دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / غذاهای مدرن /

روش تهیه پیتزا ناچو خوشمزه 

پنجشنبه، 20 مرداد 1401
پیتزا ها انواع متفاوتی دارند شما می توانید انواع پیتزا ها را در منزل درست کنید در این بخش به آموزش طرز تهیه پیتزا ناچو در منزل پرداخته ایم.

پیتزا ناچو یکی از خوشمزه و ترین و ساده ترین پیتزا ها می باشد که بیشتر در مکزیک تهیه می شود. این پیتزا خوشمزه بسیار فوری و ساده است و اصلا نیازی به خمیر پیتزا ندارید و در واقع یک لایه چیپس تردیلا برای تهیه آن لازم است و می توانید مواد میانی را به دلخواه خود تغییر دهید. طعم این پیتزا بسیار متفاوت است و مطمئن باشید که این پیتزا را بشدت دوست خواهید داشت و بچه ها عاشق طعم و مزه این غذای خوشمزه می شوند. شما می توانید موقع تماشا کردن فوتبال یا برای تهیه یک غذای فوری برای نهار یا شام این دستور را تهیه کنید و می توان گفت پیتزا ناچو رقیب خوبی برای پیتزا می باشد، البته می توان گفت شما می توانید این پیتزا را با فر و یا در سولاردم و توستر نیز تهیه کنید. امروز در ساعد نیوز طرز تهیه پیتزا ناچو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای پیتزا ناچو خوشمزه

  • چیپس ترتیلا: به میزان لازم
  • پیازچه: ۲ قاشق غذا خوری
  • گوشت چرخ کرده: ۳۰۰ گرم
  • پنیر موزارلا: به مقدار کافی
  • گشنیز: ۱ قاشق غذا خوری
  • روغن زیتون: به مقدار لازم
  • فلفل دلمه ای: ۱ عدد
  • ذرت پخته شده: ۱/۲ پیمانه
  • لوبیا قرمز: نصف پیمانه به صورت پخته شده
  • فلفل قرمز: به مقدار مورد نیاز
  • نمک: به میزان کافی

طرز تهیه پیتزا ناچو خوشمزه

در اولین مرحله برای تهیه پیتزا ناچو باید لوبیا ها را از قبل داخل آب خیس کنید. سپس آن ها را داخل قابلمه ای ریخته و مقداری آب روی آن ها بریزید. قابلمه را روی گاز قرار بدهید تا لوبیا ها پخته شوند. پس از پخته شدن آن ها را داخل آبکش بریزید.در ادامه پیازچه و گشنیز را با ساطور خرد کنید. حالا فلفل دلمه ای را نگینی خرد کرده و کنار بگذارید. تابه ای تهیه کنید. داخل آن مقداری روغن زیتون بریزید و سپس رو حرارت قرار بدهید. زمانیکه روغن داغ شد، گوشت چرخ کرده را داخل آن تفت دهید. تا زمانی که گوشت تغییر رنگ دهد به تفت دادن ادامه دهید.

در این مرحله از پخت، گشنیز و پیازچه به گوشت ها بیفزایید. آن ها را تفت دهید تا بوی آن ها به مشام تان بخورد. در ادامه فلفل دلمه ای را نیز به مواد اضافه کنید و همه را باهم تفت دهید. ادویه ها شامل فلفل و نمک را به مواد اضافه کنید و هم بزنید.مقدار خیلی کمی آب روی آن ها بریزید و اجازه دهید مواد شما کاملا پخته شود. پس از پخته شدن ذرت و لوبیا را نیز داخل تابه با مواد مخلوط کنید و کمی صبر کنید تا با هم بپزند.

ظرفی مناسب برای فر آماده کنید. چیپس ترتیلا را داخل آن بچینید. حالا مواد را روی چیپس ها پخش کنید. سپس پنیر موزارلا را هم روی آن ها بریزید. فر را روی دمای ۱۸۰ درجه تنظیم کرده و ظرف را داخل فر قرار بدهید. مهلت دهید تا ۲۰ دقیقه مواد داخل فر پخته شوند. حالا پیتزا ناچو شما آماده ی میل کردن است.​​​​​​​

همراهان عزیز با نحوه تهیه پیتزا ناچو آشنا شدید امیدواریم مورد پسند واقع شده باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله