دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رونمایی از چاق‌ترین انسان روی کره زمین؛ این مرد عجیب الخلقه 2 متری 543 کیلو وزن دارد+عکس 

شنبه، 21 مهر 1403
ساعدنیوز: چاقی یکی از بیماری های شایع دنیا است که خود زمینه ساز بسیاری از مشکلات و بیماری های خطرناک است، در ادامه به معرفی و بررسی چاق ترین آدم دنیا پرداخته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، والتر هادسون (5 ژوئن 1944 - 24 دسامبر 1991) یک مرد آمریکایی و دارنده رکورد جهانی گینس برای بزرگترین دور کمر با 119 اینچ (302 سانتی متر) دور کمر بود. او در سپتامبر 1987 در بیشترین وزن خود، 1197 پوند (543 کیلوگرم) وزن داشت.

هادسون در حالی که در همپستد زندگی می کرد، با برادرش جورج، خواهر باربارا و فرزندانش خانه ای مشترک داشت. او به جز رفتن به اتاق خواب، در بستر بود، هرگز از خانه بیرون نمی رفت، و خود را با خواندن روزانه کتاب مقدس مشغول می کرد.در سپتامبر 1987، او سقوط کرد و در درب اتاق خوابش گیر کرد. خانواده‌اش نتوانستند او را خارج کنند و اداره آتش‌نشانی همپستد چهار ساعت کار کرد تا چارچوب در را بریده و او را بیرون بیاورد. پس از آن، هادسون تصمیم گرفت با کمک دیک گرگوری، کمدین فعال سلامت، رژیم بگیرد. وقتی متخصصان گرگوری سعی کردند هادسون را وزن کنند، تیمی از وزنه برداران مجبور شدند او را روی ترازو ببرند. او محدودیت 1000 پوندی (450 کیلوگرم) ترازو را بیش از حد بارگذاری کرد و وزن او 1200 پوند (540 کیلوگرم) تخمین زده شد. کتاب رکوردهای جهانی گینس رسماً اوج وزن او را 1197 پوند (543 کیلوگرم) با دور کمر 119 اینچ (300 سانتی متر) ثبت کرد که بزرگترین رکورد ثبت شده تاکنون است. این همچنین او را به سنگین ترین مرد زنده از زمان مرگ جان بروور مینوخ و دومین فرد سنگین وزن تمام دوران تبدیل کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 21 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار مسافر کش موتوری برای راحتی مسافرش مرز های انسانیت را جا به جا کرد+عکس/ هزارماشالله به این ذهن خلاق
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
علیرضا قربانی با آهنگ هم قفس همه را مات و مبهوت کرد! دانلود آهنگ جدید "هم قفس" علیرضا قربانی/ تویی ﻛﻪ ﻫﻢ ﻗﻔﺴﻰ ﺑﺒﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻧﻔﺴﻰ ﻧﻤﻴﻜﺸﻢ ﺗﻮ اﮔﺮ ﺑﻪ داد ﻣﻦ ﻧﺮﺳﻰ
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی : بعد از اکسیژن و غذا هیچ نیازی مثل همسر نیست!! همسر لباس است
نخستین مصاحبه انگلیسی هادی چوپان در لاس وگاس قبل از ورود به استیج: من قهرمان مستر المپیا 2024 هستم +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی