دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رحمتی: ۱۶ میلیارد قرارداد انتقال یحیی‌ست! 

یکشنبه، 26 بهمن 1399
ساعد نیوز: سرمربی جوان شهر خودرو از تلاش‌های ویژه خود برای حل و فصل مشکلات مالی تیمش سخن گفت و درباره انتقال بازیکنانش هم از رفتار برخی باشگاه‌ها گلایه کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، سرمربی جوان شهر خودرو از تلاش های ویژه خود برای حل و فصل مشکلات مالی تیمش سخن گفت و درباره انتقال بازیکنانش هم از رفتار برخی باشگاه ها گلایه کرد.

سیدمهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو پس از شکست تیمش مقابل فولاد درباره شایعات نقل و انتقالات بازیکنان شهر خودرو و فروش آن ها پاسخ داد: فکر می کنم این خیلی زشت باشد مربیان دیگر با بازیکنی که با ما قرارداد دارد شبانه روز تماس می گیرند. بازیکنان ما 40 درصد دریافتی داشتند و بعضی دیگر 30 درصد که آن هم در قراردادشان قید شده بود؛ شده باشد آسمان را به زمین، زمین را به آسمان بدوزم از طریق مسئولان استان پول را فراهم می کنم.

سرمربی شهر خودرو در انتقاد از رفتار برخی باشگاه ها گفت: هرکس بازیکنان ما را می خواهد به باشگاه نامه بزند و این کار زشت را انجام ندهد. با هم صحبت می کنیم اگر معامله شد انجام می دهیم و اگر نشد که هیچ؛ ولی زشت است که شبانه روز تماس بگیرند تا کارهایی را انجام دهند. الان به جز مربیگری، مربیان خط و مشی هم می دهند که بازیکنان چگونه قراردادشان را فسخ کنند.

مهدی رحمتی درباره پول انتقال یحیی و شکایت باشگاه شهر خودرو هم توضیح داد: من دیدم باشگاه پرسپولیس نامه ای به باشگاه شهرخودرو زده که هنوز رأی قطعی صادر نشده، نیاز به رأی نیست شما این پول را به ما بدهکار هستید و طبق قراردادی که بسته اند این رقم نزدیک به 16میلیارد است و ظرف امروز و فردا شکایت مان را به AFC ارجاع می دهیم و از این طریق پیگیری می کنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!