دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

ترکیب رنگ موی شکلاتی کاراملی 

دوشنبه، 14 شهریور 1401
رنگ موی کاراملی یکی از رنگ موهای شیک و پرطرفدار است. این رنگ مو را می توان هم برای تناژ پوستی گرم و هم پوست سرد مورد استفاده قرار داد. در ادامه مراحل ساخت رنگ موی شکلاتی و کاراملی را آموزش داده ایم همراه ما باشید.

رنگ موی شکلاتی کاراملی

برای ترکیب رنگ موی کاراملی و شکلاتی می توانید از انواع روش های رنگ و مش استفاده کنید. به طور مثال می توانید پایه موها را به رنگ شکلاتی کرده و چند لایت کاراملی از داخل آن در بیاورید. یکی دیگر از روش های رنگ کردن موها، تکنیک آمبره است. در این روش، موها از قسمت ریشه به رنگی تیره مانند شکلاتی بوده و هر چه به سمت نوک موها نزدیک می شویم، رنگ موها روشن و روشن تر می شود. برای قسمت های روشن مو می توان از دو طیف رنگی کاراملی استفاده کنیم.

  • فرمول رنگ موی شکلاتی کاراملی: 75 میل بلوند شکلاتی شماره 6 را با 25 میل نسکافه ای شماره 6 مخلوط کنید سپس 3 سانتی متر از واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 2 به آن اضافه کرده و ترکیب فوق را به مدت 30 تا 40 دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی

هایلایت کاراملی و شکلاتی از تناژهای مختلف رنگ قهوه هستند که البته در نوع کاراملی، این قهوه ای زیبا، با زرق و برق یک رنگ جذاب دیگر نیز آمیخته می شود که باعث درخشان شدن و روشن شدن آن می گردد؛ این رنگ جذاب، طلایی است. دقیقا به رنگ کارامل که می تواند سایه های تیره و روشن داشته باشد. اما هایلایت شکلاتی یک رنگ موی جذاب دیگر است که از قدیم بین خانم ها پرطرفدار بوده است، این رنگ قهوه ای تیره است که معمولا یا به صورت تکرنگ انتخاب می شود و یا برای رنگ زمینه که روی آن هایلایت های روشنی مانند کاراملی یا هر تناژ دیگر اجرا شود.

انتخاب بسیار مناسب دیگر برای رنگ کاراملی استفاده از آن بعنوان هایلایت یا مش در زمینه رنگ های تیره تر است بهترین ترکیب رنگ کنار رنگ کاراملی رنگ شکلاتی است که میتوانید به سلیقه ی خود درجه تیرگی و روشنی را انتخاب بفرمایید لازم است ابتدا رنگ شکلاتی را یکدست روی موهایتان بگذارید بعد از اینکه رنگ را شستید و خشک کردید کلاه مش را روی سرتان بگذارید و قسمت هایی که میخواهید هایلایت شود را جدا کنید پس از آن مقدار های مساوی از رنگ های سی 10 و ان 10 و جی 10 را باواریاسیون نقره ای ترکیب کرده و روی قسمت هایی که جدا کردید بگذارید به این ترتیب میتوانید یک هایلایت فوق العاده در موهایتان ایجاد کنید

فرمول رنگ موی کاراملی بدون دکلره

رنگ موی کاراملی از آن دسته رنگ موهایی است که جذابیت آن با دکلره دو چندان می شود. اما اگر به هر دلیلی مانند احتمال سوختن موها، موخوره، وز شدن موها و … تمایلی به دکلره کردن ندارید، می توانید از فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی بدون دکلره استفاده کنید.

روش کار به این صورت است که نصف تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۷ را با رنگ مو طبیعی شماره ۷ ترکیب کنید. اگر می خواهید ترکیب رنگ موی کاراملی شما تناژ سرد پیدا کند، می توانید به مقدار یک هشتم تیوپ از رنگ مو زیتونی شماره ۷ استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ موی شما تناژ گرم پیدا کند، می توانید از رنگ مو فندقی یا دارچینی به میزان یک هشتم تیوپ کمک بگیرید.

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ مو کنفی کاراملی نیز جزء دسته رنگ موهای روشن است که باید روی پایه دکلره قرار بگیرد. برای داشتن یک ترکیب رنگ موی کاراملی کنفی ابتدا موها را به پایه ۹ تا ۱۰ دکلره برسانید. سپس از رنگ مو کنفی خیلی روشن شماره ۹ به همراه رنگ مو کاراملی خیلی روشن پایه ۹ و رنگ مو ۸.۳۱ به میزان مساوی استفاده کنید. برای خنثی سازی رنگ مو از ۵ سانتی متر واریاسیون نقره ای استفاده کنید. همه مواد را با اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ موی دارچینی کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی دارچینی را می توانید روی موهای بدون دکلره هم قرار دهید. این رنگ مو برای افرادی که تناژ پوستی گرم دارند، مناسب است. رنگ مو کاراملی شماره ۶ را به میزان نصف تیوپ با رنگ مو دودی شماره ۶ به اندازه یک چهارم تیوپ و رنگ مو ماهگونی شماره ۵ به میزان یک چهارم تیوپ با هم ترکیب کنید. از واریاسیون بنفش و آبی هر کدام به اندازه دو سانتی متر استفاده کرده تا رنگ موی مورد نظر خنثی شود و پس از مدتی به قرمزی یا نارنجی نزند. تمام مواد را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

بهترین مدل های مو برای استفاده از رنگ کاراملی کدام هستند؟

رنگ موی کاراملی از رنگ های گرم و شیرین است که با انواع اقسام مدل های مو فوق العاده زیبا می شود. به خصوص هایلایت های کاراملی هنگامی که لابه لای موهای فرفری یا در میان موهای بافته شده ریز و درشت می درخشند، هر قلبی را به تپش درمی آورند. اگر مدل موی کوتاهی دارید، بهترین راه برای جذاب کردن آن استفاده از هایلایت های کاراملی در میان موهایتان است؛ چراکه به موهای شما عمق و تنوع فوق العاده ای می دهد.
رنگ موی کاراملی برای انواع هایلایت ها (استفاده از سایه های رنگیِ روشن تر از موهای شما)، لولایت ها (استفاده از سایه های رنگی تیره تر از مو) و طرح های آمبره (وقتی پایین موهایتان را روشن تر از بالای موهای خود کنید) مناسب است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
ویراستاری تخصصی مقاله
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟