دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

رونمایی از ماشین رولز رویس خارق العاده و پر ابهت رونالدو با فریم کرم رنگ و در هایی که برعکس باز میشن 😍/ عشق و حال لاکچری به سبک رونالدو و جورجینا + ویدیو 

شنبه، 13 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از ماشین رولز رویس گوست خارق العاده رونالدو را ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ( زادهٔ 5 فوریهٔ 1985)، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش 34 جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین بازی (183)، بیشترین گل زده (140) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (14)، بیشترین بازی ملی (205) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (128) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از 1200 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 850 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده است.

او فوتبال حرفه‌ای را در ردهٔ بزرگسالان در اسپورتینگ آغاز کرد. در سال 2003 و در 18 سالگی به منچستر یونایتد پیوست و در اولین فصلش در این تیم، قهرمان جام حذفی انگلستان شد. او در ادامه با این تیم، در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر، سپس لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد و در 23 سالگی، برندهٔ اولین توپ طلایش شد. رونالدو در هنگام انتقال 94 میلیون یورویی (80 میلیون پوند) به رئال مادرید در سال 2009، به گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال در آن زمان تبدیل شد. او در رئال 15 جام کسب کرد که شامل 2 لا لیگا، 2 کوپا دل ری و 4 جام لیگ قهرمانان اروپا بود و به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید نیز تبدیل شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
خلاقیت منحصربفرد معماران فرنگی در طراحی بُرج با الهام از لیمو و گوجه حماسه ساز شد/ مغز نگو معدن طلاست+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه تخصصی کتاب
(فیلم) افشای رفاقت دکتر ظریف و سید حسن نصرالله توسط خود ایشان / رفاقت شخصی دارم ولی نمی‌خواهم برای او دردسر بسازم!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از خستگی شدید هادی چوپان دقایقی بعد از قهرمانی در آرنولد کلاسیک / استرس نابودُم کِرده کاکو ...