دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

شورش هواداران پی اس جی بعد از باخت یک بر صفر این تیم در مقابل بایرن مونیخ 

دوشنبه، 03 شهریور 1399
کد خبر: 98759
دیشب پاریس ان ژرمن در یک بازی دراماتیک در فینال جام قهرمانان اروپا موسوم به چامپیونز لیگ با یک گل مغلوب تیم قدرتمند و متمول بایرن مونیخ شد. تیم پاریسی که در بازی قبل تیم لایپزیش را با سه گل شکست داده و به مرحله فینال راه یافته بود، هر کاری کرد به دروازه حریف راهی پیدا نکرد. بعد از اتمام این بازی، درگیری های شدیدی در سطح شهر پاریس به وجود آمد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از یورونیوز، جام قهرمانان باشگاه های اروپا در سال 2020 با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید و این بار نه از لیونل مسی خبری بود و نه از کریستیانو رونالدو. جام قهرمانی به لواندووسکی و یاران مولر داده شد تا دوران آقایی تیم های اسپانیایی در این تورنمنت به پایان برسد. تیم پی اس جی برای اولین بار در مرحله پایانی چمپیونز لیگ حاضر شده بود و به دلیل نبود تجربه کافی این بازی را به تیم آلمانی واگذار کرد. بعد از شکست این تیم، هواداران به خیابان های پاریس آمدند و در اعتراض به این شکست، شهر را با مشکلاتی مواجه ساختند. پلیس ضدشورش پاریس به دلیل شورش های اخیر در فرانسه در آمادگی کامل به سر می برد و با کسانی که به خیابان آمده بودند با کمال خشونت برخورد کرد. پلیس به یک بار شبانه یورش برد و آن را به صورت کامل تخلیه کرد. گزارش ها حاکی از آن است که در غرب پاریس، پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک آور شده است. بازی بایرن مونیخ و پی اس جی به صورت زنده در ورزشگاه پار دو پرنس با حضور 5 هزار تماشاگر پخش شد. مارسی تنها تیم فرانسوی است که در سال 1993 حائز عنوان قهرمانی چامپیونز لیگ شده است.

به گزارش ساعد نیوز، تیم پی اس جی علیرغم حمایت مالی از طرف سرمایه گذاران متمول قطری و هزینه 500 میلیون دلار برای خرید نیمار، امباپه و آنخل دی ماریا نتوانسته تا به حال فاتح جام قهرمانان باشگاه های اروپا شود. نکته جالب توجه این است که بعد از شکست تیم پی اس جی، هواداران تیم مارسی به خیابان ها آمدند و شادی کردند. پلیس فرانسه 3000 افسر با تجربه را برای مواجه شدن با بحران احتمالی به خدمت گرفته بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی