دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / اصول آشپزی /

رب عامل خلاصی بی پولی بانوان 

دوشنبه، 30 آبان 1401
ساعدنیوز:یکی از مشاغلی که می تواند بانوان ایرانی را از شر بی پولی خلاص کند و به هر آنچه که آرزویشان هست برساند راه اندازی کسب و کارهای خانگی از جمله رب می باشد رب به دلیل تنوع بالا و مصارف گوناگونی که دارد از فروش بالایی برخوردار است. در این مقاله به معرفی انواع رب اشاره شده است.

رب میوه

طرز تهیه رب میوه خانگی توسط افراد کاربلد انجام می شود که شامل چند مرحله است و این نوع رب میوه برای سلامتی بدن بسیار موثر و در طب سنتی دارای خواص بسیاری می باشد.

اگر خریدار بهترین رب میوه هستید و و می خواهید آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و بدون واسطه دلالان و سودجوها خریداری کنید بهتر است خود به صورت مستقیم به سراغ تولیدی بروید و خرید خود را انجام دهید تا برای شما مقرون بصرفه باشد چون نرخی که تولیدی مشخص می کند مناسب تر از بازار است.

طرز تهیه رب میوه به این شکل است که ابتدا میوه ها را شستشو دهید و سپس بعد از خشک نمودن آنها را ریز می کنید و میوه هایی که دانه دارد را از آن جدا نموده و در قابلمه مخصوص قرار می دهید سپس برروی میوه ها که درون قابلمه هست آب و گلاب بریزید و و روی اجاق بگذارید تا کمی میوه ها بپزد و آب انداخته و نرم شوند.

رب انار

طبع غذایی که در طول روز استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است. رب انار طبیعی طبع گرم دارد یا سرد بسیار نکته ی قابل توجه ای می باشد زیرا ایرانیان از رب انار در بسیاری از غذا ها استفاده می کنند. رب انار شیرین و ترش و حتی ملس دارای طبع های متفاوتی هستند ولی در کل می توان گفت که رب انار دارای طبع سرد می باشد. اگر دوست دار رب انار هستید و از آن در غذا های خود بسیار مورد استفاده قرار می دهید حتما از مسهل آن یعنی یک ماده ی غذایی گرمی استفاده کنید زیرا امروزه عامل اصلی بسیاری از بیماری ها طبع سرد بدن شناخته شده است. این مجموعه اعلام می دارد که قیمت رب انار را برای شما بسیار پایین تر و ارزان تر از بازار ارائه می نماید تا همه بتوانند از آن استفاده نمایند.

انار خود به میزان قابل توجهی کالری دارد ولی این سوال که رب انار چند کالری دارد؟ جای تامل دارد. انار هنگامی که پخته و جوشانده می شود و به رب انار تبدیل می شود کالری آن چند برابر می شود.

رب زرشک

برای اینکه شما یک محصول درجه یک و باکیفیت تهیه نمایید باید از یک مرکز معتبر محصول دلخواه و مورد نظر تان را خریداری کنید از جمله رب زرشک که یک چاشنی عالی و خوش طعم می باشد و قیمت رب زرشک بر اساس کیفیت و نوع تولید این محصول کاملاً متفاوت است رب زرشک همانطور که عنوان کردیم تنوع زیادی دارد و بر اساس نوع زرشکی که در تولید آن به کار می رود قیمت آن متفاوت خواهد بود.

این رب بخاطر اینکه بسیار پرمصرف است علاقمندان زیادی دارد و خواص و فواید بسیار زیاد آن باعث شده قیمت آن کاملا متغیر باشد و جزوه چاشنیهای قیمتی به حساب می آید چراکه باید برای تولید یک کیلو رب از حجم بسیار زیادی زرشک استفاده شود تا یک کیلو رب زرشک به دست بیاید پس ما نمی توانیم مستقیماً یک قیمت مشخص برای شما بیان کنیم تا شما بر اساس آن بتوانید رب زرشک ترش را خریداری کنید و اینکه شما در چه فصلی رب را خریداری می کنید هم تاثیر دارد اگر در فصل فراوانی رب زرشک خریداری کنید قیمتی پایین تر دارد اما در فصل پاییز و زمستان مطمئناً قیمت زرشک افزایش پیدا می کند چرا که کمتر در دسترس می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی