دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

راز سر به مهر و گفته نشده شهید رئیسی از زبان دخترش / محال است باورتان شود! 

دوشنبه، 07 خرداد 1403
کد خبر: 390204
ساعدنیوز: این چند روز و بعد از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان برگ‌های تازه‌ای از زندگی ایشان پیش چشم‌هایمان ورق خورد و گویا تازه این سید بزرگوار اهل خدمت را شناختیم. برگ‌هایی که نشان می‌داد هرکجا که بودند و پشت هر میزی که نشستند برای خدا کار کردند!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، مثل اینکه شهید رئیسی در تمام‌سال‌هایی که تولیت آستان قدس را بر عهده داشتند حتی ریالی از حق‌تولیه خود مصرف نکردند و دستور دادند آن را صرف ساخت درمانگاه برای بیماران کنند. حتی زمانی که ایشان در حوزه علمیه مروی تدریس می‌کردند نیز حق‌التدریس‌شان را بخشیدند و پای قراردادشان نوشتند:«توفیق حضور در مدرسه برای اینجانب مغتنم است. حق التدریس را به طلاب نیازمند پرداخت فرمایید.»

حالا ویدیویی از دختر ایشان این روزها در رسانه‌ها دست به دست می‌شود. ویدیویی که در هیاهوی انتخابات 1400 از چشم‌مان دور مانده است. آقای مجری می‌پرسد موضوعی درباره پدر بگویید که کسی از آن اطلاع ندارد و دختر شهید پرده از راز سر به مهر دیگری برمی‌دارد از اینکه آیت‌الله رئیسی حتی در قوه‌قضائیه هم حقوق‌شان را نصف کردند و بعد باز هم مبلغی بسیار کمتر از نصف را دریافت می‌کردند.


8 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 06 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ توصیۀ دکتر الهی قمشه‌ای به مردم/ هر کتابی را نخوانید، فقط قرآن یک استثناء است