دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از محبوبترین چهره اینستاگرامی کاروان ایران در المپیک پاریس +جزئیات/ فالوور کدام ورزشکار بیشتر از دیگران است؟ 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402871
ساعدنیوز: حسن یزدانی با داشتن 3 میلیون و 300 هزار نفر فالوور محبوب‌ترین ورزشکار ایران در المپیک پاریس محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، المپیک پاریس خاتمه پیدا کرد و در پایان سی و سومین دوره رقابت‌های تابستانی، حاصل تلاش ورزشکاران ایران در المپیک 2024، کسب 12 مدال شامل 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز بود. بدین ترتیب، المپیک پاریس بهترین عملکرد کاروان ایران بعد از المپیک لندن از نظر تعداد مدال‌های کسب‌شده بود. ورزشکاران ایران در المپیک 2012 در مجموع 13 مدال کسب کرده بودند اما از نظر تعداد مدال طلای کسب شده، المپیک پاریس برای کاروان ایران نتیجه‌ای مشابه المپیک 2000 سیدنی، 2016 ریو و 2020 توکیو به همراه داشت.

البته در المپیک لندن هم در جریان بازی‌ها ورزشکاران ایرانی موفق به کسب 4 مدال طلا (مجموع 10 مدال) شده ‌بودند ولی پس از چند سال و با مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگ چند ورزشکار خارجی، ایران صاحب 3 مدال طلای دیگر شد و رتبه آن در میان سایر کشورها از هفدهم به چهاردهم ارتقاء یافت.

اگر چه در این دوره با 41 نماینده در 14 رشته ورزشی، پس از المپیک 2008، 2012، 2016 و 2020، تعداد نماینده‌های ایران کمتر از 50 بود اما به هر ترتیب کاروان ورزشی ایران از نگاه کارشناسان و مردم نمره قبولی می‌گیرد.

با این حال در بین ورزشکاران ایرانی مورد توجه مردم قرار گرفتند و این موضوع را با رشد صفحات اینستاگرامی‌ آنها متوجه خواهیم شد و حالا قصد داریم ده ورزشکار محبوب المپیکی ایران را با هم شناسایی کنیم.

یونس امامی - 145 هزار نفر
یونس در پاریس دست خالی به ایران برگشت اما خودش می‌داند که حالا تنها باید به کسب مدال‌های طلای پیش رو تا لس آنجلس فکر کند.

آرین سلیمی - 174 هزار نفر
او تمامی الگوریتم‌های اینستاگرام را بهم زده؛ پسری که تا پیش از شروع المپیک تنها 12 هزار نفر دنبال کننده داشت، حالا در سن 20 سالگی و در فاصله 2 هفته، صفحه شخصی‌اش دگرگون شده است.

ناهید کیانی - 201 هزار نفر
ملکه تکواندوی ایران، حالا هر روز که می‌گذرد، آن روزهای تلخ توکیو را فراموش می‌کند و دختری که در پایان المپیک 2020 تک و تنها بدرقه شد، حالا یک ملت پشتش خواهد بود؛ یک ملت 80 میلیونی!

فرزانه فصیحی - 289 هزار نفر
دختر باد، به نظر می‌رسد به عنوان یکی از دو نماینده ایران در رشته مادر، با توجه به عقبه و سابقه‌ای که دارد جایگاه خوبی در لیست محبوب‌ترین ورزشکاران ایران دارد.

حسن تفتیان - 290 هزار نفر
تنها نماینده مرد دوومیدانی ایران در المپیک، جایگاه قابل توجهی در این لیست دارد!


رحمان عموزاد - 380 هزار نفر
رحمان بی‌رحم اگر چه در آخرین نبردش کم آورد اما مردم ایران نشان داده‌اند که برای این کشتی‌گیر جوان احترام و علاقه خاصی قائل هستند.

محمدهادی ساروی - 415 هزار نفر
او اولین طلای کاروان ایران را در پاریس ضرب کرد و حالا کاپیتان تیم ملی فرنگی ایران روز به روز با کسب افتخاراتی بیشتر، جایگاهش در قلب مردم محکم‌تر می‌شود.

امیرحسین زارع - 462 هزار نفر
پتریاشویلی شاید اطلاع نداشت که آن رفتار عجیب را در برابر چه کسی انجام می‌دهد. پدیده کشتی ایران سومین چهره محبوب ورزش ایران در المپیک بود و حالا روز به روز نامش بیشتر هم در میان مردم ایران مطرح بر سر زبان‌ها می‌آید.

رضا علیپور - 1 میلیون و 400 هزار نفر
صخره‌نورد و مرد کوشای ورزش ایران، روزهای خاصی را در پاریس تجربه کرد. امکانات ضعیفی که در اختیار علیپور بود، هیچ مانعی بر سر راه سریع‌ترین مرد عمودی ایران نبود و اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست دست پر به ایران برگردد که البته حالا او مطمئن خواهد بود که جایگاهی ثابت در قلب مردم ایران دارد.

حسن یزدانی - 3 میلیون و 300 هزار نفر
دلاور مرد کشتی ایران، محبوب‌ترین المپین کاروان ورزشی کشورمان در پاریس محسوب می‌شد. او در این زمینه سرآمد است و البته لازم به ذکر است، در میان ورزشکاران فعال ایرانی، مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و هادی چوپان تنها نفراتی هستند که بیشتر از او مخاطب دارند. همچنین در مجموع تمامی چهره‌های تاریخ ورزش ایران هم تنها علی دایی است که با 12 میلیون فالوور نسبت به هادی چوپان با 7 میلیون بیشترین تعداد دنباله کننده را دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به پذیرایی خانه ساده هادی چوپان با فرش ماشینی و پرده های معمولی و گُل گیاه +فیلم/خاکی بودن در اوج ثروت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت هوشمندانه اُوستا مجسمه ساز در ساخت مجسمه کُپی برابر اصل رامین رضائیان ابر ستاره فوتبال / با خود آقای فوتبالیست مو نمی زنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویدیو/ سکانسی خنده‌دار از شبیه‌سازی مسابقۀ نوستالژی "داریوش کاردان" در برنامۀ طنز "خنده‌بازار"/ انصافاً با مسابقۀ اصلی "ثانیه‌ها" مو نمیزنه
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...