دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / غذاهای سنتی / خوراک ها /

روش تهیه سیب زمینی کوبیده 

جمعه، 31 تیر 1401
سیب زمینی کوبیده از انواع غذاهای فوری و خوشمزه هستند که در کمتر از نیم ساعت حاضر می شوند. برای آشنایی با طرز تهیه سیب زمینی کوبیده خوشمزه همراه ما باشید.

سیب زمینی کوبیده یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سیب زمینی کوبیده در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید.

طرز تهیه سیب زمینی کوبیده

برای تزیین غذای عالی و خوشمزه ابتدا باید سیب زمینی ها را بشویید سپس درون قابلمه بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید، تقریباً آب ۳ الی ۴ سانت بالاتر از سیب زمینی ها باشد. ظرف را روی حرارت بگذارید تا سیب زمینی ها آب پز شوند.

در این فاصله زمانی که در اختیار شماست پیاز ها را درشت خرد کرده و درون ماهیتابه ریخته و با مقدار زیادی روغن تفت دهید و آنها را سرخ کنید. زمانی که پیازها سبک و شیشه ای شدند میتوانید مقداری کره به آن ها اضافه کنید، برای طعم بهتر.

ادویه ها را که شامل ادویه و نمک و فلفل و زردچوبه می باشد به پیاز ها اضافه کنید. کمی مواد را تفت دهید تا بوی ادویه ها فضا را پر کند، اکنون سیب زمینی های آب پز شده را پوست کنده اید به مواد اضافه نمایید.

رسیدیم به مهمترین قسمت پخت سیب زمینی کفته، حرارت را کم کنید و مواد را مدام بر روی حرارت هم بزنید یعنی سیب زمینی ها را اینجا باید بکوبید، با این کار غذا به اصطلاح به روغن می افتد.این کار را تا لحظات پایانی پخت انجام دهید.در بعضی شهرها هنگام سرخ کردن پیاز رب گوجه فرنگی را اضافه می کنند تا خوراک سیب زمینی رنگ بهتری داشته باشد. میتوانید به جای رب از مقداری نعناع یا پیازچه استفاده کنید. همراه با ترشی و سبزی خوردن نوش جان کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟