روایتی از ناآرامی ها و تجمع اغتشاشگران در بازار تهران

  شنبه، 16 مهر 1401 ID  کد خبر 225736
روایتی از ناآرامی ها و تجمع اغتشاشگران در بازار تهران
ظهر امروز جمعیتی حدودا 40 نفره از انتهای خیابان پامنار به سمت ابتدای این خیابان حرکت کردند و ضمن سردادن شعارهایی از جمله «بازاری با غیرت حمایت حمایت» و «ایرانی با غیرت حمایت حمایت» خواستار حمایت بازاریان از اغتشاشات شدند. کسبه بازار اما بی اعتنا به درخواست اغتشاشگران فقط نظاره‌گر شعارهای آنها بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، ظهر امروز محدوده بازار تهران شاهد حضور محدود اغتشاشگران بود.

خبرنگار فارس که در محدوده تقاطع پامنار و خیابان پانزده خرداد حضور داشت ماجرا را اینگونه روایت می کند.

جمعیتی حدودا 40 نفره از انتهای خیابان پامنار به سمت ابتدای این خیابان حرکت کردند و ضمن سردادن شعارهایی از جمله «بازاری با غیرت حمایت حمایت» و «ایرانی با غیرت حمایت حمایت» خواستار حمایت بازاریان از اغتشاشات شدند.

جوانی که پیراهنی قرمز بر تن داشت جلودار اغتشاشگران بود و سعی در تهییج جمعیت داشت.

کسبه بازار اما بی اعتنا به درخواست اغتشاشگران فقط نظاره گر شعارهای آنها بودند.

با بی توجهی مردم و رسیدن اغتشاشگران به کیوسک نیروی انتظامی که در مقابل خیابان ناصرخسرو قرار داشت ابتدا اغتشاشگران شیشه های کیوسک پلیس را شکسته و سپس به آن را به آتش کشیدند.

اغتشتاشگران سپس به محل های فروش بلیط ون آسیب وارد کردند و سطل های زباله را به آتش کشیدند.

در همین لحظات نیروهای انتظامی خود را به محل این اتفاقات رساندند و با شلیک گاز اشک آور اغتشاشگران را متفرق کردند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (472 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (373 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (116 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (100 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (57 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (38 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (24 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (14 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر)
تیتر امروز