دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رجزخوانی سارقان برای پلیس در اینستاگرام 

شنبه، 13 بهمن 1397
کد خبر: 23784
ساعد نیوز: سارقان مسلحی که همدست خود را از بیمارستان امام خمینی فراری داده بودند انواع سلاح‌های گرم را در اختیار داشتند که به‌گفته خودشان این سلاح‌ها را از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان تهیه کرده بودند.

به گزار سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، سارقان مسلحی که همدست خود را از بیمارستان امام خمینی فراری داده بودند انواع سلاح‌های گرم را در اختیار داشتند که به‌گفته خودشان این سلاح‌ها را از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان تهیه کرده بودند.

یک صحبت در تمام صحبت‌هایی سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مورد دستگیری ۶ سارق مسلح و باسابقه تقریبا از سوی تمامی رسانه‌ها نادیده گرفته شد، سردار رحیمی گفت: «این سارقان در فضای مجازی بارها پلیس و مسئولان عالی رتبه نظام را تهدید کرده بودند و با انتشار عکس سلاح‌های خود در فضای مجازی به اصطلاحی برای پلیس کُری خوانده بودند.»

با کمی جست‌وجو در اینستاگرام این سارقان و عکس‌هایی که در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشته‌اند به صحت حرف‌های رئیس پلیس پایتخت پی می‌بریم. اما یک سوال که مجالی برای پرس آن از رئیس پلیس پایتخت نشد این بود که چرا پلیس با وجود اسناد و مدارکی که سارقان در فضای مجازی از خود به جا گذاشته‌اند، نتوانسته زودتر سارقان را دستگیری کند؟

 
 

بر اساس این گزارش، این سارقان انواع سلاح‌های گرم را در اختیار داشتند و طبق گفته خودشان این سلاح‌ها را از ۳ تا ۲۰ میلیون از فردی در شهرستان کوهدشت خریداری کرده بودند.

نکته جالب در اظهارات سارقان این بود که برای آخرین عملیاتشان که همان آزادی فرد زندانی در بیمارستان امام خمینی بود سلاح‌های جدیدی تهیه کردند، چراکه به گفته خودشان می‌ترسیدند سلاح‌های قبلی خوب عمل نکنند!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟