روش تهیه ساندویچ آووکادوی لذیذ

  سه شنبه، 07 دی 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش تهیه ساندویچ آووکادوی لذیذ
ساندویچ آووکادو از خوراکی های گیاهی و خوشمزه است، که به سادگی و چند مرحله آسان آماده می شود. برای آشنایی با طرز تهیه ساندویچ آووکادو در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

اگر می خواهید ساندویچی متفاوت درست کنید ساندویچ آووکادو پنیری یک وعده مقوی اما خوشمزه است. این ساندویچ به علت داشتن سس سبزیجات طعمی متفاوت و جذاب دارد. از طرفی مواد اولیه ساندویچ با بسیاری از ساندویچ های نام آشنا متفاوت است. شما با استفاده از آووکادو، پنیر و سس مخصوص به راحتی می توانید ساندویچ با آووکادو را آماده کنید.

در توضیح چرایی مقوی بودن این ساندویچ باید به خواص آووکادو که سرشار از ویتامین های A، B، E، C و مواد معدنی همچون پتاسیم و منیزیم است اشاره کرد. ویتامین ها و مواد معدنی نام برده باعث تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامتی شما می شوند. در این مطلب می خواهیم شما را با دستور پخت ساندویچ گریل آووکادو پنیری آشنا کنیم.

دستور پخت ساندویچ دارای آووکادو و پنیر در مدت زمان کوتاهی قابل اجراست. شما با تهیه مواد اولیه ساندویچ و سس سبزیجات می توانید آن را برای یک وعده غذایی تهیه و مصرف کنید. این ساندویچ با داشتن انواع سبزیجات مخصوصا اسفناج و آووکادو و همچنین مقدار مشخصی پنیر موزارلا و سس مایونز غذای مقوی و خوشمزه برای کودکان هم محسوب می شود. بنابراین با تهیه آن می توانید غذایی مفید را جایگزین فست فودهای پرکالری و مضر کنید. حتی برای مهمانی های ویژه و پیک نیک رفتن هم می توانید ساندویچ گریل خود را آماده و سرو کنید.

تهیه ساندویچ گریل که آووکادو و پنیر مواد اصلی آن هستند آسان و به مدت ۱۵ دقیقه آماده می شود. با اجرای چند مرحله می توانید غذای خوشمزه ای با حدود ۵۰۰ کالری آماده کنید. ساندویچی با ارزش غذایی قابل توجه که اگر به مقدار و دفعات مشخصی مصرف شود، برای سلامتی هم مفید خواهد بود.

مواد لازم برای ساندویچ آووکادو

  • ¾ لیوان پنیر چدار (درشت رنده شده)
  • ۸ عدد نان سبوس دار
  • ۸ حلقه گوجه فرنگی باریک
  • ۱ عدد آووکادو (باریک حلقه شده)
  • ¼ قاشق چای­خوری نمک
  • ¼ قاشق چای­خوری دانه فلفل سیاه (پودرشده)
  • اسپری روغن

طرز تهیه ساندویچ آووکادو

  1. ۳ قاشق غذاخوری پنیر چدار را روی ۴ تکّه نان بریزید. سپس، روی هر کدام ۲ حلقه گوجه فرنگی قرار دهید و بعد هم آووکادوها را بچینید. سپس، کمی نمک و فلفل سیاخ بپاشید. حالا ۴ تکّه نان بعدی را روی آنها قرار دهید. ۲ طرف بیرونی نان­ها را با اسپری روغن چرب کنید.
  2. ماهی­تابه­ بزرگی را روی حرارت متوسط قرار دهید. کف آن را با اسپری روغن چرب کرده و بعد ساندویچ­ها را سرخ کنید (هر طرف ۳ دقیقه). حالا آنها را نصف کرده و سِرو کنید. نوش جان.

مواد مورد نیاز ساندویچ آووکادو روش دوم

موادی که در ادامه برای تهیه ساندویچ آووکادو مطالعه می کنید، به میزان دلخواه است و می توانید هر مقدار که دوست دارید از آنان استفاده کنید.

  1. نان تست
  2. آووکادو
  3. کاهو
  4. گوجه فرنگی
  5. سس مایونز
  6. نمک

نحوه تهیه ساندویچ آووکادو روش دوم

  1. در مرحله ابتدایی می بایست آووکادو و گوجه فرنگی ها را در اندازه دلخواه برش بزنید.
  2. برای هر یک از ساندویچ ها دو تکه نان تست آماده کنید.
  3. به روی یک لایه از نان تست به مقدار دلخواه سس مایونز بزنید.
  4. به روی سس های مایونز تکه ای آووکادو قرار دهید و به روی آن نیز نمک بپاشید.
  5. گوجه فرنگی های تکه شده را به روی آووکادو های نمکی قرار دهید و تکه ای کاهو نیز به روی آن بگذارید.
  6. به روی گوجه فرنگی ها نیز مقدار کمی نمک بریزید و سپس لایه دیگر نان را به روی مواد قرار دهید.
  7. ساندویچ آووکادو شما به همین سادگی آماده سرو می باشد، نوش جان.

مواد مورد نیاز ساندویچ آووکادو روش سوم

  1. ۱ عدد آووکادو
  2. ۱ عدد آبلیمو
  3. ۱ قاشق غذا خوری کره
  4. فلفل سیاه و نمک به مقدار لازم
  5. پنیر پیتزا به مقدار دلخواه
  6. نان تست به مقدار دلخواه

نحوه تهیه ساندویچ آووکادو روش سوم

  • در مرحله ابتدایی باید آووکادو را به همراه آبلیموی تازه، نمک و فلفل را در ظرف ترکیب کنید.
  • مواد را درون قابلمه ریخته و سپس آن را به روی حرارت قرار دهید تا مقداری نرم و با یک دیگر ترکیب شوند.
  • کره را با چاقو به روی یک لایه از نان تست بزنید.
  • مخلوط مواد آووکادو را به روی نان تست ریخته و سپس به مقدار دلخواه پنیر به روی آن بریزید.
  • لایه دیگر نان تست را به روی مواد قرار دهید و سپس درون تابه با حرارت خیلی کم قرار دهید تا طلایی رنگ شود.
  • ساندویچ آووکادو پنیری شما آماده سرو می باشد، نوش جان.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (184 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (98 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (97 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (82 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (37 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (27 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (23 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه سه شنبه 2 مرداد 1403
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت