دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از همزاد و بدل سعید عزت‌ اللهی در ورزشگاه با شباهت صد در صدی/ این دیگه خیلی سعید عزت اللهیه! +ویدیو 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: بدل سعید عزت اللهی را مشاهده می‌کنید که برای تماشای دیدار ایران برابر امارات در محل استادیوم برگزاری این مسابقه حضور پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سعید عزت اللهی متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی، بازیکن ملی پوش فوتبال است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند از شش سالگی پا به توپ شد و به زبان های انگلیسی و اسپانیایی مسلط است. سعید عزت اللهی به عنوان فرزند بزرگ خانواده در شهر بندر انزلی به دنیا آمده است. پدرش نادر عزت اللهی از فوتبالیست ها و مربیان پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی است و تنها یک خواهر دارد و مادرش نیز خانه دار می باشد.

او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندرانزلی رفت و 3 سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال 1391 زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد. و با بازی های خوبی که داشت خیلی زود در فوتبال ایران و جهان مطرح شد. الگوی داخلی سعید عزت اللهی آقا کریم باقری است و در فوتبال خارج هم بازی یحیی توره و تونی کروس را می پسندد.

در این ویدیو یکی از هواداران تیم ملی کشورمان که برای تماشای دیدار ایران و امارات در محل ورزشگاه حضور پیدا کرده است را مشاهده میکنید که شباهت زیادی به سعید عزت اللهی دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری