دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

روحانی: قدرتهای زورگو با ترویج ایران هراسی زمینه تحریم را فراهم کردند 

شنبه، 14 اردیبهشت 1398
کد خبر: 32143
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور در مراسم یکصدسال تربیت معلم گفت: قدرتهای زورگو با ترویج ایران هراسی زمینه تحریم را فراهم کردند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران، معلمان را مربیان جامعه دانست و با تأکید بر اینکه معلم از مرزهای فرهنگ و اخلاق کشور حراست می‌کند، اظهار داشت: ارزش کار معلم با معیار مادی قابل مقایسه نیست و شهیدان مطهری، بهشتی، رجایی و باهنر نمونه‌های کم‌نظیر معلمی هستند.

روحانی قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به‌عنوان «سازمان تروریستی» را ابلاغ کرد

وی افزود: از دلایل عظمت ماه مبارک رمضان، نزول قرآن به‌عنوان کتاب هدایت بشریت است. ماه مبارک رمضان، ماه فهم و تربیت قرآنی است.

روحانی با بیان اینکه معلمان، مربیان جامعه هم هستند و رفتار معلم با دانش‌آموزان، مهمترین رکن تربیتی است، اظهار داشت: کلاس درس باید کلاس رحمت و گذشت باشد. اگر معلم روح دانش‌آموز را به‌سوی خدا متحول کند، کلاس او حکم شب قدر دارد. اولین معلم خداست؛ ارزش کار معلم با معیار مادی قابل مقایسه نیست.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه شهید مطهری جزو استثناهای حوزه و دانشگاه بود و بهترین الگو برای معلمین، اخلاق و رفتار آموزشی و تربیتی شهید مطهری است، گفت: معلمین و مدارس وظیفه بزرگی در حوادث غیرمترقبه ایفا کردند. زلزله کرمانشاه و سیل‌های اخیر در یکصد سال گذشته بی‌سابقه بود و معلم در هر شرایطی باید کنار مردم باشند و مهارت‌آموزی برای کار و رفتار هنگام حوادث باید جزو برنامه مدارس باشد.

وی افزود: دانش‌آموز در پایان دبیرستان علاوه بر دیپلم باید ذهن خلاق و مهارت در یک رشته داشته باشد. آمادگی دانش‌آموز برای تحولات سیاسی و اجتماعی کار معلمان است، 14 میلیون امانت در اختیار مدیران آموزش و پرورش است.

روحانی تصریح کرد: قدرتهای زورگو با ترویج ایران‌هراسی زمینه تحریم را فراهم کردند، با قطعنامه 1929 ما را تا مرز جنگ تهدید کردند؛ این دولت همزمان به‌دنبال داشتن علم اتمی و اطمینان از صلح‌آمیز‌ بودن آن بود، در 100 روز اول دولت یازدهم بر مبنای منطق با جامعه بین‌المللی به توافق موقت رسیدیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان