دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از عروس بلوند و چشم آبی دیوید بکهام +عکس/ سلیقه پسر کاملاً به پدر رفته ها 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: رومئو بکهام ، پسر دیوید بکهام در سن 22 سالگی متوجه شد که ضرب‌المثل "پسر کو ندارد نشان از پدر" خیلی درسته . بدین ترتیب وی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به سمت حرفه مد و فشن رهسپار شد! در اینجا تصویری از همسر بکهام را با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، دیوید بکهام با نام کامل، دیوید رابرت جوزف بکهام (David Robert Joseph Beckham) از فوتبالیست های اسم و رسم دار بریتانیایی است. او در تاریخ 2 می 1975 میلادی معادل 12 اردیبهشت 1354 شمسی در لیتن استون شهر لندن انگلستان به دنیا آمد. بکهام تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، او از کودکی رویای فوتبالیست شدن را داشت؛ درنهایت هم توانست با تلاش و اراده خودش از چهره های سرشناس و محبوب در دنیای فوتبال جهان شود.

دیوید بکهام 2 خواهر دارد که یکی از آنها از او بزرگتر است و لین ژورژینا نام دارد. دیوید فرزند دوم خانواده است. جوآن لویس نام خواهر کوچک این فوتبالیست برجسته بریتانیایی است. پدر دیوید به نام آلن بکهام به حرفه آشپزی می پردازد و مادرش ساندرا جورجینا آرایشگر است. پدربزرگ مادر دیوید بکهام یهودی بود و به همین دلیل او در کتاب زندگینامه‌اش خودش را نیمه یهودی معرفی کرده است. دیوید در کودکی به همراه مادر و پدرش زیاد به کلیسا می‌رفت.

بکهام وقتی کوچک بود به فوتبال علاقه وافری داشت و فوتبال را از همان دوران کودکی اش شروع کرد. در دوران مدرسه وقتی معلم‌ها درباره شغل مورد علاقه اش می‌پرسیدند او همیشه پاسخش این بود که دوست دارم فوتبالیست شوم. جالب است که آنها فکر می کردند هیچ درآمدی در فوتبال نیست و به عنوان شغل آینده دار نمی توان به آن نگریست. والدین دیوید بکهام اهل فوتبال بودند و از طرفداران پر و پا قرص تیم منچستر یونایتد به شمار می رفتند. به همین دلیل پسرشان به این تیم پرطرفدار و اسم و رسم دار انگلیس علاقه مند شد. بکهام در کودکی در یکی از مدارس فوتبال منچستر شرکت کرد و موفق شد با استعداد و توانایی بسیارش توجهات را به خود جلب کرد. گفته می شود که بکهام اختلال وسواسی دارد و تحت درمان است.

بکهام 22 ساله بود که با خواننده انگلیسی معروف آن دوران به نام ویکتوریا آدامز که از اعضای اصلی گروه موسیقی اسپایس گرلز (Spice Girls) بود در سال 1997 میلادی آشنا شد. آشنایی آنها به یکی از مسابقات فوتبال خیریه برمی گردد که همدیگر را دیدند و یک سال بعد جشن نامزدی گرفتند.

دیوید بکهام و ویکتوریا آدامز در سال 1999 میلادی در ایرلند باهم ازدواج کردند. جالب است که ویکتوریا آدامز پس از ازدواج با بکهام نام خانوادگی اش را به نام همسرش تغییر داد و دیگر او را به نام ویکتوریا بکهام می شناسند. همسر دیوید بکهام پس از حرفه خوانندگی به صنعت مد و طراحی لباس وارد شد و اتفاقا بسیار هم در این حرفه موفق عمل کرده است. جالب است که او گفته هیچ وقت قبل از ازدواجش با دیوید بکهام ورزش و مسابقات فوتبال را دنبال نمی‌کرد و درنتیجه شناختی هم از دیوید بکهام همسر آینده اش نداشت. حاصل ازدواج این زوج ورزشی هنری مشهور در جهان یعنی دیوید بکهام و ویکتوریا آدامز 4 فرزند است؛ 3 پسر و یک دختر. نام و سال تولد پسرهای آنها به ترتیب بروکلین متولد 1999، رومئو متولد 2002، کروز متولد 2005 و تک دخترشان هارپر سون متولد سال 2011 میلادی است.

بروکلین پسر ارشد بکهام هم مانند مادرش به حرفه مد مشغول است و تصاویرش در مجله ووگ منتشر می‌شود. علاوه بر این او حرفه عکاسی را نیز دنبال کرده و حتی یک سرآشپز باانگیزه و خوش ذوق است. بروکلین در جولای 2020 از نیکولای بازیگر آمریکایی خواستگاری کرد و نهایتا در 23 سالگی با نیکولا پلتز 27 ساله ازدواج کرد. جشن عروسی آنها 3 میلیون پوند هزینه در بر داشت. این زوج در خانواده های ثروتمندی بزرگ شدند؛ درواقع بروکلین به عنوان فرزند بزرگ دیوید بکهام کاپیتان سابق فوتبال انگلیس که آن موقع 46 سال داشت و همچنین ویکتوریا که 47 ساله و خواننده اسپایس‌گرلز و طراح مد بود و ثروت 380 میلیون پوندی داشتند بسیار چشمگیر بود اما ثروت خانواده و پدر همسر بروکلین بکهام، نلسون که 79 سال داشت و سرمایه دار بود و همسرش کلودیا 65 ساله که از مدل های سابق بود به 1/3 میلیارد پوند می رسید؛ بنابراین ثروت خانواده پسر بکهام در برابر ثروت خانواده همسرش بسیار ناچیز بود!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) ویلای لاکچری و شیک مینا مختاری، همسر بهرام رادان در تفریحات آخر تابستانی در شمال
نگاهی به حضور بازیگران معروف در عروسی دختر اکبر عبدی+عکس/ گوهر خیراندیش و کمند امیرسلیمانی هم بودند
مهران مدیری از این سکانس خنده‌دار تر تاحالا نساخته! 😂
یادی کنیم از زور آزمایی های روح الله داداشی قهرمان مسابقات مردان آهنین/ روحش شاد و یادش گرامی+ فیلم
کتک کاری جنجالی شهربانو منصوریان و خواهرش در مغازه ای لوکس و اعیانی/ شما جای مغازه دار بودین چیکار می کردین !؟😨+ ویدیو
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
سردار آزمون: داشتم ریش هام رو می زدم، وقت کم بود واسه شام، گفتم سبیل رو بزارم برای بعد شام +ویدئو
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
لحظه ورود علی دایی روی صحنه کنسرت نمایش بهرام رادان و بهتاش پایتخت+فیلم/ تشویق مردم را ببینید