ساعدنیوز
ساعدنیوز

روایتی از قتل عام «ترک‌های» عاشق خمینی و دخترانی که 11 سال با چادر و حجاب خوابیدند

  چهارشنبه، 17 خرداد 1402   کد خبر 343185
روایتی از قتل عام «ترک‌های» عاشق خمینی و دخترانی که 11 سال با چادر و حجاب خوابیدند
ساعد نیوز: شیعیان مظلوم شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین از ترکمان عراق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به جرم شیعه بودن و حمایت از انقلاب ایران توسط صدام جنایتکار قتل عام شدند.

به گزار شپایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، مبارزه چندین ساله ملت مظلوم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) علیه حکومت ستمشاهی پهلوی در بهمن 1357 به پیروزی رسید. این پیروزی صدای آزادیخواهی ملت ایران را به دنیا مخابره کرد.

حضرت امام خمینی(ره) صدور انقلاب و ارزش‌های آن را اعلام کرد تا مبارزه ملت ایران الگو و سرمشقی برای سایر مردم آزادی خواه جهان باشد.

ندای آزادیخواهی و استقلال طلبی مردم ستمدیده ایران چرخید و چرخید تا به گوش شیعیان مظلوم "طوزخورماتو" در عراق رسید و آنها نیز توانستند با رهنمودهای روشن و هدایتگر حضرت خمینی(ره) علیه صدام دیکتاتور و گروه تکفیری داعش مبارزه کرده و طعم شیرین آزادی و امنیت را بچشند.
شنیدن مبارزات مردان و زنان این شهر شیعه نشین در استان صلاح الدین عراق درس‌های زیادی برای آموختن دارد.

یکی از فرماندهان نام آشنای شیعیان طوزخورماتو حاج احمد فرمانده تیپ حشدالشعبی عراق است. او در سفری که به تبریز داشت از مظلومیت شیعیان عراقی گفت، از مبارزه زنان برای حفظ حجاب و ارزش‌های اسلامی صحبت کرد و اینکه آزادی زنان که ابرقدرت‌ها از آن دم می‌کنند بازیچه‌ای است تا سرمایه‌داران جهانی از زن به عنوان یک کالا و ابزار استفاده کرده و ارزش‌های وجودی او را نادیده بگیرند.

حاج احمد فرمانده تیپ حشدالشعبی

حاج احمد همان فرماندهی که در آلمان برای خود بروبیایی داشت، صاحب یک شرکت بزرگ با 214 پرسنل، ولی ایمان و عقیده راسخ او باعث شد تمام امکانات رفاهی را در آلمان رها کرده و به همراه برادرش برای حراست از مرزهای اسلام به عراق بیاید و در کنار سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی لرزه بر اندام داعش و ایادی کفر بیاندازد و تا الآن در عراق ماندگار شده و به عنوان جانباز جبهه جهانی مقاومت اسلامی از او نام برده می شود.


حاج احمد در ابتدا به معرفی شیعیان طوزخورماتور پرداخت و گفت: مسلمانان ترکمان عراق که جمعیت سه میلیون نفری هستند هم نسل و هم ریشه ترکمن‌های ایران هستند، به عبارتی یک پایشان در ایران است و پای دیگر در عراق.

60 درصد ترکمن‌های عراق دارای مذهب شیعه و 40درصد آن سنی بوده و در 6 استان نینوا، موصل، تلعفر، اربیل و کرکوک زندگی می‌کنند و در استان صلاح الدین ترکمان شیعه مستقر هستند.

قتل عام به جرم عشق به خمینی

شیعیان مظلوم شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین که 99درصدشان مقلد آیت الله صدر و آیت الله سیستانی هستند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به جرم شیعه بودن و حمایت از انقلاب ایران به رهبری و عشق و علاقه به حضرت امام خمینی ( ره) توسط صدام جنایتکار قتل عام شدند.

ما اگر شیعه نبودیم قتل عام نمی‌شدیم، مثل حلبچه 11 سال قتل عام شدیم. موضوع قتل عام شیعیان بسیار دردآور و زجرآور است. همه دنیا باید بدانند شیعیان ترکمان عراق چقدر مظلوم واقع شده اند.


رد پای رزمندگان طوزخورماتو در هشت سال دفاع مقدس

شاید در هیچ کتاب تاریخی نوشته نشده است که شیعیان طوزخورماتو در سال 1358 اعدام شدند و زمانی که مزدوران حزب بعث آنها را اعدام کردند به خانواده‌هایشان گفتند اگر جسد عزیزانتان را می‌خواهید باید هزینه تیرهایی که برای کشتن این فرد صرف شده را پرداخت کنید و ضمنا حق ندارید مراسم ختم و عزاداری برگزار کنید و چه ظلمی بالاتر از این می‌تواند باشد.

ردپای جوانان شیعه طوزخورماتو را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس در عملیات کربلا، فتح المبین، فجر و بیت المقدس دید نشان به آن نشان که پیکر مطهر 41شهید والامقام این شهر در گلزار شهدای قم آرمیده‌اند.

مظلومیت شیعیان این شهر تمام شدنی نیست، وقتی حاج احمد می‌خواهد این مظلومیت را به تصویر بکشد از سال 1358 و جنایت‌هایی که صدام انجام داده است، می‌گوید: وقتی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی( ره) به پیروزی رسید ما از پیروزی انقلاب ایران حمایت کردیم و این حمایت باعث شد صدام انواع شکنجه‌ها و رفتارهای غیرانسانی را در این منطقه اجرا کند. در سال 1358 تعداد 160نفر از اهالی شهر را اعدام کرد، سه هزار نفر دستگیر شدند و علاوه بر مردان 100نفر از خانم ها را نیز به اسارت گرفتند.

انفجار

شهر خمینی در عراق

صدام علاوه بر اعدام مردان یک قانون تصویب کرد و بر اساس آن سند همه زمین‌های ما را مصادره و سپس همه کارمندان را بازداشت کرد. صدام می‌گفت شما و شهرستان شهر خمینی هستید و می‌خواهید قیام کنید.

از سال 57 تاکنون دو هزار و 500 شهید و هشت هزار نفر از شیعیان این منطقه جانباز شده و سه هزار نفر به اسارت گرفته شده‌اند.

شکنجه، اعدام، دستگیری، مصادره زمین و اموال، اخراج کارمندان و ...ذات خبیث صدام آن جنایتکار جنگی را راضی نکرد تا از کشتار و قتل عام شیعیان طوزخورماتو دست بکشد.

بنابراین منافقین پادگان اشرف را نیز به جنگ شیعیان طوزخورماتو فرستاده بود تا پرونده جنایتکاری خود را سنگین‌تر از هر زمان دیگری بکند. منافقین خلق نیز با قساوت و بی‌رحمی تمام با هلی‌کوپتر به این شهر آمده و 15 نفر را شهید کردند.

انفجارهای پی در پی در طوزخورماتو

حالا سال 2003 است و آمریکا به بهانه آزادی ملت عراق از دست دولت بعثی صدام، تهاجم به عراق را آغاز کرد. تهاجمی که " عملیات آزادی" عراق خوانده می‌شد. آمریکا که به دروغ داعیه‌دار آزادی در جهان است اداره شهرهای شمال عراق را به کردهای تجزیه‌طلب واگذار کرد و به این ترتیب در تاریخ 2003/8/24 اولین انفجار و بمباران شهر شیعه نشین طوزخورماتو انجام گرفت. انفجارها هر روز ادامه داشت، انفجار دوم در مسجد رسول اعظم طوزخورماتو بود که طی آن 25 نفر شهید شدند و حتی کودکان در آتش انفجارها سوختند.

علاقه و ارادت شیعیان به حضرت امام حسین( ع) و فرهنگ شهادت باعث شده بود اهالی این شهر همچنان مقاومت می کردند.

انفجار

36 انفجار در یک روز

باورکردنش سخت است ولی واقعیت دارد طی یک روز در یک کیلومتر مربع 36 بار انفجار در این شهر رخ داد و این انفجارها یک هزار و 293 باب خانه را تخریب و ویران کردند. آوارگی، سرگردانی، و تخریب بر شهر سایه انداخته و شیون و ناله‌های جگرسوز زنان در شهادت همسر و فرزندان در شهر به گوش می‌رسد.

اگر درب ورودی کوچه‌ها 10 دقیقه دیر بسته می‌شد یک خودرو واردکوچه شده و انفجاری مهیب کوچه را به ویرانه‌ای شدید تبدیل می‌کرد و عملا زندگی غیرممکن بود، ولی شیعیان مظلوم این شهر بازهم مقاومت کردند حتی وضعیت به گونه‌ای بود که خانم‌ها هر شب با چادر و حجاب کامل می‌خوابیدند.

این روزها که در کشور ما دخترکانی فریب خورده به خیابان‌ها آمده و سودای بی‌حجابی در سر دارند کمی آن سو از ما زنان و دخترانی هستند که 11سال تمام هر شب با چادر و حجاب کامل بوده‌اند تا چنانچه در اثر انفجار شبانه شهید شدند بدن و موی آنها را هیچ مردی نبیند.

آیت الله سیستانی فتوای جهاد صادر کرد

سنگرهای مقاومت در این شهر بی‌دفاع همچنان پابرجا بود و مردم با تمام توان در مقابل داعش جنایتکار و کردهای تجزیه‌طلب مقاومت می‌کردند تا اینکه آیت الله سیستانی فتوای جهاد کفایی صادر کرده و همه مردم را به پیوستن بسیج مردمی عراق( حشدالشعبی) فراخواندند. اینجا بود که خانم‌ها نیز عضو حشدالشعبی شده و 18 روز بعد از فتوای آیت الله سیستانی با نیروی ایمان و قدرت خداوند و وحدت همدیگر اولین حمله بر علیه داعش در شهر بشیر به وسعت 76 کیلومتر صورت گرفت.
بعد از این حمله بود که داعش فهمید در شمال عراق رزمندگانی هستند که می‌توانند حمله کنند.

2 فرمان مهم رهبر ایران به سردار سلیمانی

قوت قلب رزمندگان شهرطوزخورماتو زمانی افزایش پیدا کرد که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر مقتدر ایران اسلامی دو فرمان مهم و اساسی برای نصرت و یاری رزمندگان به سردار سلیمانی صادر کردند.

فرمان اول اینکه کمک به اجرایی شدن هر چه بهتر و زودتر فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر ایجاد منسجم و قدرتمند تشکیل بسیج مردمی برای آموزش و تجهیزات نظامی. فرمان دوم هم پاکسازی شهر شیعه نشین آمرلی از وجود نحس داعشیان بود.

سردار سلیمانی امید ما برای پیروزی بود

حاج احمد وقتی حرف‌هایش به اینجا می‌رسد و می‌خواهد از سردار دل‌ها صحبت کند چشم‌هایش پر از اشک شده و بغض راه گلویش را می‌بندد و با همان بغض می‌گوید: سردار سلیمانی مظلومیت ما را دید و با تمام توان به ما کمک کرد. او امید ما برای پیروزی علیه داعش شد.

سردار سلیمانی با سایر نیروهای مسلح عراق به منطقه ما آمدند و در یک عملیات منسجم و بزرگ اولین پیروزی علیه داعش کسب شد. بعد از این پیروزی بزرگ با کمک رزمندگان عراقی پاکسازی آمرلی از وجود نحس داعش با موفقیت انجام شد.

حاج قاسم نخواست بسیج را از ایران به عراق ببرد بلکه فرهنگ بسیج را در داخل عراق بومی سازی کرد.

حالا سربلند هستیم

حالا در سایه حمایت‌های رهبر مقتدر ایران و فتوای آیت الله سیستانی و مجاهدت رزمندگان طوزخورماتو شیعیان این شهر سربلند هستند. این شهر به پرچم اسلام مقید بوده و به پرچم ولایت متصل است.

در همه خانه‌های طوزخورماتو می‌توان نشانی از مجاهدت‌های خستگی ناپذیز شیعیان را دید، خانه‌ای نیست که شهید و جانباز نداشته باشد یا عزیزی از این خانواده در اسارت داعش نباشد.

ام‌البنین ترکمان عراق

سه عموی حاج احمد توسط صدام اعدام شده و یک عموی او در عملیات کربلای 5 در هشت سال دفاع مقدس شهید شده و در هشت ماه چهار برادر او که از رزمندگان جبهه جهانی مقاومت بودند توسط داعش شهید شدند و حالا به حق می‌توان مادر او را ام‌البنین ترکمان عراق خطاب کرد. همه ما مسلمانان امنیت خود را مدیون مادران شهدا و ام‌البنین‌های ایران و ام البنین‌های عراق هستیم. همان مادرانی که فرزندانشان را در راه دفاع از پرچم اسلام به میدان مبارزه و نبرد فرستادند.

می‌گوید: اگر بسیج و نیروهای امنیتی در ایران ضربه ببینند بی‌دلیل نیست حضرت امام خمینی( ره) فرموده‌اند اگر آمریکایی‌ها از شما تعریف کردند بدانید که اشتباه می‌کنید، چطور است که در آمریکا یک زن را به زمین می‌زنند ولی صدای اعتراض کسی بلند نمی شود ولی اکنون در ایران آنقدر نیروی‌های نظامی مظلوم واقع شده‌اند که اراذل و اوباش به پلیس حمله می‌کنند. یقین بدانیم هر چقدر قدرت و اقتدار پلیس کاهش پیدا کند امنیت خودمان را به خطر انداخته‌ایم.

سردار سلیمانی

جمهوری اسلامی و خط ولایت به ما عزت نفس بخشید

حاج احمد در پایان صحبت‌هایش با اقتدار خاصی می‌گوید: جمهوری اسلامی و خط ولایت به ما عزت نفس بخشید و اکنون با عزت نفس زندگی می‌کنیم. اگر اسرائیل و آمریکا در منطقه حاکم بودند مسلمان هیچ ارزش و عزتی نداشتند ولی اکنون افتخار می‌کنیم و باید قدردان امنیتی باشیم که در سایه مجاهدت رزمندگان و شهدا به دست آمده را بدانیم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چیدمان مفصل و پر زرق و برق سفره هفت سین شاه و فرح در کاخ مجلل شان+عکس/بریز و بپاش زمانی که مردم پولی برای خرید عید نداشتند... (1108 نظر) سفره غذای ساده و بدون تجملات محمود احمدی نژاد در خانه اش +عکس/فرش ماشینی معمولی و ... (1023 نظر) افطار کردن ساده رهبر معظم انقلاب با خرما و چای در کنار مردم و تعارف کردن خرما به روزه داران توسط ایشان+ویدئو (685 نظر) سجاده رهبر ساده زیست انقلاب در بیت رهبری/ زیبایی و معنویت در اوج سادگی + عکس (431 نظر) شرط علی دایی برای بخشش آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی! (394 نظر) دکوراسیون منزل ساده و میز هفت سین همسر باسلیقه محمود احمدی نژاد در تهران (356 نظر) رونمایی از سبک زندگی لوکس و مرفه گونه حسن روحانی در زمان ریاست جمهوری‌اش+ویدئو/ از عادت به خوردن آب پرتقال طبیعی تا استفاده از مارک خاص تشک (262 نظر) تصویری از آخرین افطاری سردار قاسم سلیمانی در منزل محسن رضایی (217 نظر) خلاقیت منحصر بفرد پزشک خوش ذوق در همراهی کردن بیماران تا اتاق عمل حماسه ساز شد+فیلم/ سلطان روحیه دهی در سطح خاورمیانه! (194 نظر) مدل مانتو خوش رنگ لیلا اوتادی برای عید 1403/خانوما ایده بگیرین + عکس (174 نظر) چیدمان میز کنسول شیک و خاص خونه فوق العاده زیبای علیرضا بیرانوند با لوازم آنتیک/ ماشالا به سلیقه اکرم بانو (151 نظر) دورهمی صمیمانه باربد بابایی با دختران جوانش سر میز ناهار ایتالیایی/ ماشالا یکی خوشگل تر از دیگری+عکس (145 نظر) کیک تولد خاص با شکلات 3 بعدی اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند/ مبارکا باشه + عکس (140 نظر) اولین روز ازدواج حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل با سلطان قلبش همسر دومش/ ماشالا چه عروس ماهی😍 (137 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی پناه و نبات استخری در بلژیک/ چقدر سلیقه مامانشون شیک و خاصه+ویدیو (122 نظر)
دیگران می‌خوانند   
پس گردنی خوردن نیما شعبان نژاد از سعید آقاخانی بعد از نمک ریزی/ روزه شو باطل کرد! +فیلم خط و نشون کشیدن شاهرخ استخری بازیگر خانواده دوست وسط پاساژ/ فقط نگاه های جواد عزتی! + عکس دورهمی صمیمی مصطفی زمانی و شهاب حسینی با ابوالفضل پورعرب دور سفره هفت سین/ جمع شهرزادی ها جمع هست+عکس مدل مانتو مزونی و مخمل سوزن دوزی شهرزاد کمال زاده مخصوص خانم های شیک پوش در عید امسال/ مثل همیشه با اصالت+ عکس سکانس خنده دار دلتنگی مریم امیرجلالی برای حمید لولایی در خانه به دوش/ بوی جورابش هم برام خاطره است+ویدیو سفره هفت سین جمع و جور اما شیک ساره بیات در خانه اش+عکس/خانوما ایده بگیرین! چیدمان سفره هفت سین ساده و مختصر برای زهره فکور صبور، ستایش سریال دلنوازان در خانه ابدی اش+عکس/روحش شاد و یادش گرامی روانشناسی رابطه: راه های برگرداندن عشق از دست رفته / با این راهکار پس از جدایی به رابطه خود برگردید 29 راهکار عالی برای اینکه بیشتر از 100 سال عمر کنیم / چگونه می توان 100 سال و بیشتر عمر کرد؟ عکس های عجیب و چندش آور از جشنواره بیرون آوردن چشم / اگر روحیه لطیفی دارید از دیدن این تصاویر خودداری کنید جدیدترین تصاویر هلیا امامی با لباس عیدی در آستانه عید نوروز (عکس) پاساژگردی پناه و نبات استخری / دختران شاهرخ استخری برای خرید چه تیپ ملوسی زدن روانشناسی شخصیت: اگر این 9 رفتار را دارید شما ذاتا دوست داشتنی هستید / ببین از دید بقیه چجور آدمی هستی (ویدئو) تفریح فوق لاکچری رونالدو و خانوادش در یک مکان بهشتی / بچه هاش چه کیفی میکنن بهترین سن برای مهاجرت چه زمانی است و راحت‌تر میتوان پذیرش گرفت؟! (عکس) ماشین پر از گل مهراوه شریفی نیا/ انگار امسال وظیفه اومدن طراوت و سرسبزی به طبیعت با مهراوه خانومه نه با بهار! فال انبیاء روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 زیلو های کهنه و نخ نمای منزل رهبر معظم انقلاب که جای خود را به فرش های نفیس نداد/ روایتی از یک زندگی ساده... غمگین ترین تصویر از سفره هفت سین نسرین مقانلو بعد از فوت عزیزانش با سینِ سوگ/ آدم جیگرش کباب میشه😭 رونمایی از تخت خواب عروسکی و لوازم کیوت اتاق ایران خانوم که با سلیقه عروس سیدحسن خمینی چیده شده/ ماشالا چه نوزاد خوشگلی+عکس (عکس) رونمایی از دسته گل عروس المیرا شریفی مقدم مجری برنامه سال تحویل با دیزاین شیک گل های لیلیوم حضور سید حسن خمینی در مراسم عقد ساده و بدون تجملات آزاده نامداری و فرزاد حسنی مجری ویژه برنامه سال نو+عکس نوه خوشگل و کیوت خشایار راد، آقای بیات سریال خانه به دوش/ماشالا چقدر ناز و بانمکه😍+عکس رونمایی از کیک تولد چندطبقه و فوندانتی پسر بانمک سپهر حیدری و آرام جوینده/ ماشالا چه پسر قندعسلی+عکس تبریک تولد جالب و خاص شاهرخ استخری به برادر خانومش/ معلومه خیلی باهم صمیمی هستن!+عکس برنامه نوستالژیک سال تحویل در سال 1368/ چقدر همه چیز حس زندگی داشت + فیلم روستای تاریخی حیرت انگیز کندوان در تبریز؛ مکانی زیبا برای تعطیلات نوروز پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی+ عکس فال حافظ با تفسیر سه شنبه 29 اسفند 1402 + فیلم امضای بسیار زیبا و خاص الهه منصوریان قهرمان ووشو/ این امضا نیست اثر هنریه + عکس ماجرای عجیب پسری که شب عقد دختر مورد علاقه اش به تالار رفت +ویدئو فال قهوه با نشان روز سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 همه چیز درباره‌ی ادامه تحصیل دکتری در خارج از کشور عیدی متفاوت و خداپسندانه لیلا اوتادی به مردم یک روستا/ دست مریزاد خانم بازیگر+ویدیو (فیلم) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در نگهداری از نوزادش حین رانندگی حماسه آفرید/ بچه از دست رفت😅 خلاقیت منحصر به فرد شهرداری مشهد در آستانه عید نوروز حماسه آفرید/ فقط تو ایران میشه این منظره زیبا رو دید!+عکس عاشقانه های نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش و همسرش علی اوجی زیر باران/ ماشالا به این زوج سکانس خنده دار خلاصه سفرهای نوروزی از زبان مهران مدیری کمدین محبوب ایرانی+ویدئو/یعنی عمرا بتونی جلوی خنده هاتو بگیری! دلیل جالب و متفاوت هانیه توسلی، هستی سریال میوه ممنوعه برای ازدواج نکردن+ویدیو فال ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند 1402
تیتر امروز   
روانشناسی رابطه: راه های برگرداندن عشق از دست رفته / با این راهکار پس از جدایی به رابطه خود برگردید 29 راهکار عالی برای اینکه بیشتر از 100 سال عمر کنیم / چگونه می توان 100 سال و بیشتر عمر کرد؟ روانشناسی شخصیت: اگر این 9 رفتار را دارید شما ذاتا دوست داشتنی هستید / ببین از دید بقیه چجور آدمی هستی زیلو های کهنه و نخ نمای منزل رهبر معظم انقلاب که جای خود را به فرش های نفیس نداد/ روایتی از یک زندگی ساده... حضور سید حسن خمینی در مراسم عقد ساده و بدون تجملات آزاده نامداری و فرزاد حسنی مجری ویژه برنامه سال نو+عکس روستای تاریخی حیرت انگیز کندوان در تبریز؛ مکانی زیبا برای تعطیلات نوروز فال ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند 1402 شوک به جامعه هنری؛ کشف جسد بی‌جان یک کارگردان دیگر در خانه‌اش +عکس قتل هولناک زن جوان در مسیر رفتن به دکتر / قاتل جسد را پس از قتل سوزاند + جزییات فال انبیاء روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 فال روزانه امروز سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 29 اسفند 1402 اعلام تقویم برگزاری آزمون‌های سال 1404 توسط سازمان سنجش/ جزئیات فال حافظ با تفسیر سه شنبه 29 اسفند 1402 + فیلم فال قهوه با نشان روز سه شنبه 29 اسفند ماه 1402
منتخب روز   
(ویدئو) سورپرایز تولد یک پسر تُرک توسط مادرش در محل کار با کیک/ تو این شرایط هم دست از کار نمیکشه😍 سید محمد خاتمی پرسپولیسی است یا استقلالی؟ (فیلم) به وجد آمدن رهبر معظم انقلاب از اجرای هنری نوجوانان ایرانی در حسینیه بیت رهبری / عشق یعنی لافتی الا علی، عشق یعنی رهبرم سید علی ... (فیلم) ویدئویی دیده نشده از نظر صریح رهبر معظم انقلاب درباره حمله به بدحجاب‌ها کوبیدن صورت دختر جوان روی کیک تولد جان او را گرفت/ ویدئو را تا انتها تماشا کنید خطر از بیخ گوش مسافران گذشت/ هر دو خلبان با هم به خواب رفتند (ویدئو)وحشتناک‌ترین حادثه جاده‌ای/ همه داخل خودرو، بلا از آسمان نازل شد! لحظات دلهره آور در حیات وحش/ کمین مار چند 10 متری برای شکار میمون + فیلم (ویدئو) شکستن دکور برنامه تلویزیونی و سقوط مجری صداوسیما در برنامه زنده حرکت زشت و دور از انسانیت یک تازه به دوران رسیده نو کیسه در جایگاه سوخت+ فیلم/ با اینا باید چیکار کرد؟ (فیلم) رونمایی از یک وسیله آتیش بازی خطرناک / اینا دست چهارشنبه سوری ما رو از پشت بستن! (عکس) تصاویر دیده نشده از پسران رهبر انقلاب در مراسم ختم دایی‌شان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی کرونا / از دست ندادن با میهمانان تا گذاشتن ماسک دوتایی