دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی رضا قیطاسی قویترین مرد ایران از کودک بدنساز کیوت +فیلم/ عجب فیگوری هم داره میگیره 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: رضا قیطاسی برنده جایزه بزرگ مردان آهنین 1402 صاحب یکی از حیرت انگیزترین بدنهای پرورش یافته است. قیطاسی این فیلم جالب را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، نخستین قسمت از مجموعهٔ خاطره‌انگیز «مردان آهنین» یا همان «قوی‌ترین مردان ایران»، شامگاه چهارشنبه، اول فروردین‌ماه 1403، در شکل‌وشمایلی جدید از شبکهٔ ورزش سیما پخش شد.

در پایان رقابت‌های گروه اول از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، غول 208سانتی‌متری کبودرآهنگی با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و به مرحلهٔ بعد صعود کرد تا در یک‌هشتم با 15 تن دیگر بجنگد.

در این گروه، رضا قیطاسی، با ثبت رکورد‌های عالی و کسب امتیاز کامل در هر چهار بخش مسابقه، 16 امتیاز به‌دست آورد و به‌راحتی راهی دور بعد این رقابت‌ها شد. (زانکو قاسمی از کردستان نیز در رتبهٔ دوم جای گرفت.)

این ورزشکار همدانی از 23سالگی پای به این عرصه گذاشته و تا امروز افتخارات ملی بسیاری در این زمینه به‌دست آورده است که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در هجدهمین دورهٔ مسابقات قوی‌ترین مردان کشور اشاره کرد.

قیطاسی، همچنین، به چندین عنوان بین‌المللی و جهانی رسیده است؛ یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و نیز کسب رتبهٔ نخست در رقابت‌های جهانی طناب‌کشی از این دست است.

این ورزشکار ترک‌زبان، که اکنون 37 سال دارد و پدر دو فرزند است، با آنچه در این دوره از خود به‌نمایش گذاشت، نشان داد که هنوز هم می‌تواند از مدعیان این عرصه و نامزد کسب عنوان قهرمانی باشد.

با این‌همه، قیطاسی، که از کودکی در فکر کمک به مردم و دستگیری از ایشان بوده است، امروز، همان‌طور که آرزو می‌کرده است، به‌عنوان آتش‌نشان فعالیت می‌کند و برای هم‌وطنان خود غیورانه به آب و آتش می‌زند.

گفتنی است که مجموعهٔ «مردان آهنین»، که در این دوره علی‌رام نورایی اجرای آن را برعهده دارد، هر شب، ساعت 20، از شبکهٔ ورزش پخش می‌شود. در این دوره، 32 مرد، در قالب 8 گروه 4نفره، با هم مبارزه می‌کنند.

آخرین سری «مردان آهنین»، که پیشتر تحت عنوان «قوی‌ترین مردان ایران» برگزار می‌شد، سال 97 از تلویزیون پخش شد. رضا جاودانی، مجری مشهدی، بیش از هر کسی اجرای این برنامه را بر عهده داشته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به سلیقه اعیانی و خاص پریا همسر دوم بابک جهانبخش در انتخاب کیک و بادکنک‌آرایی جشن تولدش؛ از ساده به لوکس +عکس/ انصافا طراحی کیک تولدهاش بینظیره👌
نگاهی به کیک تولد پریا پرتوی همسر بابک جهانبخش و خلاقیت اُوستا قنّاد در پخت کیک +عکس / مبارکاا باشه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(تصاویر) هوش مصنوعی استاد معمار آثار باستانی ایران/ سفر در زمان برای تماشای عظمت بناهای تاریخی
(ویدئو) صحبت های تامل برانگیز سوسن پرور، بازیگر جوکر 2 درباره توهین هایی که به چهره ایشون میشه / من زشت نیستم هر کس زیبایی هایی دارد؛ فقط نقشم تو بزنگاه زشت بود
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(ویدئو) اعتراف حامد آهنگی و حمید عسکری در برنامه "شب آهنگی" به کلاه گذاشتن سر بچه هاشون / پسر حامد آهنگی چه خط و نشونی میشکه تو خونه حسابشو میرسه🤣
فوری: همه وزرای پیشنهادی پزشکیان رای اعتماد گرفتند + فیلم / حالا نوبت دولت است
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟