دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رای یکپارچه نمایندگان به کابینه اعتماد به شخص رئیس جمهور بود 

شنبه، 03 شهریور 1403
کد خبر: 404976
ساعدنیوز: همه ی وزرا توانایی شان به یک اندازه نیست اما مجلس به رئیس جمهور اعتماد کرد. از آنجا که برخی وزیران در کمیسیون های تخصصی آرا پایینی داشتند باید تلاش مضاعف کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از تابناک، مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگویی، درباره چرایی رای اعتماد یکپارچه به همه ی اعضای کابینه پزشکیان گفت: برخی رسانه های خارجی و جریانات رادیکال داخلی گفته بودند با توجه به اینکه اکثریت مجلس دوازدهم، از جریانات سیاسی مخالف رئیس جمهور هستند ،حتما بیشتر وزرا رای اعتماد نخواهند آورد، اما مجلس در اقدامی بی نظیر جهت همراهی و همدلی با رئیس جمهور بوده رای یکپارچه اما با فراز و نشیب دادند که تمامی وزرا رای بیاورند.

نماینده مردم اهواز ضمن اشاره به رای اعتماد در ادوار گذشته افزود: حتی در مجلس اصولگرا شاهد این بودیم یک یا دو وزیر رای اعتماد نمی آوردند یا در مجلس قبل و یا در دولت اصلاح طلب با مجلس اصلاح طلب هم شاهد این اتفاقات بوده ایم.

به فرمایش مقام معظم رهبری موفقیت دولت موفقیت همه ارکان نظام است ، مجلس این همراهی را با دولت انجام داد، برخی تلاش نکنند که دوقطبی ایجاد کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از ابتدا بنایش بر همکاری با دولت بوده است.حالا مجلس این هم افزایی و همدلی را داشته است و امروز فرصت تلاش و کار برای کابینه است.همگی باید تلاش کنیم مردم از ما کار می خواهند.

مجتبی یوسفی خاطر نشان کرد:نگاه مثبت مجلس را،وزرا با کار و تلاش بیشتر جبران کنند.وارد دسته بندی ها و دوقطبی ها هم نشوند.شروع مجلس و دولت و برنامه هفتم همزمان بوده و فرصت خوبی است و باید به فال نیک بگیریم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در پاسخ به اینکه خبری منتشر شده بود که این فراکسیون به چهار نفر از کابینه رای اعتماد نخواهند داد گفت:نظر فراکسیون این بود اما بازهم همگرایی و همدلی صورت گرفت و این، پیام مجلس به جهت همراهی و همدلی با رئیس جمهور بود.البته به این معنی نیست که همه ی وزرا توانایی های لازم را دارند و این کار بخاطر این بود که دولت بتواند یکپارچه کارش را انجام بدهد.همه ی وزرا توانایی شان به یک اندازه نیست اما مجلس به رئیس جمهور اعتماد کرد. از آنجا که برخی وزیران در کمیسیون های تخصصی آرا پایینی داشتند باید تلاش مضاعف کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه تخصصی کتاب
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
با این فیلم پرتاب می‌شوید به دهه شصت و خاطراتش / کاش می‌شد برگردیم به اون دوران ...