دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / غذاهای مدرن /

روش تهیه اسپاگتی خوشمزه با خوراک گوشت 

شنبه، 30 بهمن 1400
اسپاگتی یکی از انواع غذاهای بسیار پر طرفدار و خوشمزه بین المللی است که با دستورهای بسیار متنوعی تهیه می شود. همانطور که مطمئنا می دانید، این غذای خوشمزه یکی از معروف ترین غذاهای ایتالیایی است که البته در هر کشوری با روشی خاص طبخ می شود. در این آموزش می خواهیم اسپاگتی با خوراک گوشت درست کنیم.

اسپاگتی یکی از غذاهای پرطرفدار ایتالیایی است که به دلیل طعم دلچسب خود توانسته از جایگاه ویژه در وعده هایی غذایی ایرانی ها برخوردار باشد. تهیه اسپاگتی کار چندان سخت و زمانبری نیست و هزینه زیادی هم ندارد. شما می توانید در زمانی که ماکارانی ها در حال پخته شدن هستند چند مدل سس هم برای اسپاگتی خود آماده کنید. اما چگونه اسپاگتی درست کنیم؟ ما در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل طرز تهیه اسپاگتی را توضیح دهیم، اگر شما هم یکی از طرفداران پروپاقرص این غذای خوشمزه هستید در ادامه، با طرز تهیه ماکارونی اسپاگتی با خوراک گوشت ، همراه ما باشید.

مواد لازم برای اسپاگتی با خوراک گوشت

  • گوشت قرمز خرد شده ۸۰۰ گرم
  • فلفل قرمز ۴ عدد
  • آرد سفید ۲ قاشق سوپ خوری
  • پیاز خرد شده ۳ عدد
  • فلفل پاپریکا ۲ قاشق چای خوری
  • آب گوشت ۲۰۰ میلی لیتر
  • اسپاگتی ۴۵۰ گرم
  • خامه‏ ۱۵۰ گرم
  • پیازچه خرد شده ۱ قاشق سوپ خوری
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • روغن زیتون به مقدار لازم

طرز تهیه اسپاگتی با خوراک گوشت

فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. فلفل قرمزها را از وسط به دو نیم کرده و دانه های داخلش را درآورید، سپس آنها را آغشته به روغن زیتون و کمی نمک و فلفل کنید. فلفل ها را روی سینی فر بچینید وآن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فر قرار دهید، سپس آنها را از فر درآورید. به صورت تکه های یک سانتی خردشان کنید.

آرد را با مقداری نمک مخلوط کنید، سپس تکه های گوشت را داخل آن بریزید و آنها را آغشته به مخلوط آرد کنید. داخل یک قابلمه مقداری روغن زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید، سپس تکه های گوشت را داخل آن تفت دهید. سپس آنها را از قابلمه درآورید.

حال پیازهای خرد شده را بریزید و به مدت ۵-۴ دقیقه تفت دهید تا طلایی رنگ شوند، سپس فلفل پاپریکا و فلفل های خرد شده را اضافه کرده، حدود یک دقیقه تفت دهید. در این زمان تکه های گوشت را به قابلمه برگردانید و مواد را با هم تفت دهید. آب گوشت را هم اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، در قابلمه را بگذارید و حدود یک ساعت و نیم صبر کنید تا گوشت بپزد.

چند دقیقه قبل از اینکه گوشت آماده شود، قابلمه را پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را همراه با مقداری نمک و روغن زیتون داخل آن بریزید و صبر کنید تا کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کنید

قبل از اینکه گوشت را از روی حرارت بردارید، خامه را همراه با مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید. اسپاگتی را در ظرف مرود نظرتان بکشید. خوراک گوشت را هم روی آن بریزید و با پیازچه های خرد شده تزیین کرده ، سرو کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی