دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از آپدیت خفن علی بلال رقیب افغانی هادی چوپان در آمریکا +عکس/ پسر خوش استایل کابلی شانس قهرمانی در فیزیک مستر المپیا؟ 

سه شنبه، 17 مهر 1403
ساعدنیوز: علی بلال یکی از جذابترین فیزیک کارهای جهان از دیار افغانستان است. این پسر افغانستانی شانس این را دارد که امسال در مستر المپیا در رشته فیزیک قهرمان شود. آخرین آپدیت این ورزشکار را با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی بلال، قهرمان افغان بدنسازی فیزیک مردان پیترزبرا امریکا، به مقام قهرمانی رقابت‌های بدنسازی نیویارک‌پرو در امریکا رسید. در این رقابت 23 بدنساز به روی ستیج رفتند تا با کسب قهرمانی، راهی هفته المپیا در لاس وگاس امریکا شوند که علی بلال توانست به مقام اول برسد.

این ورزشکار افغان که هفته گذشته عنوان قهرمانی مسابقات پیترزبرا را کسب کرده بود، بار دیگر با ویکتور چاوز، حریف برازیلی خود رقابت کرد و توانست با نمایش بهتر، به عنوان ورزشکار پیروز شناخته شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چهره غمزده و اشکبار همایون شجریان در مراسم تشییع پدرش +عکس/ بوسه دردناک پسر بر تابوت پدر
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
رونمایی مهراوه شریفی‌نیا از هنر بی‌نظیر خواهرش، ملیکا با بارش عشق/ تصویرسازی فانتزی و زیبا از مهراوه، ملیکا و مادرشان، آزیتا حاجیان+ عکس
سلطان مارهای ایران؛ مرد کُردی که نه‌تنها از نیش، زهر و ظاهر چندش‌آور مار ترسی ندارد بلکه از زندگی با آنها لذت میبرد/ عجب دل و جرئتی داره+عکس
سام درخشانی: پسرم برسام از وقتی که به دنیا اومده مثل کوآلا به من چسبیده، آن‌قدر که عضوی از من شده
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهنوش طباطبایی : برای محیط زیست خوبه که پوست حیوانی که کشته شده استفاده بشه!!