دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری ارتباطات /

رونمایی سامسونگ از حلقه سلامت گلکسی 

چهارشنبه، 28 تیر 1402
کد خبر: 349167
ساعد نیوز: ظاهراً سامسونگ PCB حلقه گلکسی را توسعه نخواهد داد؛ درعوض شرکت Meiko ژاپن مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از دیجیاتو، در بازار گجت‌های پوشیدنی، حلقه‌های سلامت مختلفی عرضه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد حلقه سلامت سامسونگ با قابلیت متفاوت یا ویژگی خاص متمایزکننده‌ای در دسترس کاربران قرار گیرد. برای مثال، این احتمال وجود دارد که حلقه مذکور با هدست‌های واقعیت افزوده این شرکت در آینده همگام‌سازی شوند.

حلقه سلامت سامسونگ چه زمان به بازار عرضه می‌شود؟

یکی از موضوعاتی که شاید سامسونگ قصد دارد در مورد حلقه سلامت موردتوجه قرار دهد، اصلاح پایش‌های نادرست حلقه است و احتمالاً این شرکت قصد دارد از این مسئله عبور کند.

به گزارش وب‌سایت The Elec، ظاهراً سامسونگ PCB حلقه گلکسی را توسعه نخواهد داد. درعوض شرکت Meiko ژاپن مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت درحال‌حاضر درحال آزمایش بردهای PCB است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ابعاد حلقه هوشمند منتشر نشده، اما گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی احتمالاً از نظر پایش دقیق وضعیت سلامتی عملکرد بهتری از گلکسی واچ خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا غول فناوری کره‌ای این محصول را به‌صورت انبوه تولید خواهد کرد یا خیر. گفتنی است این شرکت همچنین پتنتی برای حلقه گلکسی به ثبت رسانده که تصویر مربوط به آن نشان می‌دهد ممکن است گجت پوشیدنی با هدست‌ها و عینک‌های واقعیت افزوده سامسونگ یکپارچه شوند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حلقه‌های هوشمند این است که حسگرهای آن باید دقیقاً با انگشت کاربر مطابقت داشته باشند. درواقع اگر حلقه به‌صورت دقیق روی انگشت قرار نگیرد و شل باشد، ممکن است نتواند پایش درستی انجام دهد و در پایش جریان خون، خوانش دقیقی ارائه ندهد. به‌علاوه، باید در نظر داشت که سامسونگ نمی‌تواند حلقه گلکسی را بیش‌ازحد سفت و سخت تولید کند. درواقع حلقه باید تا حدی انعطاف‌پذیر هم باشد، وگرنه کاربر برای استفاده از آن به‌صورت طولانی‌مدت ممکن است دچار مشکل شود.

یک راه‌حل برای رفع این مشکل استفاده از PCB انعطاف‌پذیر است که کاربران می‌توانند اندازه حلقه را بسته به ضخامت انگشتشان افزایش دهند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد حلقه هوشمند سلامت گلکسی در دست نیست و باید دید در ادامه چه خبرهایی در مورد آن منتشر می‌شود.

  برچسب ها: سامسونگ گلکسی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه