دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد 

یکشنبه، 09 آذر 1399
کد خبر: 117877
ساعد نیوز: رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه در پی ترور دانشمند هسته‌ای ایران این اقدام را محکوم و خواستار خودداری از انجام هرگونه اقدام تنش‌زا در منطقه شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: لئونید اسلاتسکی، رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه روز یکشنبه در توییتی نوشت: قتل محسن فخری زاده، فیزیک دان ایرانی یک حمله تروریستی با هدف تحریک جدید علیه ایران بوده است. مهم است که از افرایش تنش ها در منطقه جلوگیری شود.

وی همچنین گفت: روسیه بدون توجه به اینکه چه کسی اینکار را انجام داده است، این قتل را محکوم می کند و عمیقا به ایران و نزدیکان فخری زاده تسلیت می گوید.

به گزارش ایسنا، روز جمعه طی یک اقدام تروریستی در منطقه ای در نزدیکی تهران محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایران در زمینه دفاعی و هسته ای به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تصریح کرد: تروریست ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند. این بزدلی - که نشانه های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می شود - نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی افزود: ایران جامعه بین المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی خواند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک