دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی بهروز تابانی شیرشاه ایرانی از نوشیدنی لاکچری صبحگاهی اش/ رقیب ایرانی هادی چوپان سحرخیزه 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: بهروز تابانی یکی از چهره های برجسته در پرورش اندام ایران است. تابانی در مسابقات دبی پرو موفق به کسب جایزه 6 میلیارد تومانی شد. او به همراه هادی چوپان، وحید بادپی و جعفر غفارنژاد در مسابقات مستر المپیا شرکت خواهد کرد. در اینجا فیلمی از اسپرسوی داغ اول صبح این ورزشکار را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

هرکول ایرانی پس از ماه‌ها کار سخت در باشگاه به مرور زمان نتیجه زحمت‌های خود را مشاهده کرد و این الهام بخش او شد که جدی تر ادامه بده تا بتواند به فیزیک بهتری دست پیدا کند. او از سال 89 شروع به شرکت در مسابقات استانی کرد و تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و تا آن سال بدون مربی بوده است و از سال 92 زیر نظر مربی خود آقای اکبرزاده شروع به فعالیت کرده است.

عنوان اصلی بهروز تابانی در مسابقات جهانی بدنسازی مردان IFBB 2016 به دست آمد. او همچنین توانست با شکست برت ویلیکن بهترین بدنساز حاضر در دسته آزاد مردان، قهرمان مسابقات ماسل فست پرو 2022 شود.

تابانی در سال 2023 در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی 2023 شرکت کرد. او پس از رقابت با ولینگتون فرناندو باپتیستا و امیر اومراجیک، برنده این مسابقات شد. او پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی در سال 2023 به مستر المپیا 2023 راه یافت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) ماجرای جالب و عجیب عاشق شدن میترا حجار بازیگر، سریال سرزمین مادری/ علت متفاوت ازدواج نکردن وی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویویِ ابدی و زیبای بالکن خانه آزاده زارعی در الهیه تهران؛ مهمان کردن خود به صرف عصرانه در بعدازظهر تابستانی به سبک خانم بازیگر+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
مراحل سابمیت مقاله
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید