دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از ویدئو کلیپ اختصاصی هیجان انگیز مستر المپیا برای هادی چوپان و قهرمانی او در سال 2022/ فقط ببین چه با افتخار درباره گرگ پارسی می گه 

دوشنبه، 12 شهریور 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان قهرمان مستر المپیا بار دیگر قصد دارد این افتخار را در سال 2024 تکرار کند. گرگ پارسی به عنوان پدر سه فرزند مثل یک پسر جوان حرص عجیبی برای قهرمانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

با بیش از 100 کیلوگرم وزن و قد 169 سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد. از سال 1381 تا 1386 به مدت پنج سال زیر نظر استاد جمشید اوجی کار کرد تا اینکه سه سال بدون مربی بود سپس زیر نظر علی نعمتی تمرینات خود را پی گرفت.

او سپس به مدت 6 ماه هم زیر نظر هنی رامبد مربی ایرانی الاصل مقیم آمریکا تمرین کرد که ثمره اش طلای مستر المپیای کشور پرتغال شد.

هادی چوپان ملقب به "گرگ پارسی"، 40 روز مانده به مسابقات مسترالمپیا به آمریکا رسید. او قرار است روزهای باقی‌مانده تا این رقابت مهم را زیر نظر مستقیم هانی رامبد، مربی معروف بدنسازی، آماده شود. چوپان که با کسب مقام قهرمانی مسترالمپیا 2022 به اوج شهرت و افتخار دست یافت، از چهره‌های برجسته دنیای بدنسازی است. افتخارات بی‌نظیر چوپان در دنیای بدنسازی و پرورش اندام، او را به یکی از موفق‌ترین و مطرح‌ترین ورزشکاران ایرانی در جهان تبدیل کرده است. در این ویدیو حضور قهرمان مستر المپیا هادی چوپان را در جمع اسطوره های تکرار نشدنی تاریخ بدنسازی دنیا، از رونی کلمن تا آرنولد مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 12 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(فیلم) چالش خانوادگی جالب آرات حسینی با توپ فوتبال/ مادرش چقدر ترسیده
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله