دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / نوشیدنی های گرم وسرد /

روش تهیه اسموتی با پشن فروت و انبه 

دوشنبه، 11 مهر 1401
اسموتی از آن دسته از نوشیدنی‌هایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و حسابی محبوب شده است. این نوشیدنی معمولا با مواد اولیه‌ی مغذی تهیه می‌شود. بنابراین می‌تواند جایگزین خوبی برای نوشیدنی‌های ناسالم مثل نوشابه محسوب شود.

اسموتی از آن دسته از نوشیدنی هایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و حسابی محبوب شده است. این نوشیدنی معمولا با مواد اولیه ی مغذی تهیه می شود. بنابراین می تواند جایگزین خوبی برای نوشیدنی های ناسالم مثل نوشابه محسوب شود. به جای تهیه ی اسموتی از بیرون که نمی دانید از چه چیزهایی تشکیل شده است، خودتان می توانید در خانه اسموتی های لذیذ و خوش طعم درست کنید. از این طریق مطمئن می شوید که نوشیدنی که می خورید، سالم و بهداشتی است. این مقاله را به دوستداران اسموتی اختصاص داده ایم.

ارزش غذایی کدام یک بالاتر است؟ آبمیوه یا اسموتی؟

آبمیوه یک نوشیدنی فوق العاده با خاصیت درمانی بالاست و برای افرادی که مشکلات گوارشی داشته و هضم غذا و نوشیدنی ها برای آن ها مشکل است بسیار مناسب است؛ زیرا حذف بافت میوه، باعث آزاد شدن تمام مواد مغذی شده و بدن، بدون آنکه برای هضم آن زحمتی زیادی بکشد، ویتامین ها و سایر مواد مفید این نوشیدنی را جذب خواهد کرد.

اسموتی اما یک نوشیدنی مقوی پوره مانند است که بعضی از افراد از آن حتی به عنوان یک وعده غذای کامل به خصوص بعد از ورزش استفاده می کنند. از آنجا که در تهیه اسموتی ها دست تان باز است، می توانید با انتخاب بهترین گزینه ها یک وعده غذای ملایم، کم کالری و مقوی داشته باشید. اسموتی همچنین به دلیل داشتن فیبر، باعث پاکسازی روده ها شده و سموم بدن را بهتر دفع می کند.

مواد لازم برای اسموتی استوایی با پشن فروت و انبه

  • پشن فروت: ۱ عدد
  • موز خرد شده: ۱ عدد
  • انبه کوچک: ۱ عدد
  • آب پرتقال: ۲ لیوان فرانسوی دسته دار
  • تکه های یخ: به مقدار لازم

طرز تهیه اسموتی استوایی با پشن فروت و انبه

پشن فروت یکی از مفیدترین میوه های استوایی است که در صورتی که به آن دسترسی دارید، می توانید این اسموتی جذاب و خوشمزه را آماده کنید. در ادامه می توانید با مراحل آماده کردن اسموتی استوایی با پشن فروت و انبه آشنا شوید.در اولین مرحله از طرز تهیه اسموتی استوایی با پشن فروت و انبه باید میوه های خرد شده را همراه با آب پرتقال داخل میکسر بریزید و خوب با هم ترکیب کنید.بعد از این که اسموتی شما کاملاً یکدست شد، می توانید آن را در لیوان بریزید، تکه های یخ را به آن اضافه کنید و میل کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه