دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

راز آرایش پوست های تیره 

یکشنبه، 15 بهمن 1402
در این مطلب قصد داریم تا زنانی که دارای پوست تیره می‌باشند، بتوانند با استفاده از چند نکته آرایشی، زیبایی طبیعی خود را دو چندان کنند. با ساعدنیوز در این باره همراه باشید.

در این مطلب برخی از نکات آرایشی و پوستی را برای شما بازگو می کنیم:


  • بهترین رنگ ها برای پوست های تیره، رنگ هایی هستند که با رنگ پوست، هماهنگی و سازگاری داشته باشند. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که همخوانی بیشتری با نوع رنگ پوست شما داشته باشد.

  • سعی کنیم به جز برای پوشاندن لک و آکنه از رنگ های تیره آرایشی استفاده نکنیم، زیرا خود پوست رنگ تیره دارد و این کار بر تیرگی بیش از حد و مصنوعی کردن رنگ صورت می افزاید. پس سعی کنیم با استفاده از رنگ های روشن و شاد، نشاط و زیبایی خاصی را به چهره خود بیفزاییم.

  • سعی کنید از رنگ های زرق و برق دار برای آرایش چشمانتان استفاده کنید.رنگ هایی مثل طلایی و نقره ای که با استفاده از آنها می توانید بدرخشید و جذابیت خود را چند برابر کنید. روشن نمودن صورت های تیره با درخشش رنگ های طلایی زیبایی خاصی به صورت و چهره شما می بخشد.

  • برای انتخاب رنگ رژ لب و رژ گونه از رنگ های روشن و جیغ استفاده کنید. برای مثال صورتی و نارنجی انتخاب های خوبی برای پوست های تیره می‌باشند. دقت داشته باشید که استفاده از رنگ های متمایز تنها بر روی لب ها زیبایی می بخشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
نگاهی به میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب و مفصل لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
اولین تصویر لو رفته از همسر مهدی طارمی/ شیک تر و جذاب تر از سحر قریشی +عکس
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍