دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رهبر معظم انقلاب: تاثیر آهنگ بوی گندم داریوش اقبالی از منبر ما بیشتر بود!+فیلم 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعد نیوز: مهدی کلهر در برنامه تلویزیونی هفت درباره نظر رهبر معظم انقلاب در مورد قدرت تأثیرگذاری آهنگ معروف داریوش صحبت کرد. در ادامه برای دیدن ویدئو و متن خبر با ساعد نیوز همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز،‌ مبارزات سیاسی رهبر معظم انقلاب، همراه با نهضت امام خمینی (ره)، علیه سیاست‌های ضداسلامی و آمریکاگرای حکومت پهلوی، از سال 1341 در قم آغاز شد و تا زمان پیروزی انقلاب، با وجود تمام فرازونشیب‌ها، تعقیب‌وگریزها، زندان‌ها، شکنجه‌ها و تبعیدها، استمرار یافت. رهبری در جریان مبارزات با رژیم طاغوت، شش نوبت دستگیر و زندانی شدند. در هر شش نوبت، علت دستگیری ایشان، بر هم زدن امنیت ملی و تشویش و تحریک مردم به مبارزه با حکومت شاه اعلام می‌شد و اغلب به دلیل نداشتن و نیافتن هیچ مستند محکمه‌پسندی، به‌ویژه در بازجویی‌ها، ایشان روزها و ماه‌ها در بازداشت غیرقانونی به سر می‌بردند و شکنجه و زندانی می‌شدند، ولی پس از آزادی، به فعالیت‌های انقلابی و تبلیغی خود وسعت می‌بخشیدند. روایت دستگیری‌ها، زندان‌ها و مبارزات ایشان در زندان‌های حکومت سیاه شاه، از ورق‌های تلخ و در عین حال، خواندنی و درس‌آموز زندگی ایشان است.رهبری که روزی مبارز و زندانی سیاسی بود در جبهه‌های حق علیه باطل می جنگید، روزی رئیس‌جمهور شد و حالا هم نه رهبر یک ملت که رهبر جهان اسلام و محور مقاومت است.

به گزارش همشهری مهدی کلهر با حضور در برنامه هفت خاطره ای از رهبر معظم انقلاب روایت کردند که گویا زمزمه آهنگ معروف داریوش به عنوان اهنگ مبارزاتی بیشتر بود.

کلهر افزود: حضرت آقا فرمودند من وقتی از زندان رفتم هرکسی وارد می شد گل گندم می خوند تاثیر آهنگ داریوش از منبری که ما میریم بیشتر است.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(تصاویر) لاکچری‌ترین «توالت» جهان که مردم در آن عکس می‌گیرند
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) خداحافظی ناگهانی با علیرضا حیدری روی‌ آنتن زنده شبکه ورزش هنگام پخش مراسم اختتامیه المپیک 2024
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) آیا در آسانسور گیر کرده‌اید؟ نکات حیاتی و ترفندهای موثر برای حفظ آرامش و خروج ایمن از این وضعیت اضطراری را در این ویدئو ببینید
روزی که آمریکایی ها برای دست دادن با هادی چوپان کنار استیج مستر المپیا صف بستند +فیلم/ مرام و معرفت گرگ پارسی رو ببینید تا کمر خم شده 😍