روش تهیه ساندویچ سالاد تخم مرغ لذیذ

  چهارشنبه، 10 آذر 1400   زمان مطالعه 2 دقیقه
روش تهیه ساندویچ سالاد تخم مرغ لذیذ
ساندویچ سالاد تخم مرغ ساده و مغذی را به عنوان یک اسنک عالی با نان تست میل نمایید.

بسیاری از ما در روزهایی که خسته و کوفته از سرکار به خانه می آییم، دنبال غذایی سریع و آسان می گردیم تا برای شام درست کنیم. ما امروز طرز تهیه یک نوع ساندویچ را آموزش می دهیم که هنگام خستگی یا کمبود وقت در چشم بهم زدنی می توانید آن را درست کنید. همچنین ساندویچ سالاد تخم مرغ، پیش غذای مناسبی برای سرو در دورهمی ها و مهمانی هاست که احتمالا همه از آن استقبال خواهند کرد.

ساندویچ سالاد تخم مرغ، غذایی کامل و مقوی است که برای درست کردن آن فقط کافی ست تخم مرغ ها را آبپز کنید و با بقیه مواد مخلوط کنید. همان طور که می دانید تخم مرغ به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان نوعی سوپر غذا محسوب می شود. ارزش غذایی یک عدد تخم مرغ برابر با 30 گرم انواع گوشت، نصف لیوان حبوبات پخته و یک چهارم لیوان انواع مغز است.

مواد اولیه برای ساندویچ سالاد تخم مرغ

  • تخم مرغ 6عدد
  • سس مایونز 2قاشق سوپخوری
  • ماست خامه ای 1قاشق سوپخوری
  • کرفس 2ساقه
  • شوید 1قاشق غذاخوری
  • ژامبون مرغ 2ورق
  • کاهو 5برگ
  • نان تست 8عدد
  • آبلیمو به میزان لازم
  • نمک به میزان لازم
  • فلفل به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ سالاد تخم مرغ

ابتدا تخم مرغ ها را آبپز کرده و پوست بکنید و بعد آن را به همراه ساقه کرفس شسته شده و مقداری آبلیمو و شوید داخل میکسر بریزید و کاملا پوره کنید.ژامبون را به صورت نگینی خرد کرده و بعد از میکس شدن به مواد اضافه کنید.بعد از آماده شدن مواد ماست خامه ای و سس مایونز و کمی فلفل به مواد اضافه کرده و روی نان تست قرار دهید و با کاهو سرو کنید.

نکات:

1)در صورت تمایل تخم مرغ خود را به صورتی که در لینک روبرو آموزش داده شده بپزید تا خوشمزه تر شود.
2)اگر دوست دارید سالاد شما غلیظ تر شود به آن مقداری نان تست خرد شده یا سیب زمینی آبپز اضافه کنید.
3)بهتر است به جای آبلیمو به سالاد سرکه سیب یا سرکه سفید اضافه کنید.

مواد لازم برای ساندویچ سالاد تخم مرغ روش دوم

ساندویچ

  • سس مایونز 1/3 پیمانه
  • نان تست سبوس دار 8 عدد
  • تخم مرغ 9 عدد
  • ساقه کرفس 1 عدد متوسط
  • کاهو قرمز (کاهو فرانسه) 1 عدد
  • برگ منداب (اختیاری) 1 دسته
  • خردل دیژون 1 قاشق چای خوری
  • پودر کاری (اختیاری) ¼ قاشق چای خوری
  • نمک و پودر فلفل سیاه مقداری

طرز تهیه ساندویچ سالاد تخم مرغ روش دوم

تخم مرغ ها را آب پز کنید و پوست بگیرید؛ تمام سفیده های تخم مرغ را خرد کنید. 3 عدد از زرده ها را له کنید و بقیه آن ها را برای مصارف دیگر نگه دارید. ساقه کرفس را به مکعب های 0.5 سانتی متری خرد کنید. سفیده و زرده تخم مرغ را به همراه مایونز، کرفس، خردل، کاری، نمک و فلفل با هم مخلوط نمایید. بر سطح 4 تا از نان ها مایونز بمالید و کاهو را بگذارید، سپس مقداری از سالاد تخم مرغ را قرار دهید و در آخر در صورت تمایل برگ های منداب و بعد برش نان رویی را بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (49 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان