روش تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

  جمعه، 16 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه
درست است که فروشگاه‌های لوازم قنادی و بعضی از سوپرمارکت‌ها، خامه قنادی می‌فروشند. اما اگر طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه را بدانید، خودتان در خانه خامه فرم‌گرفته درست می‌کنید. در ادامه با طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه در ساعد نیوز همراه ما باشید . . .

برای درست کردن انواع شیرینی خانگی، انواع شیرینی رولت، کیک تولد و خامه ای و دسر های مختلف به خامه فرم گرفته قنادی نیاز دارید. خامه قنادی به خامه های شیرین با چربی بالای ۳۰ درصد گفته می شود که در مغازه های لوازم قنادی و هایپرمارکت ها موجود است. خامه های قنادی معمولا در بسته های ۱ تا ۵ کیلویی موجود هستند. خامه قنادی شیرین است و نیازی به اضافه کردن شکر ندارد. روش نگهداری خامه قنادی به این صورت است که باید حتما در فریزر نگهداری شود. معمولا ۶ ماه تاریخ انقضا دارد و موقع استفاده باید از فریزر خارج کنید و در یخچال بگذارید تا یخ آن کم کم آب شود.

مواد لازم برای تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه خانگی

  • خامه صبحانه ۱ بسته ۲۰۰ گرمی
  • پودر ژله با طعم دلخواه ۲.۵ ق غذا خوری
  • پودر قند ۶ ق غذا خوری معادل ۵۰ گرم

طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

ابتدا باید برای تهیه خامه قنادی فرم گرفته با خامه صبحانه از یک کاسه استیل استفاده کنید زیرا سرما را به خود جذب می کند و برای تهیه خامه قنادی حتما باید حتی پره های همزن نیست داخل فریزر قرار دهید تا خنک باشد. خامه صبحانه را بدون اینکه از پاکت خارج کنی داخل کاسه استیل قرار دهید و به همراه پره های همزن به مدت ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا حالت یخی پیدا کنید.

در ادامه خامه صبحانه را باز کنید و داخل کاسه استیل ریخته و پودر ژله دلخواه خود را اضافه کنید و بعد پودر قند را اضافه کنید و کمی مواد را با همزن دستی هم بزنید. سپس باید شروع به هم زدن مواد با همزن برقی کنید.

همزن برقی را روشن کنید و به مدت ۱۰ دقیقه مواد را خوب هم بزنید تا خامه کم کم شروع به فرم گرفتن کند. در ابتدای هم زدن خامه کمی شل می شود و در ادامه با یکدست هم زدن و در یک جهت هم زدن شروع به فرم گرفتن می کند. زمانی که خامه به اطراف ظرف پاشید شده و رد پره های همزن روی روی خامه ماند یعنی خامه فرم گرفته ما آماده شده است. می توانید خامه را داخل قیف ریخته و با ماسوره به آن شکل دهید.

خامه قنادی

نکات کلیدی در تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

  1. وقتی خامه فرم گرفته که کاسه را برعکس می کنید خامه حرکت نکند و بیرون نریزید.
  2. اگر دوست دارید خامه رنگی داشته باشید می توانید از ژله رنگی استفاده کنید.
  3. اگر دوست دارید خامه قنادی کاکائویی داشته باشید در انتها وقتی خامه فرم گرفت باید پودر کاکائو اضافه کنید.

طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه روش دوم

برای طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه به یک خامه پاکتی ۴۰۰ میلی لیتری و ۱۰۰ گرم شکر نیاز دارید. ابتدا پاکت خامه را باز کرده و آب آن را خالی کنید. می توانید آب آن را دور ریزید و برای تهیه سوپ با خامه از آن استفاده کنید. خامه را در ظرف استیل ریخته و شکر را به آن اضافه کنید. مواد را در حدی که شکر در خامه حل شود با استفاده از چنگال با هم مخلوط کنید و هم بزنید. سپس خامه را حدود ۲۰ دقیقه یا بیشتر در فریزر بگذارید تا کمی یخ بزند. بعد از آن که خامه کمی سفت شد ظرفی ترجیحا بزرگ انتخاب کنید (چون حجم خامه چند برابر می شود)، خامه را در آن بریزید و تا می توانید هم بزنید! تا حدی که تکه های چربی خامه دیده نشود و کاملا به خامه ای یکدست و پفکی تبدیل گردد. این کار را آن قدر ادامه دهید تا وقتی ظرف خامه را بر می گردانید خامه از کاسه نریزد و رد پره های همزن روی آن باقی بماند. در انتها می توانید به دلخواه چند قطره اسانس وانیل (۳ قطره) هم به خامه ی خود اضافه کنید تا عطر و بوی بهتری داشته باشد. طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه به همین آسانی است. همان طور که دیدید بدون نیاز به خرید خامه قنادی آماده می توانید با استفاده از خامه صبحانه به راحتی در منزل خودتان خامه قنادی درست کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (170 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (23 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود