دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رونمایی کتاب سوغات مسقط در نمایشگاه کتاب تهران با حضور رایزن فرهنگی اسبق ایران در عمان 

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339913
ساعدنیوز: کتاب سوغات مسقط روایت تجربه های دکتر بهمن اکبری رایزن اسبق فرهنگی ایران در عمان با حضور مؤلف و مهمانانی از عمان امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 17 در سالن ناشران عمومی رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، در این کتاب ما با روایت جذاب و شیوای "بهمن اکبری" رایزن فرهنگی ایران در عمان به کوچه‌ پس کوچه‌ها‌ی زندگی زیبای عمانی‌ها سفری داشته‌ایم. فردی خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد که روحیه‌ی باز و فرهنگی او در پدیدآمدن این کتاب نقش به سزایی داشت. انسانی تلاش‌گر و بی‌قرار که در مدت سه سال زندگی در عمان زیر و بم مسائل گوناگون عمان را به منظور برقراری پیوندهای فرهنگی و تمدنی مد نظر قرار داده و کارهای ماندگار و به یادماندنی نیز از خود بر جای گذاشته است. در کنار این روایت توضیحات و پیوست‌هایی نیز به منظور کمک به فهم مسائل عمان نیز در کتاب آورده شده است.

درباره عمان کمتر منبع مطالعاتی مناسب به زبان فارسی پیدا می‌شود. امیدواریم این کتاب بتواند بخش هایی از این کمبود را جبران کند.

خواندن این کتاب را به همه مشتاقان سیر و سیاحت و تجارت با عمانی‌ها و علاقه‌مندان فرهنگ و سیاست خلیج فارس و منطقه غرب آسیا توصیه می‌کنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم